ustawienie przepustnicy - 1,6 xr2i |
Autor |
Wiadomość |
qrdesz87
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 71 Skąd: sanok
|
Wysłany: 21 Kwi 2007, 23:59 ustawienie przepustnicy - 1,6 xr2i
|
|
|
Witam!
mam taki problemik:
po lewej stronie przepustnicy (patrząc na silnik od przodu) jest taka srubka do regulacji mieszanki, i mam pytanko, czy jest jakies podstawowe ustawienie (ksiązkowe hehe) wedle ktorego mozna potem to regulowac?
bo niemoge dojsc do ustawienia dobrego heh a mialem to calkiem wykrecone jak wsadzalem silnik.
np. w fiacie 126p, byla zasada ze sie wykrecalo tą srubke o 2,5 obrotu i ma byc, wtedy mozna sie wziac za regulacje. |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
|
|
|
|
qrdesz87
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 71 Skąd: sanok
|
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 22 Kwi 2007, 16:21
|
|
|
he..ale jaja - nie zwróciłem na to nigdy uwagi...az popatrze |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
qrdesz87
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 71 Skąd: sanok
|
Wysłany: 22 Kwi 2007, 22:24
|
|
|
hehe a mam taką prosbe, mógłbyś to wkręcic do konca i policzyc obroty? a potem sobie spowrotem wykrecic czy nie bardzo??
pozdrawiam |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 23 Kwi 2007, 06:24
|
|
|
dopiero za kilka dni wracam... ;-) |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 Kwi 2007, 12:03
|
|
|
podpowiem Ci ze ta srubka to nie jest srubka regulacji skladu mieszanki, nia ustawia sie 'bazowe' wolne obroty - tak o tym pisza w autodacie, procedura niestety jest tam dosc skomplikowanie opisana |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
qrdesz87
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 71 Skąd: sanok
|
Wysłany: 23 Kwi 2007, 14:03
|
|
|
nom ale na wolne obroty to nie dziala, wszystko wskazuje ze na mieszanke, wciskam gaz do konca i mi przerywa, przestawie, to przerywa mniej lub bardziej, a wczesniej zanim to przypadkowo rozregulowalem bylo wszystko okej :/
ps. a nie pisza gdzies tam w instrukcji jak ta srubka ma byc ustawiona? ilosc obrotow, tak ,mniej wiecej ;d |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24 Kwi 2007, 11:37
|
|
|
tam pisza cos ala zeby podlaczyc urzadzenie diagnostyczne, przegazowac do ilus obrotow, potem na wolne, odpiac kostke z bocznika powietrza i wtedy ustawic obroty jalowe ta srubka na cos kolo 750 |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 7 Kwi 2008, 11:18
|
|
|
qrdesz87 napisał/a: | nom ale na wolne obroty to nie dziala, wszystko wskazuje ze na mieszanke, wciskam gaz do konca i mi przerywa, przestawie, to przerywa mniej lub bardziej, a wczesniej zanim to przypadkowo rozregulowalem bylo wszystko okej :/
ps. a nie pisza gdzies tam w instrukcji jak ta srubka ma byc ustawiona? ilosc obrotow, tak ,mniej wiecej ;d |
odświerze temat.
qrdesz87 czy udalo ci sie policzyc te obroty? |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
ciastek1985 [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Kwi 2008, 23:18
|
|
|
Ta śrubka na zdjęciu jest do regulacji wolnych obrotów w razie awarii "silniczka krokowego" po to aby silnik nie gasł, ustawia się ją w taki sposób, że na załączonym silniku odpinamy wtyczkę od "silniczka krokowego" a następnie tą śrubką kręcimy z wyczuciem aby ustawić jak najwyższe i stabilne obroty biegu jałowego nie przekraczając wartości 800obr/min. Mozna to zrobić na wyczucie. |
|
|
|
|
|