Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
29 Mar 2014, 08:49
Wspomaganie z MK4 do MK3
Autor Wiadomość
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 1 Lip 2007, 20:07   Wspomaganie z MK4 do MK3

Powiedzcie mi czym się różni maglownica ze wspomaganiem mk4 od mk3? Chodzi mi oto czy podejdzie do mk3.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Ostatnio zmieniony przez trzeci 23 Sie 2010, 23:26, w całości zmieniany 2 razy  
Profil Facebook
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Lip 2007, 14:41   

niepodejdzie, jest inaczej mocowana do nadwozia, w mk4 ma otwory mocujace u dolu a w mk3 na gorze i z tego co wiem w mk4 jest przykrecana do sanek na ktorych opiera sie tez silnik i skrzynia, a w mk3 do przegrody czolowej
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 2 Lip 2007, 21:40   

No to to wiem, ale czy mocowanie jest do sanek, to pewny nie jestem - one wyglądaja niemal identycznie tylko że fakt od mk4 ma uchwyty na dolnej stronie, a od mk3 na górnej (tak jak pisałeś), interesuje mnie to, bo jeśli chodzi tylko o umiejscowienie śrub, to chyba żaden problem, żeby wspawać w mk3 wzmocnienia i zrobić nowe otwory. Martwi mnie co innego - przekładnia mk4 ma długość 1195 mm, a w mk3 1180 czyli ta od mk4 jest o 15 mm dłuższa - niby nie wiele, ale czy można to np skrócić?
Inna sprawa to w nk3 jest taka sama jak w Ka.
Mk3

mk4
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 3 Lip 2007, 12:21   

musialbys wspawac te wzmocnienia wystajace ponizej przegrody czolowej wiec nie wiem czy to jest dobry pomysl, co do dlugosci przekladni to jesli masz dostep do obydwoch to zbierz czy nie roznia sie tylko dlugoscia drazkow - wtedy moznaby je przelozyc

tu masz zdjecie przekladni przykreconej do sanek w mk4
http://moto.allegro.pl/it...esta_95_01.html
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 3 Lip 2007, 15:36   

Ja tam widzę że to nie jest przykręcone do sanek, bo otwory sa nad sankami. - Do sanek jest tylko przykręcony stabilizator
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Lip 2007, 09:42   

hehe, ale na tym zdjeciu nie ma ani kawalka nadwozia samochodu wiec przekladnia musi sie trzymac sanek :P za stabilizatorem sa napewno wystajace ponad powierzchnie sanek uszy gdzie przykrecasz przekladnie
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 4 Lip 2007, 14:59   

NOo nie wiem, na tym zdjęciu przekładnia leży luźno, a w microcacie też nie ma żadnego dodatkowego przykręcenia. Może niech się wypowie ktoś , kto ma mk4 ze wspomaganiem. Jak jest zamontowana ta przekładnia w mk4?
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Lip 2007, 15:10   

Zapytam swojego mechanika, ja nie mam pojęcia :) A że dzisiaj będę się z nim widział, to może się dowiem :)
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Lip 2007, 15:47   

jackrzec napisał/a:
NOo nie wiem, na tym zdjęciu przekładnia leży luźno, a w microcacie też nie ma żadnego dodatkowego przykręcenia. Może niech się wypowie ktoś , kto ma mk4 ze wspomaganiem. Jak jest zamontowana ta przekładnia w mk4?

a dlaczego uwazasz ze przekladnia lezy tam luzno? gdyby tak bylo to by sie przewrocila w strone gdzie ma zamontowany krzyzak, a jednak stoi i krzyzak wisi w dol
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 4 Lip 2007, 15:53   

jackrzec, jeżu ..dlaczego sie uparł na mk4 skoro ma mk3?
przykład delco remy dsr 709l do mk3
dsr700l do mk4

i inaczej nie bedzie.
na forum już było o tym.. opcja szukaj nie gryzie :-P trzeba wspawać inne mocowania
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 5 Lip 2007, 07:42   

szynszyl napisał/a:
dlaczego sie uparł na mk4 skoro ma mk3?
Dlatego że do mk4 jest ich pełno, a do mk3 ciężko dostać. Nowe ze wzgl. na cenę nie wchodzą w grę. Co do szukajki, to zawsze z niej korzystam, ale tym razem nieotrzymałem zadowalających odpowiedzi. O tych mocowaniach to wiem (tzn tak myślę), ale squadak zasiał cień wątpliwości i pewność straciłem. A akurat nie znam nikogo w pobliżu co ma mk4 ze wspomaganiem i nie mogę tego obejrzeć - inaczej bym nie zakładał tego tematu.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 5 Lip 2007, 16:24   

Jacek jak nie zalezy Ci mocno na czasie moge porobić foty, jesli uda mi sie wylapać to co akurat Ciebie interesuje, prawdopodobnie bede na weekend ze swoja na kanale u kumpla bo musze pogrzebac to przy okazji cos moge popstrykac. daj znac tutaj albo na pw co dokładnie chcesz wiedziec.

pozdro!
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 9 Lip 2007, 19:44   

Dzięki Marcin za fotki - bardzo wiele mi wyjaśniły. Squadak niestety miałeś rację bo to g..o naprawdę jest mocowane do sanek, na upartego to by to przerobił, ale trochę sporo kombinacji. Dzięki chłopaki za rady.

Łokmen
możesz to usunąć w cholere, bo już wiem co chciałem wiedzieć.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 9 Lip 2007, 20:02   

nie ma sprawy :)
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.