Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
8 Cze 2008, 23:28
[MK3] Ford Fiesta 2.0 16v
Autor Wiadomość
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 9 Gru 2011, 13:54   

A co ma naped do rodzaju zasilania silnika?
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 9 Gru 2011, 15:41   

też tego nie rozumiem
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Gru 2011, 17:40   

kenczorf napisał/a:
http://www.youtube.com/wa...feature=related diesel power ? :)


Dajcie mi mapę bo się zgubię na trasie - Żółw
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 9 Gru 2011, 18:17   

luk-90 napisał/a:
kenczorf napisał/a:
http://www.youtube.com/wa...feature=related diesel power ? :)


Dajcie mi mapę bo się zgubię na trasie - Żółw


Co do diesla to ja wolę to:

http://www.youtube.com/watch?v=o9hJCPLmRBo :ok:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
zdaszek 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 214
Skąd: Łódź/Pabianice
Wysłany: 9 Gru 2011, 18:47   

Mówcie co chcecie.
Ten http://www.youtube.com/wa...feature=related dźwięk i tak bije na głowe wszystkie zalety diesla.
 
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 9 Gru 2011, 22:19   

Widzę, że nie skumaliście żartu diesel fwd I Fail ;-(
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
zdaszek 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 214
Skąd: Łódź/Pabianice
Wysłany: 9 Gru 2011, 23:28   

Bo jedyny słuszny rodzaj napędu to tylny ?
Przecież to oczywiste, tak samo jak to, że najlepsze jest duże,benzynowe V8 pod maską :hahaha: :hahaha: :hahaha:
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 9 Gru 2011, 23:52   

jak ot to ot
http://www.youtube.com/watch?v=WLwNN0gMqPk
kto go przebije :serduszka:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
zdaszek 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 214
Skąd: Łódź/Pabianice
Wysłany: 10 Gru 2011, 13:47   

http://www.youtube.com/watch?v=Ctr1Fzq092g :rotfl:
 
 
 
zdaszek 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 214
Skąd: Łódź/Pabianice
Wysłany: 9 Kwi 2012, 22:56   

Wrzucam tu, bo może ktoś więcej przeczyta i wpadnie na jakiś genialny pomysł.
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=62330

Ja nie mam pomysłu już na to ;-(
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 9 Kwi 2012, 23:35   

Panie kolego sprawdz (bo nie wiem co masz z czego):
Czujnik polozenia przepustnicy (TPS)- ma on w srodku przy stykach albo A-B-C lub 1-2-3... to musi sie pokrywac z wtyczka TPS-a, czyli j/w a-b-c lub 1-2-3.... ale objaw jest ewidentny dla padnietego czujnika polozenia przepustnicy... nowy kupowali chlopaki za 160zl... ale zeby nie wydawac bez sensu kasy podjedz na szrot i zagadaj zeby podmienic TPS z innego zeteca.
Pamietaj ze trzeba go kalibrowac i ustawic w pozycji "napietej" a dopiero skrecac.
_________________

 
 
 
zdaszek 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 214
Skąd: Łódź/Pabianice
Wysłany: 9 Kwi 2012, 23:46   

OK. Wielkie dzięki.
Byłem u trzech znajomych mechaników.
Każdy ta sama śpiewka - świece, przewody, cewka.
Jutro jade po czujnik.
Jeszcze raz wielkie dzięki.
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 9 Kwi 2012, 23:54   

Nie ma za co, tylko pamietaj o sprawdzeniu tego co napisalem bo przepustnica 2.0 ma inaczej osadzana kostke TPS-a i sa odwrotnie piny... zeby nie bylo jaj :yes:
_________________

 
 
 
Michaus 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Michał
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 101
Skąd: Pabianice
Wysłany: 10 Kwi 2012, 06:48   

Fordon napisał/a:
[...] objaw jest ewidentny dla padnietego czujnika polozenia przepustnicy [...]

Jak ja tak powiedziałem, to nie dał wiary...
_________________
Jest gablota Gustavo Fringa...
było Mdo Mk1 2.5 V6 Ghia, Mdo Mk2 2.5 V6 Ghia kombi - zombi
była Mk3 1.4 Ghia, dwulitrowa menda from Ad@mus
 
 
 
zdaszek 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 214
Skąd: Łódź/Pabianice
Wysłany: 10 Kwi 2012, 21:25   

A jak uargumentowałem swoją wypowiedź, to stwierdziłeś, że mam rację :hahaha:
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 10 Kwi 2012, 21:38   

Pany ale to nie jest punkt wymiany zdan miedzy bracmi :cojest:
Macie telefony... mlodszy zrobi to co napisalem, a starszy go ma zjebawszy jak sie okaze ze mial racje... po czym idziecie na browara i bedzie dobrze :yes:
Na spokojnie, bo uzywane TPS-y beda padac co raz to czesciej i co raz to wiecej bedzie takich problemow z zetec... tak ze na spokojnie <8>
_________________

 
 
 
zdaszek 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 214
Skąd: Łódź/Pabianice
Wysłany: 14 Kwi 2012, 14:57   

CPP podmienione narazie na używane...
Efekt bez zmian.
Sprawdziłem oznaczenia na wtyczce i na CPP i jest dokładnie odwrotnie.
Jest dokładnie tak : A3, B2, C1 .
Z tym, że do niedawna wszystko było OK. Więc wątpię aby był to błąd przy podłączeniu...
Biore pod uwagę, to, że mogłem trafić na szrocie CPP w podobnym stanie jak mój, dlatego też poszukam kolejnego...
Jakie są objawy popsutej przepływki ?
Czy jest sens zczytywać kody migowe, jeśli w aucie jest silnik 2.0, komputer od 1.8S ale z przelutowaną kością pamięci tak aby mapy wtrysku były również od 2.0 ?
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Kwi 2012, 22:57   

Mój 1.8 przy sypniętej przepływce trzymał ok 600 obr. na gaz nagłe wciśniecie gazu skakał i mulił straszliwie, przy płynnyj delikatnym wciskaniu jechał, oraz był cały czas zalany
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 14 Kwi 2012, 23:03   

popraw wtyczke ta okragla przy kolektorze ssacym kolo edisa(ta okragla suka z kilkoma pinami), miala zjeb..ana zaczepke i juz to przerabialem z Markiem :)
wsadz ja mocno, doscisnij, zcisnij, sklep, uderz i upewnij sie ze siedzi pewnie...
i po temacie-napisz czy mialem racje:)

ps.ta sama usterke mialem w przeddzien waszego przyjazdu i 2h przed waszym przyjazdem Marek mi to to naprawial-a myslalem ze to czujnik polozenia walka ktorym sie wczesniej bawilem...Marek uleczyl w 5min suke i pojechala
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
zdaszek 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 214
Skąd: Łódź/Pabianice
Wysłany: 15 Kwi 2012, 19:19   

Oczyściłem mechanicznie i chemicznie(kontakt sprejem) w jednej i drugiej okrągłej wtyczce.
W jednej zaczep faktycznie był urwany, ale i tak siedziała dość pewnie, bo ciężko było ją rozpiąć...

Nic to nie dało :głowąwmur:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.