odma wyplula olej do gaznika |
Autor |
Wiadomość |
mreq
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 13 Mar 2006 Posty: 3
|
Wysłany: 11 Lip 2007, 20:20 odma wyplula olej do gaznika
|
|
|
witam
tak jak w temacie i chyba zatkaly sie jakies dysze wolne obroty sa mniejsze silnik sie nie zbiera z wolnych. trzeba zdejmowac gaznik zeby go umyc czy mozna na zalozonym, jest z tym duzo roboty czy lepiej dac do zakladu? |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 11 Lip 2007, 20:32
|
|
|
Sądząc z pytań jakie zadajesz raczej oddaj to komuś ale raczej do zdiagnozowania dlaczego olej znalazł się w gaźniku a dopiero później do umycia ( nie przychodzi mi do głowy co by mógł pozapychać olej wlany od góry w gaźnik ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Lip 2007, 21:43
|
|
|
też nie mam pojęcia ale to ciekawa teoria . myśle ze jest już po kompresji . |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 11 Lip 2007, 23:58
|
|
|
ciekawe to jest to, że wtym roczniku ma silnik na gaźniku... Swap? |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Lip 2007, 02:41
|
|
|
hm tak na serio to przecież wiadomo ze polał sie olej po krućcu odmy i zalał monowtrysk . ale nie wiem co miał zawalić w nim . |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12 Lip 2007, 11:06
|
|
|
jackrzec napisał/a: | ciekawe to jest to, że wtym roczniku ma silnik na gaźniku... Swap? |
Niekoniecznie, mój koleś też miał 93 i gaźnik.
Z Fordami niczego nie można być pewnym ;-)
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 12 Lip 2007, 16:30
|
|
|
Gaźniki były montowane w mk3 nawet w 1994 roku . było to w autach wypuszczanych na rynki gdzie nie obowiązywały normy spalin wykluczające rejestrację auta bez katalizatora czyli min na rynek polski . wczoraj oglądałem mk3 1.1 na weberze 2v zakupionego w polskim salonie w 1995 roku |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 12 Lip 2007, 22:49
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Gaźniki były montowane w mk3 nawet w 1994 roku . było to w autach wypuszczanych na rynki gdzie nie obowiązywały normy spalin wykluczające rejestrację auta bez katalizatora czyli min na rynek polski . wczoraj oglądałem mk3 1.1 na weberze 2v zakupionego w polskim salonie w 1995 roku | Masz rację, ale dotyczy to tylko Polski. W całej europie od lipca 92 zaistniały zaostrzone przepisy ochrony środowiska, co spowodowało usunięcie gaźników z fiest i zastąpienie ich jednopunktem. Auta produkowane na obszar "PL" zawsze były uboższe - mój sąsiad ma eskorta z 97 roku z silnikiem 1,3 na jednopunkcie - identyczny jak ja we fieście, a wszędzie indziej w tym roczniku były już silniki z wielopunktem. Polski nie można liczyć w tej klasyfikacji, bo tu cuda się działy (i dzieją zresztą do dziś). Inna sprawa, to "polskie" fiesty to już rzadkość, bo się dawno rozsypały. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
mreq
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 13 Mar 2006 Posty: 3
|
Wysłany: 9 Kwi 2009, 17:33
|
|
|
Sorry za odkop ale to były uszczelniacze zaworów ... i po sprawie. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.