Przesunięty przez: szynszyl 29 Mar 2014, 08:49 |
[MK3] Wymiana płynu wspomagania |
Autor |
Wiadomość |
wybryk [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Cze 2007, 20:47 [MK3] Wymiana płynu wspomagania
|
|
|
Witam wszystkich! Z góry przepraszam jeśli ten temat był już poruszany. Szukałem odp. na moje pytanie ale niestety nie znalazłem więc pisze...
Czy ktoś może mi doradzić jak wymienic płyn do wspomagania kierownicy (mk3 `94r. 1.3)? Niestety nie mam książki serwisowej :( Kupiłem już płyn - "czerwony" (bo w sklepie mówili że ten rocznik powinien mieć czerwony) i nie wiem czy jest jakis korek do całkowitego spuszczenia płynu? Jeśli jest to gdzie dokładnie?
Chce wymienić płyn ponieważ miałem wycieki i zostało mi już jak na lekarstwo a nie chce dolewać bo nie wiem jakiego koloru jest ten obecny bo gdy sprawdziłem białą kartka to był kolor szary... czyli nijaki :(
POMÓŻCIE |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 9 Sie 2010, 18:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 Cze 2007, 21:38
|
|
|
dextron 2 zdaje sie powinien być . Odkreć wąż od pompy to płyn sam zleci i nalej świeżego . |
|
|
|
|
anjko
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 21 Cze 2007, 22:27
|
|
|
Tak jak wyżej kolega napisał z tym ze jak ściągniesz wąż z pompy lub z kąd kolwiek najlepiej jak najniżej to skreć jeszcze kołami pare razy w lewo i w prawo do końca tak zeby jak najwiecej płynu zleciało równiez z przekładni a nie tylko ze zbiorniczka i pompy. Zalej nowym płynem odpal niech chwile pochodzi pokreć kierownicą i najlepiej wszystko powtórzyć jeszcze raz ale nie jest to konieczne zalezy czy ci sie bedzie chciało i ile kasy chcesz w płyn zainwestować |
|
|
|
|
wybryk [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Cze 2007, 13:50
|
|
|
Dzięki Wam za zainteresowanie...
Płyn się zgadza - HIPOL ATF II D (Orlen oczywiście)
OK to ide poszukać tego węża...
Jeszcze raz Wielkie Dzięki! |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Cze 2007, 22:32
|
|
|
no
ważne że 2 ATF 2 |
|
|
|
|
wybryk [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Cze 2007, 14:50
|
|
|
No! Wymieniłem już ten płyn - na poczatku troche szumialo jak kreciłem kierą ale powoli dolewałem płynu aż do poziomu MAX i jest git Ale zauważyłem że przy skrajnych położeniach kierownicy (w lewo lub prawo) silnik lekko traci obroty, nie wiem czym to jest spowodowane... Mam nadzieję że nie uszkodziła się jakaś pompa czy inny element układu wspomagania... :cry: |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Cze 2007, 19:04
|
|
|
normalny objaw przy max wychyleniu przekładni . |
|
|
|
|
wybryk [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Cze 2007, 02:10
|
|
|
diodalodz napisał/a: | normalny objaw przy max wychyleniu przekładni . |
OK Wielkie dzięki za pomoc! |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.