Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Lista osob kto chce plytke
Autor Wiadomość
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3841
Skąd: Wrocław
Wysłany: 7 Cze 2007, 23:04   

Jeżeli gdzieś była mowa o zachowaniu prywatności i udostępnianiu zdjęć to w temacie :
Dirty Dancing 2007 Movie
ale co niektórzy podłapali i przelali tutaj swoje żale nie czytając o co poszło.
Tutaj nikt nie pisał o tym aby jego zdjęcia nie ukazały się na płycie ze względu na prywatność lub niechęć do pokazywania siebie na zlocie tylko oto czy DVD ma być pamiątka dla zlotowiczów czy dla wszystkich chętnych.

Patryk, zrób DVD z całym materiałem. Tak jak było bez kombinowania. A jesli chodzi o kwestię dystrybucji to można sie zastanowić skoro są głosy na tak i nie.
Ale na pewno nie chodzi tutaj o zamieszczenie naszych zdjęć na płycie.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Mafios 
Junior Admin





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 35
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2799
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Cze 2007, 23:48   

koszt plyty z coverem na cd i okladka photo 4,20zl
wysylka:
zwykla plus koperta 2,90zl
polecona priorytetowa 5zl
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3841
Skąd: Wrocław
Wysłany: 7 Cze 2007, 23:50   

Oki. Kasa na konto ?
Kiedy zaczynasz wysyłać ?
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Mafios 
Junior Admin





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 35
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2799
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Cze 2007, 23:56   

zaczynamy wszystko od poniedzialku takze w poniedzialek rozesle wszystkim wszystko
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
charpia 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Agnieszka
Wiek: 46
Dołączyła: 06 Wrz 2005
Posty: 1572
Skąd: Wrocław/Łódź
Wysłany: 8 Cze 2007, 01:13   

Powiem tak, nie wiem kto i kiedy podburzył temat fotek (jedynie mogę sie domyślać) ale ludzie, na Boga... większość fotek i filmików wstawiacie na jakąś stronkę www... i cały świat już Nas widział... zatem sorrry ale nie rozumiem skrupułów niektórych osób...

PATRYK rób swoje i jak najbardzie oficjalnie...większość jest ZA... wytnij zdjęcia typu śmietnik czy czerwone buty Prezesa albo jakieś pijane mordeczki (żeby sztrymu nie było... wiekszość i tak ma wybrane fotki na swoich kompach :yes: Pozdro
_________________
Hej ho :D
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 32
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 8 Cze 2007, 10:02   

ejj co masz do smietnika:)
nie po to sie tyle meczyl slask zeby ta fotke usuwac:P
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3841
Skąd: Wrocław
Wysłany: 8 Cze 2007, 10:29   

O rany.
Ja nie wiem. Czy ja jedyny to inaczej widzę?

Cytat:
A teraz mamy sytuację, że są osoby które dopuszczają publikację swoich zdjęć tylko dla osób będących na zlocie, no bo one i tak w większości wszystko widziały live.


Nie chodzi o to że nie chcemy się pokazywać ludziom z poza zlotu.
Nie chodzi o to że sie czegoś wstydzimy.
Wszyscy co byli chca być na zdjęciach - bez wyjątku.
Aga nie chodzi o żadne skrupuły.

Chodzi o to czy pamiatka ze zlotu dla zlotowiczów czy dla wszystkich.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 34
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 8 Cze 2007, 10:39   

Piter nie ma sensu już chyba tego drążyć ...wg mnie płyta powinna poleciec do wszystkich nicków z listy obecności na zlocie (chyba ze ktos od razu zastrzeze ze jej nie chce) może bez kilku fot ..ale kilku sztuk..a nie kilku twarzy (= kilkuset fot =absurd)
...a jesli zglosi sie ktos spoza listy to udostepnic mu krążek ze zdjeciami pozowanymi i torem!
Samo pyt "kto chce płytę" było już chyba troche nietrafione i sprowokowało tą sytuację!
Na forum i poza nim nasze zdjecia przewijają sie pod roznymi postaciami..tak samo jak i te z porzednich zlotów .. i jakos nikt nie czuł wczesniej takiej chęci ich kontroli!!
..Chec udowodnienia czegoś (blizej niokreslonego) przez niektore osoby tylko psuje odbior calego zlotu ....i jak bysmy sie nie starali.... dobra reklama zmienia się w złą...
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 32
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 8 Cze 2007, 10:57   

jak sowcia cos powie to ja potem caly dzien chodze wzruszony i jakis taki melancholijny uuuu jak slodko bat bat bat bat bat
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 34
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 8 Cze 2007, 11:01   

zefir patyk


:-P
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 31
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4162
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 8 Cze 2007, 11:01   

podsumowanie tematu:
ladna mamy dzis pogode czyz nie :?:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Mafios 
Junior Admin





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 35
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2799
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Cze 2007, 11:11   

czym starsi tym gorsi
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 32
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 8 Cze 2007, 11:16   

napilbys sie ;D
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Mafios 
Junior Admin





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 35
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2799
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Cze 2007, 11:20   

pewnie , bo chyba upalne dni na ich humory zle wplywaja
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 32
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 8 Cze 2007, 11:22   

to proponuje sie napic:)
ja mam pod reka zywca dla kierowcow w formie niegazowanej pub2 pub2 pub2 pub2
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
osimek1 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Cze 2007, 12:42   

Mafios napisał/a:
zaczynamy wszystko od poniedzialku takze w poniedzialek rozesle wszystkim wszystko

dobra to widze ze niespotkamy sie zapewne do tego czasu to zaraz gdzies moje foty wrzuce na jakis serwer i sobie je sciagniesz bo raczej 80mb na poczte Ci niewysle...
_________________
Model: Escort MK7'95 Silnik: 1.6i16V 90PS (3d) sprzedany ;(
Model: Opel Vectra B'97 Silnik: 1.6i16V 100PS (4d) +LPG Wersja:CD
Projektowanie stron internetowych
 
 
 
charpia 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Agnieszka
Wiek: 46
Dołączyła: 06 Wrz 2005
Posty: 1572
Skąd: Wrocław/Łódź
Wysłany: 8 Cze 2007, 14:55   

sowa napisał/a:
Piter nie ma sensu już chyba tego drążyć ...wg mnie płyta powinna poleciec do wszystkich nicków z listy obecności na zlocie (chyba ze ktos od razu zastrzeze ze jej nie chce) może bez kilku fot ..ale kilku sztuk..a nie kilku twarzy (= kilkuset fot =absurd)
...a jesli zglosi sie ktos spoza listy to udostepnic mu krążek ze zdjeciami pozowanymi i torem!
Samo pyt "kto chce płytę" było już chyba troche nietrafione i sprowokowało tą sytuację!
Na forum i poza nim nasze zdjecia przewijają sie pod roznymi postaciami..tak samo jak i te z porzednich zlotów .. i jakos nikt nie czuł wczesniej takiej chęci ich kontroli!!
..Chec udowodnienia czegoś (blizej niokreslonego) przez niektore osoby tylko psuje odbior calego zlotu ....i jak bysmy sie nie starali.... dobra reklama zmienia się w złą...


No sowa SZACUNECZEK...aż mi mowę odjęło ... brawo Kochana brawo :D
_________________
Hej ho :D
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 34
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 8 Cze 2007, 14:59   

nic odkrywczego nie powiedziałam 8)

...prace nad płytą zostały wznowione i raczej wszyscy beda zadowoleni!!
.. szczegóły niebawem :)
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 8 Cze 2007, 15:54   

DziDzia napisał/a:
podsumowanie tematu:
ladna mamy dzis pogode czyz nie :?:



pozdro :!:

text ten uzywany jest przeze mnie aby zwrocic uwage akurat nie na pogode...
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 8 Cze 2007, 19:20   

kto wie o co chodzi ten rozumie to stwierdzenie :) :D
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Lista zakwalifikowanych zdjęć
Puff Kalendarz 2014 0 3 Lip 2013, 12:37
Puff
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Czarna lista nierzetelnych sprzedających / kupujących
trzeci Sprzedam 0 5 Maj 2010, 21:38
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: Lista zapisów w Klasie Fiest na YTP 2010
trzeci Youngtimer Party 2010 - Klasa Fiest 22 10 Maj 2010, 22:31
pP
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Lista kontaktow
Przepol Frakcja małopolska 19 10 Lip 2016, 10:23
Mały


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.