Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 22:52 |
Zawieszenie / Lakier |
| Autor |
Wiadomość |
Abarth [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Maj 2007, 21:19 Zawieszenie / Lakier
|
|
|
Mianowicie jak obnizyc zawias w fiescie? W sumie to przod i tak dziwnie siedzi na serii ale tyl nadal jest w gorze. Kupuje sie jakies sprezyny czy tnie seryjne? |
| Ostatnio zmieniony przez Abarth 11 Maj 2007, 21:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Maj 2007, 21:33
|
|
|
| różnie możesz sadzić od skody 105 a każda dziura urwie ci głowe . Możesz dać do hartowania te co masz zeby je zgnietli i utwardzili . możesz przednie wsadzić na tył i je obciąć . Metod jest wiele . |
|
|
|
 |
Abarth [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Maj 2007, 21:40
|
|
|
Aha to sprawa przedstawia sie podobnie jak w malaczach a co dadza mi sprezyny od skody? on sa krotsze czy cos? A i jeszcze drugie pytanko. Ruda powoli wychodzi wiec trzeba dzialac. Mam bialy kolor fiesty i zastranawiam sie czy zmieniac go a jak tak to na jaki? Tylko zeby pasowalo do w miare seryjnego autka |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 11 Maj 2007, 22:05
|
|
|
na przód tylne sprężyny z escorta xr3 tniesz ile chcesz tylko musisz amory skrócić ! na tył tylne sprężyny z escorta ale nic nie tnij siedzi nisko i masakrycznie twardo 8) |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
Abarth [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Maj 2007, 22:18
|
|
|
| Laskosz napisał/a: | na przód tylne sprężyny z escorta xr3 tniesz ile chcesz tylko musisz amory skrócić ! na tył tylne sprężyny z escorta ale nic nie tnij siedzi nisko i masakrycznie twardo 8) |
a ile taka przyjemnosc kosztuje ? |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 11 Maj 2007, 22:23
|
|
|
no mi wyszło wszystko z amorami jakieś 300-400zł
pozdro |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Maj 2007, 08:35
|
|
|
| choć dla mnie obniżanie i utwardzanie mk1 to opętanie . |
|
|
|
 |
Abarth [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Maj 2007, 14:53
|
|
|
No to fajnie ale ja pytam o mk2 |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 12 Maj 2007, 20:28
|
|
|
| diodalodz napisał/a: | | choć dla mnie obniżanie i utwardzanie mk1 to opętanie . |
pękający lakier krzywiąca się buda jedyną mk2 jaką znam i w której można by zakładać niższe i twardsze zawieszenie to fiesta kolegi Presto ma zdrową bude i blache bo wg mnie mk2 ma gorszą blache niż mk1
Pozdrro |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.