Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

odma wyplula olej do gaznika
Autor Wiadomość
mreq 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 3
Wysłany: 11 Lip 2007, 20:20   odma wyplula olej do gaznika

witam

tak jak w temacie i chyba zatkaly sie jakies dysze wolne obroty sa mniejsze silnik sie nie zbiera z wolnych. trzeba zdejmowac gaznik zeby go umyc czy mozna na zalozonym, jest z tym duzo roboty czy lepiej dac do zakladu?
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 11 Lip 2007, 20:32   

Sądząc z pytań jakie zadajesz raczej oddaj to komuś ale raczej do zdiagnozowania dlaczego olej znalazł się w gaźniku a dopiero później do umycia ( nie przychodzi mi do głowy co by mógł pozapychać olej wlany od góry w gaźnik )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Lip 2007, 21:43   

też nie mam pojęcia ale to ciekawa teoria . myśle ze jest już po kompresji .
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 11 Lip 2007, 23:58   

ciekawe to jest to, że wtym roczniku ma silnik na gaźniku... Swap?
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Lip 2007, 02:41   

hm tak na serio to przecież wiadomo ze polał sie olej po krućcu odmy i zalał monowtrysk . ale nie wiem co miał zawalić w nim .
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12 Lip 2007, 11:06   

jackrzec napisał/a:
ciekawe to jest to, że wtym roczniku ma silnik na gaźniku... Swap?

Niekoniecznie, mój koleś też miał 93 i gaźnik.
Z Fordami niczego nie można być pewnym ;-)
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 12 Lip 2007, 16:30   

Gaźniki były montowane w mk3 nawet w 1994 roku . było to w autach wypuszczanych na rynki gdzie nie obowiązywały normy spalin wykluczające rejestrację auta bez katalizatora czyli min na rynek polski . wczoraj oglądałem mk3 1.1 na weberze 2v zakupionego w polskim salonie w 1995 roku :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 12 Lip 2007, 22:49   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Gaźniki były montowane w mk3 nawet w 1994 roku . było to w autach wypuszczanych na rynki gdzie nie obowiązywały normy spalin wykluczające rejestrację auta bez katalizatora czyli min na rynek polski . wczoraj oglądałem mk3 1.1 na weberze 2v zakupionego w polskim salonie w 1995 roku :)
Masz rację, ale dotyczy to tylko Polski. W całej europie od lipca 92 zaistniały zaostrzone przepisy ochrony środowiska, co spowodowało usunięcie gaźników z fiest i zastąpienie ich jednopunktem. Auta produkowane na obszar "PL" zawsze były uboższe - mój sąsiad ma eskorta z 97 roku z silnikiem 1,3 na jednopunkcie - identyczny jak ja we fieście, a wszędzie indziej w tym roczniku były już silniki z wielopunktem. Polski nie można liczyć w tej klasyfikacji, bo tu cuda się działy (i dzieją zresztą do dziś). Inna sprawa, to "polskie" fiesty to już rzadkość, bo się dawno rozsypały.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
mreq 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 3
Wysłany: 9 Kwi 2009, 17:33   

Sorry za odkop ale to były uszczelniacze zaworów ... i po sprawie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Naprawa gaznika 1.1
Kazzimo_NH Mechanika silnika 2 12 Wrz 2017, 11:32
vegetagt
Brak nowych postów Zetec 1.25 i odma
gallileo Mechanika 4 24 Wrz 2008, 15:11
gallileo
Brak nowych postów chyba odma
jaki ma wplyw i co sie dzieje jak jej nie ma ;p
Leon_SSJ Mechanika 2 8 Paź 2007, 16:26
Leon_SSJ
Brak nowych postów [MK3] Odma w 1.3
Gość Mechanika 11 11 Lip 2012, 12:16
DewREW
Brak nowych postów Maź, przytkana odma.
KLUCAFIX Mechanika silnika 1 11 Lut 2016, 15:01
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.