Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

1.1 + Głowica z 1.3
Autor Wiadomość
Nuki
[Usunięty]

Wysłany: 10 Cze 2007, 23:59   1.1 + Głowica z 1.3

Da się bez jakiś głębszych modyfikacji zrobić taką zamiane?? :fox:
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 11 Cze 2007, 00:07   

Wyglądają identycznie, tylko nie wiem jak z zaworami. Jeszcze jeden szczegół - w 1,3 są te rurki od napowietrzania spalin i trzeba by je było zaślepić. Wg mnie powinna pasować.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 11 Cze 2007, 00:10   

kolektory też powinny pasować więc to żaden problem to napowietrzanie
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 11 Cze 2007, 00:19   

Kolektory pasują "na bank". Właśnie sprawdziłem wymiary zaworów i są identyczne
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Wojtass 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 270
Skąd: Lublin
Wysłany: 11 Cze 2007, 02:23   

Ale jest przecież zasadnicza różnica w średnicy cylindrów, więc i głowice będa inne. Teoretycznie da się przykręcić ale od razu będzie wywalać uszcelkę pod głowicą i nie będzie to chodziło jak należy.
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 11 Cze 2007, 08:00   

Wojtass napisał/a:
Ale jest przecież zasadnicza różnica w średnicy cylindrów, więc i głowice będa inne. T
Różnica w średnicy jest, ale uszczelki raczej nie wywali, . Może niech się Puma wypowie, albo ktoś kto porównywał głowice - ja mam 1,1 i 1,3, ale nie miałem okazji naraz zobaczyć dwóch zdjętych głowic.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 11 Cze 2007, 18:22   

Wystarczy załorzyć uszczelka pod głowice od 1.3 i wszystko będzie smigało ja do swojego xr 1400 miałem zakładac głowicę od xr 1600 bo ma większe zawory i wystarczyło dac tylko uszczelkę od 1,6
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Nuki
[Usunięty]

Wysłany: 11 Cze 2007, 23:25   

A jest różnica wielkości zaworów ?? chciałem dać głowice z 1.3 w nadziei że zawory są większe potrzebuje podrasować troszke malca:D jaki przyrost mocy uzyskam zwiększając stopień sprężania na 9,5?? i czy jest sens zabawy z głowicą z 1.3?? :devil:
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 11 Cze 2007, 23:45   

Cytat:
czy jest sens zabawy z głowicą z 1.3?? :devil:


Na twoim miejscu bym sie tam w to nie bawił,powiedz mi wydasz pieniądze i ile ci to da?? za pare miesięcy dojdziesz do wsniosku ze wrzucasz mocniejszy motor bo przy obecnym bedzie ci znowu brakowac mocy ;-) moja rada kup sobie minimum 1.4 i zacznij dziubać i zrobisz całkiem ładne auto które bedzie sie legitymowało przyzwoitymi osiągami jak na 1.4 w Fiescie
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 11 Cze 2007, 23:50   

Kolin napisał/a:
zrobisz całkiem ładne auto które bedzie sie legitymowało przyzwoitymi osiągami jak na 1.4 w Fiescie

a z ciekawosci ile twoje 1.4 ma teraz mocy??
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 12 Cze 2007, 00:01   

ile mocy ma trudno powiedzieć...bo coś ciężko mi sie wybrac na chamownie czyt ( przejechac sie 120km zeby schamowac silnik ) ale z testów porównawczych samochody o mocach 90-95KM odpadają przy ostrej jeździe predkosc jaką udało mi sie uzyskac wg wskazan licznika to 190km/h i jest problem bo skrzynia sie zaczyna kończyć więc jak dla mnie te osiągi są zadowalające jak na silnik 1.4 bo smiem smiało twierdzić ze nie jeden wyjechany z fabryki silnik nie potrafi tego :D

Jest jeden minus tej zabawy przy ostrej jeździe samochód jak na 1.4 naprawde potrafi pochłonąc duże ilosci paliwa :-P

Co mi sie najbardziej podoba to Elastycznosc silnika podcas wyprzedzania nie trzeba redukowac zeby sprawnie wyprzedzić
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Nuki
[Usunięty]

Wysłany: 12 Cze 2007, 08:10   

Tj moge tanio kupić głowicce z 1.3 nie chce kupować całego silnika ani auta 8)
ile moge zyskać na 1.1 + głowica z 1.3 + stopień sprężania~9,5
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 12 Cze 2007, 10:36   

jesli bys ta glowice wyremontowal(300zlmax)
to cos by dalo....ale nie zapominaj ze oprocz sprezenia liczy sie pojemnosc

Kolin, no to ladnie pomyka, czyli slabsze xr2i objezdzasz
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Nuki
[Usunięty]

Wysłany: 12 Cze 2007, 13:45   

koszty odpadają - ojciec jest mechanikiem samochodowym po kosztach znajomy zrobi, tylko jaki remont masz na myśli?? przeszlifowanie głowicy wyjdzie u znajomego z 80zł
i przy takim nakładzie chyba sie opłaca... tylko jaki wzrost mocy może wystąpić?
pod warunkiem że uszczelka nie oleci w kosmos :V:
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 12 Cze 2007, 14:04   

Nuki napisał/a:
... tylko jaki wzrost mocy może wystąpić?
:

zrób-załóż-shamuj auto,wtdycsie dowiesz czy sie opłacało...

pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 12 Cze 2007, 14:08   

Darekmk3 napisał/a:
Nuki napisał/a:
... tylko jaki wzrost mocy może wystąpić?
:

zrób-załóż-shamuj auto,wtdycsie dowiesz czy sie opłacało...

pozdro :)

dokladnie, takie slabe silniki najlepiej wyremontowac a nie tuningowac
zmien pierscienie, zrob glowe i bedzie ok,
ale ja bym juz wolal te 1.4/1.6 i sie bawic bo koszta te same(wieksza uciecha)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 12 Cze 2007, 18:12   

Ad@mus napisał/a:
Darekmk3 napisał/a:
Nuki napisał/a:
... tylko jaki wzrost mocy może wystąpić?
:

zrób-załóż-shamuj auto,wtdycsie dowiesz czy sie opłacało...

pozdro :)

dokladnie, takie slabe silniki najlepiej wyremontowac a nie tuningowac
zmien pierscienie, zrob glowe i bedzie ok,
ale ja bym juz wolal te 1.4/1.6 i sie bawic bo koszta te same(wieksza uciecha)
Wlasnie, to powiedz no mi ile by mnie mogl kosztowac taki maly remont. Pierscienie, uszczelki, regeneracja glowicy, szklanki zaworow. Jakie to koszty i czy sobie dam rade sam poradzic z niewielka pomoca kolegi mechanika?
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 12 Cze 2007, 18:28   

dla chetnego nic trudnego.

sam zrobisz - ok 500-600zl - w zaleznosci co po drodze wyjdzie
u mechanika ok 2000zl.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 12 Cze 2007, 19:31   

odyniec napisał/a:
dla chetnego nic trudnego.

sam zrobisz - ok 500-600zl - w zaleznosci co po drodze wyjdzie
u mechanika ok 2000zl.

ze co? samemu? a ty wiesz ile to jest roboty? trzeba do tego miec i doswiadczenie i sprzęt jak mi sam to zrobisz to ci druga fieste daje gratis!! ale sam dzisiaj !! wiec jak sie nie znasz to nie gadaj bzdur! mechanik owszem zrobi to i nie bedzie dla niego problemem sam mam doczynienia z samochodami na codzien i pokaze ci kiedys przyrzad do mierzenia glowicy. banghead
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 13 Cze 2007, 00:42   

kazi napisał/a:
odyniec napisał/a:
dla chetnego nic trudnego.

sam zrobisz - ok 500-600zl - w zaleznosci co po drodze wyjdzie
u mechanika ok 2000zl.

ze co? samemu? a ty wiesz ile to jest roboty? trzeba do tego miec i doswiadczenie i sprzęt jak mi sam to zrobisz to ci druga fieste daje gratis!! ale sam dzisiaj !! wiec jak sie nie znasz to nie gadaj bzdur! mechanik owszem zrobi to i nie bedzie dla niego problemem sam mam doczynienia z samochodami na codzien i pokaze ci kiedys przyrzad do mierzenia glowicy. banghead


poczytaj kolego to forum... dla chetnego nic trudnego. lekture oraz info tutaj masz nieprzecietne, starczy tylko miejsce troszke kasy i zapalu.

a jesli dajesz gratisy, to owszem, jak dostane garaz to po wakacjach chetnie przyjme.
poki zyje piątkiem...

sam zreszta wiesz ze mechanike znam nie najgorzej....
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów głowica z 1.8 do 2l
Ad@mus Tuning mechaniczny 21 21 Wrz 2009, 19:59
Fordon
Brak nowych postów Głowica 1,8 d
Jaras Mechanika 3 25 Mar 2008, 23:45
Gość
Brak nowych postów [MK4] Głowica
Z jakiego auta podpasuje?
ml3k0 Mechanika 2 31 Maj 2010, 17:54
Gość
Brak nowych postów Głowica...(PILNE)
Wodz Mechanika silnika 4 17 Paź 2004, 11:28
JoeMix
Brak nowych postów [MK3] Głowica 1.1 a 1.3
Mara Mechanika 4 13 Gru 2011, 14:09
adamoq21


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.