Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:55 |
[MK3] LOY/RKR -projekt XR2i - 100% FABRYKA |
Autor |
Wiadomość |
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 03:18 [MK3] LOY/RKR -projekt XR2i - 100% FABRYKA
|
|
|
Nadszedł czas by uchylic rabka tajemnicy ...zwłaszcze zę coraz więcej klubowiczów zaczyna naciskac na rozwinięcie informacji która zawiera mój podpis.
kilka miesięcy temu zupełnie przypadkiem dowiedziałem sie o sprzedazy popsutej "usportowionej fiesty" ...z ciekawosci zadzwoniłem .I o dziwo rozmawiałem ze starszym panem który był faktycznym opiekunem auta ..zas włascicielem była ..córka
Defekt auta polegał na wyładowanym akumulatorze-efekt bardzo żadkiej jazdy i braku ładowania . Oprócz tego auto miało miec jeszce drobne wady optyczne karoserii. Cena była zachęcajaca ..poprosiłem o zdjęcia ..i zeby nie przedłużac dodam ze jak tylko je dostałem ..po konsultacji z Piotrkiem (RKR-em) stwierdzilismy ze ten egzemplarz trzeba za wszelka cene ocalić ..przed takimi co Xr-ki kroją na czesci (własciwe osoby czytając to -niech się wstydza i popiołem głowe posypuja ) Ustalilismy ze projekt bedzie wspólny ..poniewaz mamy juz za sobą wspólne grzebanie przy autach ...ta Xr-ka miała byc wspólnym dzieckiem i polem doswiadczalnym na wypróbowywanie róznych metod restauracji .
Teraz kilka informacji dla wszystkich forumowych "fachowców" którzy twierdza ze dobrych Xr-ek ..juz niema... nie mozna... itd. otóż mozna ..poczytajcie
Xr2i która kupilismy jest z 92 roku oczywiscie jeszcze silnik 1600. Samochód został 11lat temu zamówiony u handlarza (sprowadzacza) jako toczydełko dla córki .wskutek nieporozumienia KM okazały się KW a pojemnosc 1600 dotyczyła benzyny a nie diesla ..na szczescie stan auta przekonał tatusia i auto zostało ..i przez 11 lat słuzyło córce i żonie ..hehe zgodzicie się ze rzadko Xr-ki trafiaja do takich włascicieli . Obecnie auto legitymuje się przebiegiem 115tys km...11 lat temu jako 3 latek miał ok 50 tys (mamy wszystkie papiery ..książkę tez ) zreszta stan auta nie wskazuje na większy przebieg. To co nas zachwyciło to ..ZERO tuningu !!! modyfikacji,brak widocznej rdzy grzebania przez garażowych fachowców ..czy odbiegniecia od fabryki ..żadnego gazu ..haków czy innych dupereli które dyskwalifikuja w moich oczach na starcie stare Xrki. auto nie przeszło zadnego wypadku .a fotele 11 lat temu otrzymały fordowskie wymiarowe pokrowce ,dzieki czemu pod spodem sa jak nowe. Zeby nie było tak rózowo ,pierwszym zakupem był regenerowany alternator..i akumulator ..w aucie brakowało halogenów ..pogubionych zaslepek w progach ..gumowej wargi zderzaka i kilku drobiazgów które znikneły przez lata (radio ..orginalna antena itp).W pierwszej kolejnosci postanowilismy auto doposazyc w brakujące gadzety ..poniewaz brakowało akurat tego co pierunsko kosztowne...a własnie nadarzała się okazja ..kupilismy nastepna Xrke -rozbita ,ale ze wszystkimi detalami których brakowało szarej . Nastepnym mankamentem był lakier ..przez kika lat auto stało u pana pod domem a zapobiegliwy tatus chronił je ..plandeka -efekt poprzecierane i podrapane wszystkie ranty karoserii. Co gorsze, znajomy lakiernik ..poprawił defekt cienka warstwa dziwnego klaru ..połozonego bez przygotowania .. po latach dziwny klar spekał i pozółkł ..w takim stanie nie moglismy zostawic naszego projektu ;-)
tak wygladała szara w dniu zakupu
na poczatek w Xrce odresturowalismy orginalne alusy (szczegóły w FAQ-u)
a zuzyte opony w niewłasciwym rozmiarze wymienilismy na komplet praktycznie nowych opon BARUM bravura w fabrycznym rozmiarze Xr-ki 185/60/13.
tak wygladało wnetrze w zakupionym aucie ...nie muszę dodawać ze pokrowce wyladowały w koszu .
a oto prace przygotowawcze do lakierowania .
panna otarła kiedys tylnia nakładke ..lakiernik od "fachowego "klaru zamiast nakładke zlutowac -nałozył grubo szpachlówki i pomalował ..troche przy okazji gubiac odcien
oczywiscie szpachlówka na nakładce pekła ...bład lakiernika poprawiłem -4 mm szpachli zostały zdarte ...pekniecie zlutowane a nierównosci wyrónane szpachlówką do tworzyw.
równiez zderzak przedni ucierpiał w trakcie nauki parkowania ,o czym swiadczyły pekniecia na krawedziach ...naprawa jak powyzej..lutowanie i własciwa szpachlówka . pod bocznym migaczem odkryłem krawedziowa rdze..po odczyszczeniu i wytrawieniu srodkiem BRUNOX (polecam) błotnik został zagruntowany .
decydując się na lakierowanie błotników ..trzeba pogodzic się z faktem ze przy starym lakierze odcienie z bardziej wyblakła maska moga sie znacznie róznić . Jak cos robic to pożadnie ...postanowilismy zę przy okazji równiez i ona zostanie odświezona
Do lakierowania zakwalifikowalismy przednie błotniki , górę zderzaka..ranty dachu i rynienek słupka A..nowe zaslepki nie pasowały odcieniem ..nakładki były lekko porysowane więc ..równiez ospojlerowanie zostało przygotowane do polakierowania.
a to nasza "XR2i factory"
..wspaniała pogoda zachecała do wypchniecia auta z garazu i szykowania auta w słoneczku ...jak widac maska jest juz u lakiernika
[img]
i juz dogładzanie gruntu i powiezchni pod baze papierami 600-800
w czasie dosychania zajelismy się głupotami i tak odswiezone zostały wszelkie czarne elementy zewnetrzne
hamulce jak się okazało -niedawno wymianiane ...zostały rozebrane ..nasmarowane ..odrdzewione i ..poprawilismy ich kolorystyke z rudej na czarna ..amortyzatory sa praktycznie nowe i pochodza z firmy MONROE
jutro dołaczę fotki z procesu lakierowania -lakier został połozony w dobrym zakładzie z pozadną filtrowana kabina.
Mechanicznie Xrka miała przy przebiegu 90 tys wymieniony rozrzad 9 w ASO forda :yyy: ) ..my zmienilismy swiece na produkt motorcraft..piekne ale stare czerwone przewody maja juz nowe czarne zastepstwo ..uszczelka pod pokrywą zaworów,filtry i olej pólsyntetyczny zakonczyły mały przeglad. Piotrek zlikwidował luzy w układzie kierowniczym-nowy krzyzak.
Jedyny tuning jaki postanowilismy zrobic to wymiana przednich i bocznych migaczy na białe zamienniki . celem naszego projetu jest stwozenie 100% fabrycznej i orginalnej Xr2i w doskonałej kondycji . Zalezy nam na jak najwiekszej orginalnosci ..zęby dopełnic perfekcyjnego obrazu auta zgromadzilismy juz nawet orginalne radio ..papierowe głosniki czy praktycznie nowe welurowe dedykowane dywaniki . w czasach gdy bezkarnie niszczone sa tjunigiem i złym traktowaniem orginały Xr2i ..chcemy wskrzesic tą perełke .
Na zakonczenie dodam ze XR-ke zaprezentujemy w Radomiu ..i ..ze zamierzamy ja sprzedac jesli spotkamy godnego jej kupca.
CDN |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
Ostatnio zmieniony przez LOY 23 Lip 2008, 00:37, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 04:42
|
|
|
Cytat: | kilka informacji dla wszystkich forumowych "fachowców" którzy twierdza ze dobrych Xr-ek ..juz niema |
Domyslam sie ze chodzi o moja osobe...
Jesli tak to ...
Auto widac ze w stanie dobrym... do lekkich poprawek... jak widac dobrze wam to idzie... |
_________________
|
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 09:43
|
|
|
no i zadżebisty duet in da action \
wytrwalosci zycze:)) |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
Bad_Boy__Zabrze
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adrian
Wiek: 38 Dołączył: 25 Gru 2005 Posty: 81 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 10:21
|
|
|
ja ten "projekt" spostrzegam z nieco innego konta, czysto zarobkowy? wywózka spowrotem po 11 latach na zachód ? I sprzedaż jako auto koneserskie za jakies 3-4tyś ojro Chyba się nie mylę? |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 11:05
|
|
|
Jedyne rozsądne wyjście, jak wyjdzie fabryka, to niemiaszki kupią za eleganckie sumy, proponuję tez Norwegię, oni się lubują w klasykach i przede wszystkim mają na nie w ch** kasy, może ktoś ma sentyment do Fiest i da trochę Kronorów ;> |
|
|
|
|
semek711
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 15 Maj 2006 Posty: 230 Skąd: xxx
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 11:33
|
|
|
no ja juz wiedzialem troche wczesniej o tym projekcie
Nic tylko zyczyc chlopakom wytrwalosci w przywracaniu XRki do postaci fabrycznej... nie wiem czemu ale mi zawsze podobala sie wersja prosto z fabryki a nie jakies dodatki z allegro
Jeszcze raz |
|
|
|
|
lehu8
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 329 Skąd: Wałbrzych
|
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 13:11
|
|
|
Piesek napisał/a: | ja ten "projekt" spostrzegam z nieco innego konta, czysto zarobkowy? wywózka spowrotem po 11 latach na zachód ? I sprzedaż jako auto koneserskie za jakies 3-4tyś ojro Chyba się nie mylę? |
Piesek wyczuł pismo nosem ...jest plan wystawienia auta w zachodnich portalach giełdowych ...nieskromnie dodam zę ten egzemplarz zniesie konkurencje Xr-ek oferowanych tam do sprzedazy . Gdzies tam zabawne wydaje sie po 11 latach odsprzedz auta do niemiec ...Oczywiscie rozwazamy tez sprzedaz auta w Polsce ..za "normalna " sume ..jesli pojawi sie ktos wystarczająco trzepniety na punkcie Xr-ki, kto bedzie kontynuował nasze dzieło i mozę za nastepne 11 lat auto bedzie uczyło na ulicy historii...by mozna było zobaczyc jak naprawde wygladały kiedys te małe ,dziwadła zwane XR2
PS..pisek nie chodzi do konca o zarobek ..oczywiscie nikomu prezentu nie zamierzamy robic (uwazam zę kto dobrze zapłaci ten potem dobrze zadba) ale o frajdę przywrócenia auta do własciwego stanu. |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
WooYownik
Prince of Rally Land 2010
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: T.
Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 1130 Skąd: Pluton
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 13:31
|
|
|
No jak dla mnie wkoncu powstal temat i samochod, ktory naprawde mnie interesuje
Dla mnie nie jest najwazniejsze czy jak to piesek pisze przyswieca Wam cel finanoswy, najwazniejsze jest to ze jesli juz zostanie sprzedana to tylko w odpowiednie rece. (zreszta o tym juz zostalem zapewniony przez Loy'a )
No i najwazniejsze by wytrzymala kolejne 11 lat lub dluzej |
_________________
|
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 15:37
|
|
|
LOY, a mysleliscie nad wyposazeniem jej w najlepszy pakiet? typu el. szyby bo widze tego brak ;-)
dodam tylko jedno... mieszkalbym blizej to rece moje sluzyly by wam pomoca dzien i noc! |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
RKRman
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50 Dołączył: 06 Cze 2004 Posty: 454 Skąd: z podkarpacia
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 15:55 praca dyplomowa z tematu: " ocalamy ginące gatunki &
|
|
|
CZE
mam sporo zaległości w lekturze forum ( zmiana pracy i wyjazd służbowy na kilka miesięcy mam nadzieję że mnie rozgrzeszy :lol: ), ale wracając do sedna sprawy ....
bardzo się cieszę że Michał posiada czas i chęci by zająć się tematem i we właściwy, stosowny dla siebie dokładny i fachowy sposób ukazać nasze starania by fajna XRka jeszcze przez klka lat była nie mniej fajna
Na początek powiem otwarcie - względy zarobkowe zostały pogrzebana ok 2 tyg po zakupie - dlaczego ? to proste , mogliśmy ją od razu sprzedać bez dodatkowych inwestycji i naszego sporego nakładu prac już po kilku dniach w stanie takim jak do nas przyszła- po 1 tyś na łeb i pozamiatane. Jak wspomniał LOY niesprawność "szarej" ograniczała się tylko do kiepskiej baterii i padniętego alternatora. Te klamoty zabrałem ze sobą , zamontowaliśmy je u sprzedającego i w ten oto sposób po kilku godzinach grzecznie przyturlała się na podkarpacie .
W tym miejscu zaczyna się kolejny rozdział tej historii - dwóch facetów postanowiło na przekór wszystkiemu ( pitolenie najbliższych, nie do końca jasna sytuacja finansowa ....zakup XRki zbiegł się z przeprowadzką LOYa do innego miasta a u mnie ze mianą pracy ) udowodnić sobie że ten model fiesty jest im szczególnie bliski a posiadana wiedza i umiejętności połączone z małym zapleczem tech. będą wystarczającą bazą do tego by doprowadzić do stanu perfekcyjnego to auto. Cały czas mówimy o 100% oryginalności - podkreślam ten fakt bo było to dla nas obu bardzo ważne
W domu jestem teraz jedynie na wekendy ale większość prac została już zrobiona więc zostało jedynie porządnie auto wyczyścić i wypachnić bo podczas prac lakierniczych które wymagały demontarzu równierz niektórych szyb co nie co się " zapaplało" hehe
Michał to pieprzony perfekcjonista więc podział ról był oczywisty - ja robię obsługę mechaniczną ( silnik , zawieszenie, hamulce, wydech,) on czuwa nad przygotowaniem powłok do lakierowania i głaszcze po swojemu wnętrze . Wspólna robota dobrze nam szła bo obaj się uzupełnialiśmy , tam gdzie prace wymagały 4-ch rąk nie byo problemu: jeden dowodził a drugi wypełkniał rozkazy ;-) hehehe
Dzisiaj podesłałem Michałowi fotki z komory lakierniczej więc za pewne uzupłeni artykuł.
POZDRAWIAM
PS ..wieczorkeim co nie co dodam - teraz wypad z rodzinką , swoich dziewczyn nie oglądam przez 5 dni w tygodniu więc na wekend musimy nadrabiać rodzinne zaległości |
_________________ fajnie było ją mieć
|
Ostatnio zmieniony przez LOY 15 Kwi 2007, 23:28, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 20:00
|
|
|
odyniec napisał/a: | LOY, a mysleliscie nad wyposazeniem jej w najlepszy pakiet? typu el. szyby bo widze tego brak ;-)
dodam tylko jedno... mieszkalbym blizej to rece moje sluzyly by wam pomoca dzien i noc! |
odyniec ..a znasz ty znaczenie słowa orginał zadne szyby ..wspomaganie ...nie bedzie dokładane ..auto ma byc takie jak w chwili opuszczenia fabryki ..zreszta mam nadzieje zę kupi ja ktos komu bedzie słuzyc jako weekendówka i kupi ja dla groteskowych zderzaków .mocnego silnika ,,wspaniałego gangu ..a nie dla wygód,komfortu ,oszczednosci i bezpieczenstwa..aha dzięki za chęc pomocy ...mozę kiedys się jeszce przydasz ;-)
mam następne zdjęcia z procesu lakierowania ...zwróćcie uwagę zę nie poszlismy na łatwiznę i lakierując najblizsze okolice szyb postanowilismy je zdemontowac ..żadnego dziadostwa w postaci poobklejanych uszczelek . efekt koncowy zaprezentujemy dopiero po całkowitym złozeniu auta.
|
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
easy [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 20:06
|
|
|
Ja ją kupie jak będzie mnie stać.
nie ma to jak dobrze rozreklamowany produkt |
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 20:08
|
|
|
no chłopaki dla mnie bomba i do tego śliczny szaraczek |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 20:42
|
|
|
Danio napisał/a: | no chłopaki dla mnie bomba i do tego śliczny szaraczek |
taaa kolor jest sliczny i szczerze powiem ze gdyby Xr-ka była w bieli czy czerwieni to mniej chetnie bysmy mysleli o zakupie . Jednoczesnie uswiadamiam wszystkich zę ten odcien to przeklenstwo lakiernika ...starzejąc się ,bardzo sie odbarwia ..a poniewaz jest mieszaniną srebra ..niebieskiego i ..oliwki .bardzo trudno dobrac nowy lakier . Lakiernik klął nas w żywy kamien ... |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 21:06
|
|
|
A ja bym ją całą > polakierował - zero złudzeń optycznych ( i głupich pytań w stylu " coś nie tak z odcieniem, o tu było malowane" ).
Jestem pod wrażeniem - oryginał to oryginał! |
|
|
|
|
Arkadius
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34 Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 637 Skąd: Sępólno Kraj.
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 21:07
|
|
|
Piękna furka się szykuje :)
A co do koloru... i problemów z doborem to co dopiero ja mam mówić tutaj mnie lakiernik przeklinał bo za diabła nie mógł dobrać |
_________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 21:59
|
|
|
Gratuluje zapału i umiejetnosci
Oby kazda Xr`ka przechodziła przez takie rece jak Wasze |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 15 Kwi 2007, 22:03
|
|
|
LOY napisał/a: | odyniec napisał/a: | LOY, a mysleliscie nad wyposazeniem jej w najlepszy pakiet? typu el. szyby bo widze tego brak ;-)
dodam tylko jedno... mieszkalbym blizej to rece moje sluzyly by wam pomoca dzien i noc! |
odyniec ..a znasz ty znaczenie słowa orginał zadne szyby ..wspomaganie ...nie bedzie dokładane ..auto ma byc takie jak w chwili opuszczenia fabryki |
zalezy jak rozpatrywac termin oryginal...
mozna robic oryginal pod VIN i bez VINu.
na fabryce mialy niektóre xr'ki el. szyby wiec moznaby było zrobic....
w mojej niuni np wiem ze jesli ktos VIN wezmie to sie niezle zdziwi... to co miala (tzn nic), a to co ma to niebo a ziemia.... do kompletu mi chyba tylko podgrzewanej przedniej szyby brakuje, ktora w sumie miala juz okazje byc zamontowana... ale wiadomo - fundusze.
dwie rzeczy mnie nie nie sa orygniałami, ale stwierdzilem ze trzeba zaakcentowac tą połówkę:
poniewaz jest to mk3.5, to musi sie czyms od mk3 wyrozniac.
i zegary mam takie jak w mk4, oraz felgi takze od mk4.
ale i tak respect dla was |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
|