| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
 
	
			| [MK4] Pompa Lucas- zwiększenie dawki paliwa |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Kubaes [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Sie 2007,  16:37   [MK4] Pompa Lucas- zwiększenie dawki paliwa | 
 |  
               | 
 |  
               | Mam pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jak się reguluje pompe wtryskową w Fiescie dieslu '94 rok na pompie Lucasa- moim skromnym zdaniem autko dostaje za mało paliwa, bo po: -pierwsze: nawet przy ostrym przeciągnięciu nie chce puścić grama dymu (wydech jest szczelny)-a co to za diesel bez kopcenia
  :łoś: -drugie: np. przy ruszaniu lub przy jeździe na średnio niskich obrotach auto wpada w bardzo mocne wibracje (poduszki pod silnikiem i skrzynią są OK, sprzęgło również), tak jakby dostawało za mało paliwa
 -trzecie: moim zdaniem ciężko wykręca maksymalne prędkości na poszczególnych biegach
 
 Aha filtry paliwa i powietrza są nowe i drożne więc to nie ich wina, testowane na paliwach z różnych źródeł, na każdym to samo
 
 Gdzieś mi się obiło że robi się to jakąś śrubką,ale którą i jak mocno się nią kręci niestety nie wiem.
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 20 Wrz 2010,  11:24, w całości zmieniany 3 razy |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | odyniec   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: Inny
 Imię: B.
 Wiek: 39
 Dołączył: 07 Sie 2005
 Posty: 1610
 Skąd: Merzdorf
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Sie 2007,  21:52 | 
 |  
               | 
 |  
               | stary, to tylko zwieksza zywotnosc twego silnika... a z 60KM nie wykrecisz 14,xx na 1/4 mili... wiec po co caly ten burdel siostro? chyba ze masz w dupie stan przyszly silnika...
 |  
				| _________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
 Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Kubaes [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Sie 2007,  14:29 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | odyniec napisał/a: |  	  | stary, to tylko zwieksza zywotnosc twego silnika... a z 60KM nie wykrecisz 14,xx na 1/4 mili... wiec po co caly ten burdel siostro? | 
 
 Chłopie ja nie chce zwiększać mocy mojego muła ponad tą która przewidziała fabryka (biorąc nawet poprawke na wiek i przebieg)
 
 
  	  | Cytat: |  	  | chyba ze masz w dupie stan przyszly silnika... | 
 
 Chce m.in. poprawić warunki pracy mojemu klekotowi. Wiesz że zbyt uboga mieszanka również może zaszkodzić silnikowi.
 
 A co do stanu silnika, to powiem szczerze kupiłem tą Fiestę właśnie dlatego że silnik w niej jest wyjątkowo zdrowy i w zasadzie udało mi się trafić dosyć zadbany egzemplarz za w miare dobrą kase.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Sie 2007,  18:19 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | zbyt uboga mieszanka również może zaszkodzić silnikowi. | 
 Silnik wysokoprezny sam z siebie jezdzi na bardzo ubogich dawkach...
   Odpowiedz jest prosta... na pompie masz zaslepke (od strony chlodnicy) kolory byly rozne zaslepek (ja mam żółtą) moze byc zielona , pomaranczowa... sciagasz ta zaslepke (u mnie jest wyciagana a nie wykrecana) po usunieciu jej trzeba pokrecic tak walem korbowym zeby pompa ustawila "okienko" regulacji dawek maksymalnych... z tego co pamietam imbus 6 ale musi byc bardzo mocny, polecam cos z zestawu nasadek "King Tonn" "Stanley" bo jesli ci sie imbus upierdzieli i resztka wpadnie w pompe to makabra
  ... srube przekrecasz w lewa strone o okolo 45*, dalej zaluz zaslepke napompuj przez filtr paliwa zeby doszlo do pompy i test jak za malo to jeszcze o 45* daj w lewo.... Za wszelkie informacje zaplacisz karta mastercard  :lol:
 |  
				| _________________ 
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |