Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 21:22
Silnik : problem z odpalaniem 1.8D
Autor Wiadomość
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Lis 2004, 23:17   

wolał bym się mylić ( szynszyl i rycho i reszta by mnie chyba wtedy zajeździli )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Fred
[Usunięty]

Wysłany: 24 Lis 2004, 23:35   

Ja również ci zyczę żebyś nie musiał robić kapitalki silnika bo to jednak jest na prawde spory wydatek, ale jest etgo pewien plus... będziesz miał porządny silniczek, którego bedziesz mógł być pewien... pozdro i powodzenia
 
 
jendrmen
[Usunięty]

Wysłany: 24 Lis 2004, 23:35   

no Tuptus, ten motyw ze sprawdzeniem swieczek w twojej wersji moze i doby... no ale mozna wzrok stracic! a zrdza zawsze zostanie na filtrze paliwa :) takie cuda zawsze wlewalem przed wymiana filtra!

do Pitera.
moj wujaszek zawsze mawia: "jak sie nie wie jak sie cos odkreca w aucie, to czlowiek zawsze odkreci 20 srub za duzo niz potrzeba!". Wiec jak sie nie zna auta a ludzie ktorzy troche pogrzebali mowia ze trzeba sprawdzic kompresje... no ale zawsze najpierw mozna sprawdzic wszystko to co mozna, po otwarciu maski: kable, styki itp.

a silnik 1.8D do szczesliwych nalezy ale tylko w niewielu egzemplarzach i faktycznie 1.6D jest ponoc lepszy! no ale ja chce 1.8D i juz! i wcale taki wolny nie jest!!!!
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Lis 2004, 23:47   

jendrmen napisał/a:
no Tuptus, ten motyw ze sprawdzeniem swieczek w twojej wersji moze i doby... no ale mozna wzrok stracic! a zrdza zawsze zostanie na filtrze paliwa :) takie cuda zawsze wlewalem przed wymiana filtra!



Żółwik Tuptuś napisał/a:
[a le należy uważać i patrzećw dziurę po wtryskiwaczu przez okulary ochronne ( można stracić wzrok )


chyba to napisałem przeca nie ? ( ty chyba więcej pijesz niż ja zanim wchodzisz na to forum co ? )

co do rdzy w filtrze to chyba po to je filtr coby w nim rdza była ( bo sie go wtedy wymienia - choć są tacy co tylko płuczą ) i po takiej prostej czynności mamy czyste przewody gotowe na nową dawkę acetonu dolewanego do paliwa i czysty filtr gotowy stawić czoło całemu temu gównu które dolewają chszcząc paliwo ( nie mówiąc o wodzie z przekorodowanych zbiorników na stacjach )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
jendrmen
[Usunięty]

Wysłany: 24 Lis 2004, 23:58   

przepraszam Tuptus ale chyba sie jakos nie mozemy zrozumiec i tak jakos wyszlo... a pic nie pije bo przeciez prowadze ;) pozdrawiam wszystkich a szczegolnie Tuptusia!

ps. dziekuje autorom FKP za zamieszczona na stronce ksiazke obslugi! dzieki niej nauczylem sie dzisiaj jak wymienic lozysko w przodzie i sciagnac przegub! :) po skreceniu wszystko dziala!
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Lis 2004, 00:20   

jendrmen napisał/a:
po skreceniu wszystko dziala!


przejściowe .

ps pije jak wchodzę na forum a nie do auta
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
jendrmen
[Usunięty]

Wysłany: 25 Lis 2004, 13:16   

nie wiem dlaczego pijesz zanim wchodzisz na to forum widocznie czujesz przykry obowiazek i inaczej sobie z tym nie radzisz a zrobilem wszystko dokladnie i z pewnoscia dobre wyniki nie sa dzielem przypadku i tymbardziej nie jest to stan przejsciowy!
troche wiecej optymizmu i mniej agresji do swiata!
pozdrawiam!
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 26 Lis 2004, 23:16   

jendrmen napisał/a:
nie wiem dlaczego pijesz zanim wchodzisz na to forum widocznie czujesz przykry obowiazek i inaczej sobie z tym nie radzisz a zrobilem wszystko dokladnie i z pewnoscia dobre wyniki nie sa dzielem przypadku i tymbardziej nie jest to stan przejsciowy!
troche wiecej optymizmu i mniej agresji do swiata!
pozdrawiam!


gadasz jak mój psychiatra .

ale wracajmy do głównego tematu . Co z kompresją ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Fred
[Usunięty]

Wysłany: 27 Lis 2004, 10:40   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
ale wracajmy do głównego tematu . Co z kompresją ?


No właśnie komprecha sprawdzona?? :)
 
 
GienekWichura 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 309
Skąd: Puck
Wysłany: 27 Lis 2004, 10:48   

Czarne kłęby dymu świadczą o tym że paliwo nie jest całkowicie
spalane czyli w wyniku reakcji wytrąca się sadza- węgiel.

1.Pomyśl o lepszych świecach żarowych.
2. Jeżeli masz spalanie w normie czyli
5,5 l średnio to nie sprawdzaj pompy wtryskowej.
zerknij tylko na wyprzedzacz.
3. sprawdź czy rozrząd ci się nie
przestawił.
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 28 Lis 2004, 21:50   

gieniu rozżąd ? ee tak nagle ? poza tym w 1.8 D to by chyba owocowało stępelkami na tłokach .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Pejter
[Usunięty]

Wysłany: 22 Gru 2004, 10:12   

powracam po długiej nieobecności. w tym czasie sprawdziłem kompresję tak jak mi zalecano. Wyniki dokładne podam jutro bo dzisiaj jade do mechanika po samochód, takie do dobrych mechaników sa kolejki. Ale przez telefon podał mi wstępnie że kompresja jak na Forda to nie rewelacyjna. Otóż mówił że 28 i 26 ale gdzie i na którym to dokładnie nie wiem. Reszta tzn. wtryski i pompa ok. i świece. Miał mi zaglądnąć do rozrządu czy zapłon dobry to zobaczę co to zmieni.
Chciałem zapytać jakie powinny być te kompresje na poszczególnych cylindrach i jeżeli taka mała jest to dlaczego. Czy trzeba robić remont?? On coś mówił że może na zaworach przepuszcza. Jak ktoś ma w tym jakieś doświadczenia to prosze o odpowiedź. Ten co mi sprzedał zarzekał się ze ma taki mały przebieg, czy kłamał, czy kompresja może lecieć też z innego powodu? to nara
 
 
Pejter
[Usunięty]

Wysłany: 22 Gru 2004, 10:14   

Aha jeszcze jedno, znajo9my mi mówił zeby przestawić na zimę lekko zapłon, to wtedy będzie lepiej palił, że może by przestawić gdzieś na wałku rozrządu. Nie mam pojęcia, ale ktoś może ma jakieś doświadczenie.
pozdrawiam.
 
 
Fred
[Usunięty]

Wysłany: 22 Gru 2004, 10:43   

Ja jak sobie sprawdzałem komprechę to przedstawiał się ona w ten sposób:
I - 31 at
II - 30 at
III - 20 at
IV - 21 at

No i w tym momencie wylądowałem na kapitalce z silnikiem :)
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 26 Gru 2004, 19:36   

Pejter napisał/a:
Aha jeszcze jedno, znajo9my mi mówił zeby przestawić na zimę lekko zapłon, to wtedy będzie lepiej palił, że może by przestawić gdzieś na wałku rozrządu. Nie mam pojęcia, ale ktoś może ma jakieś doświadczenie.
pozdrawiam.


Sorry czy to był ten sam znajomy od zaworków przed pompą ??

Wszystko jasne - kompresja w 1.8 D na choćby jednym tłoku w granicach 25 powoduje że auto nie pali zimą ( u nas na pozostałych było ponad 30 a i tak nie palił ) .

Przyczyn braku kompresji może być parę - od zaworów poprzez pierścienie kończąc na uszczelce lub defekcie głowicy
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
guma
[Usunięty]

Wysłany: 28 Kwi 2007, 22:34   1.8 diesel brak mocy

Witam mam problem kupiłem fieste z uszkodzonym silnikiem 1.8D (zerwany pasek)więc kupiłem drugi śilnik który przyjechał o własnych siłach z niemiec, zostały wymienione wszystkie paski itd tylko problem polega na tym ze nie ma mocy (wyprzedzają roweżyści) i kopci na niebiesko.Czy podczas wymiany rorządu mechanik mógł przestawić pompe wtryskową :cry: o jeden ząb i tego sąte objawy? Pytam sie bo nigdy nie miałem diesla i niewiem co mam teraz robić? Czekam na pomoc.Pozdrawiam Marcin
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 28 Kwi 2007, 22:43   

Jesli papudrok robil to bez blokatorow to mial 10% szansy na porpawne ustawienie rozrzadu ;) ja tez jestem papudrok i robilem to bez blokatorow ale ustawilem pompe na 0 , u ciebie moze byc przestawiona pompa na + lub - tego nie jestem w stanie okreslic... tylko dobry dieslowiec moze dac diagnostyke po "obadaniu" silnika jak pracuje i jak sie zachowuje...
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Silnik gasnie na niskich obrotach, problem z odpalaniem
cipojsza Elektryka 6 31 Sty 2007, 08:50
Gość
Brak nowych postów Silnik : problemy z odpalaniem
Gość Mechanika 3 19 Wrz 2004, 00:32
diodalodz
Brak nowych postów Problem z odpalaniem
blood_brother Mechanika silnika 16 18 Kwi 2011, 22:45
blood_brother
Brak nowych postów Problem z odpalaniem
dzozef Mechanika 34 21 Wrz 2008, 19:07
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.