1.1 + Głowica z 1.3 |
Autor |
Wiadomość |
Nuki [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Cze 2007, 23:59 1.1 + Głowica z 1.3
|
|
|
Da się bez jakiś głębszych modyfikacji zrobić taką zamiane?? |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 11 Cze 2007, 00:07
|
|
|
Wyglądają identycznie, tylko nie wiem jak z zaworami. Jeszcze jeden szczegół - w 1,3 są te rurki od napowietrzania spalin i trzeba by je było zaślepić. Wg mnie powinna pasować. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 11 Cze 2007, 00:10
|
|
|
kolektory też powinny pasować więc to żaden problem to napowietrzanie |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 11 Cze 2007, 00:19
|
|
|
Kolektory pasują "na bank". Właśnie sprawdziłem wymiary zaworów i są identyczne |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
Wojtass
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 270 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11 Cze 2007, 02:23
|
|
|
Ale jest przecież zasadnicza różnica w średnicy cylindrów, więc i głowice będa inne. Teoretycznie da się przykręcić ale od razu będzie wywalać uszcelkę pod głowicą i nie będzie to chodziło jak należy. |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 11 Cze 2007, 08:00
|
|
|
Wojtass napisał/a: | Ale jest przecież zasadnicza różnica w średnicy cylindrów, więc i głowice będa inne. T | Różnica w średnicy jest, ale uszczelki raczej nie wywali, . Może niech się Puma wypowie, albo ktoś kto porównywał głowice - ja mam 1,1 i 1,3, ale nie miałem okazji naraz zobaczyć dwóch zdjętych głowic. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
Kolin
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 11 Cze 2007, 18:22
|
|
|
Wystarczy załorzyć uszczelka pod głowice od 1.3 i wszystko będzie smigało ja do swojego xr 1400 miałem zakładac głowicę od xr 1600 bo ma większe zawory i wystarczyło dac tylko uszczelkę od 1,6 |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
|
Nuki [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Cze 2007, 23:25
|
|
|
A jest różnica wielkości zaworów ?? chciałem dać głowice z 1.3 w nadziei że zawory są większe potrzebuje podrasować troszke malca:D jaki przyrost mocy uzyskam zwiększając stopień sprężania na 9,5?? i czy jest sens zabawy z głowicą z 1.3?? |
|
|
|
|
Kolin
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 11 Cze 2007, 23:45
|
|
|
Cytat: | czy jest sens zabawy z głowicą z 1.3?? |
Na twoim miejscu bym sie tam w to nie bawił,powiedz mi wydasz pieniądze i ile ci to da?? za pare miesięcy dojdziesz do wsniosku ze wrzucasz mocniejszy motor bo przy obecnym bedzie ci znowu brakowac mocy ;-) moja rada kup sobie minimum 1.4 i zacznij dziubać i zrobisz całkiem ładne auto które bedzie sie legitymowało przyzwoitymi osiągami jak na 1.4 w Fiescie |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 11 Cze 2007, 23:50
|
|
|
Kolin napisał/a: | zrobisz całkiem ładne auto które bedzie sie legitymowało przyzwoitymi osiągami jak na 1.4 w Fiescie |
a z ciekawosci ile twoje 1.4 ma teraz mocy?? |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Kolin
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 12 Cze 2007, 00:01
|
|
|
ile mocy ma trudno powiedzieć...bo coś ciężko mi sie wybrac na chamownie czyt ( przejechac sie 120km zeby schamowac silnik ) ale z testów porównawczych samochody o mocach 90-95KM odpadają przy ostrej jeździe predkosc jaką udało mi sie uzyskac wg wskazan licznika to 190km/h i jest problem bo skrzynia sie zaczyna kończyć więc jak dla mnie te osiągi są zadowalające jak na silnik 1.4 bo smiem smiało twierdzić ze nie jeden wyjechany z fabryki silnik nie potrafi tego
Jest jeden minus tej zabawy przy ostrej jeździe samochód jak na 1.4 naprawde potrafi pochłonąc duże ilosci paliwa
Co mi sie najbardziej podoba to Elastycznosc silnika podcas wyprzedzania nie trzeba redukowac zeby sprawnie wyprzedzić |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
|
Nuki [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Cze 2007, 08:10
|
|
|
Tj moge tanio kupić głowicce z 1.3 nie chce kupować całego silnika ani auta 8)
ile moge zyskać na 1.1 + głowica z 1.3 + stopień sprężania~9,5 |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 12 Cze 2007, 10:36
|
|
|
jesli bys ta glowice wyremontowal(300zlmax)
to cos by dalo....ale nie zapominaj ze oprocz sprezenia liczy sie pojemnosc
Kolin, no to ladnie pomyka, czyli slabsze xr2i objezdzasz |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Nuki [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Cze 2007, 13:45
|
|
|
koszty odpadają - ojciec jest mechanikiem samochodowym po kosztach znajomy zrobi, tylko jaki remont masz na myśli?? przeszlifowanie głowicy wyjdzie u znajomego z 80zł
i przy takim nakładzie chyba sie opłaca... tylko jaki wzrost mocy może wystąpić?
pod warunkiem że uszczelka nie oleci w kosmos |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 12 Cze 2007, 14:08
|
|
|
Darekmk3 napisał/a: | Nuki napisał/a: | ... tylko jaki wzrost mocy może wystąpić?
: |
zrób-załóż-shamuj auto,wtdycsie dowiesz czy sie opłacało...
pozdro |
dokladnie, takie slabe silniki najlepiej wyremontowac a nie tuningowac
zmien pierscienie, zrob glowe i bedzie ok,
ale ja bym juz wolal te 1.4/1.6 i sie bawic bo koszta te same(wieksza uciecha) |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12 Cze 2007, 18:12
|
|
|
Ad@mus napisał/a: | Darekmk3 napisał/a: | Nuki napisał/a: | ... tylko jaki wzrost mocy może wystąpić?
: |
zrób-załóż-shamuj auto,wtdycsie dowiesz czy sie opłacało...
pozdro |
dokladnie, takie slabe silniki najlepiej wyremontowac a nie tuningowac
zmien pierscienie, zrob glowe i bedzie ok,
ale ja bym juz wolal te 1.4/1.6 i sie bawic bo koszta te same(wieksza uciecha) | Wlasnie, to powiedz no mi ile by mnie mogl kosztowac taki maly remont. Pierscienie, uszczelki, regeneracja glowicy, szklanki zaworow. Jakie to koszty i czy sobie dam rade sam poradzic z niewielka pomoca kolegi mechanika? |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 12 Cze 2007, 18:28
|
|
|
dla chetnego nic trudnego.
sam zrobisz - ok 500-600zl - w zaleznosci co po drodze wyjdzie
u mechanika ok 2000zl. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 12 Cze 2007, 19:31
|
|
|
odyniec napisał/a: | dla chetnego nic trudnego.
sam zrobisz - ok 500-600zl - w zaleznosci co po drodze wyjdzie
u mechanika ok 2000zl. |
ze co? samemu? a ty wiesz ile to jest roboty? trzeba do tego miec i doswiadczenie i sprzęt jak mi sam to zrobisz to ci druga fieste daje gratis!! ale sam dzisiaj !! wiec jak sie nie znasz to nie gadaj bzdur! mechanik owszem zrobi to i nie bedzie dla niego problemem sam mam doczynienia z samochodami na codzien i pokaze ci kiedys przyrzad do mierzenia glowicy. banghead |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 13 Cze 2007, 00:42
|
|
|
kazi napisał/a: | odyniec napisał/a: | dla chetnego nic trudnego.
sam zrobisz - ok 500-600zl - w zaleznosci co po drodze wyjdzie
u mechanika ok 2000zl. |
ze co? samemu? a ty wiesz ile to jest roboty? trzeba do tego miec i doswiadczenie i sprzęt jak mi sam to zrobisz to ci druga fieste daje gratis!! ale sam dzisiaj !! wiec jak sie nie znasz to nie gadaj bzdur! mechanik owszem zrobi to i nie bedzie dla niego problemem sam mam doczynienia z samochodami na codzien i pokaze ci kiedys przyrzad do mierzenia glowicy. banghead |
poczytaj kolego to forum... dla chetnego nic trudnego. lekture oraz info tutaj masz nieprzecietne, starczy tylko miejsce troszke kasy i zapalu.
a jesli dajesz gratisy, to owszem, jak dostane garaz to po wakacjach chetnie przyjme.
poki zyje piątkiem...
sam zreszta wiesz ze mechanike znam nie najgorzej.... |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
|