Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
8 Cze 2008, 23:28
[MK3] Ford Fiesta xr2i => RST
Autor Wiadomość
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 6 Lis 2011, 12:27   

Tak sobie patrzę po temacie - trochę czasu minęło od ostatniego posta, prawie 15miesięcy ale.... Auto nadal jest w moim stanie posiadania, co więcej jeśli chodzi o erę RST - to wkurzające drobiazgi + jakieś tam problemy z $$$ spowodowały zawieszenie projektu RST - oczywiście silnik nadal jest w samochodzie ale...
Powstał plan powrotu do specyfikacji Xr2i przy zachowaniu całej reszty rzeczy które zostały już zamontowane, czyli zawieszenia, hamulców etc. Natomiast zanabyłem dobry silnik CVH z 2i i będę go swapował za jakiś czas. Na razie, przy zachowaniu obecnego silnika w komorze montuje na nim osprzęt zwykłej Xrk-i. Dodam tylko że osprzęt jest odświeżony, a niektóre rzeczy nowe, tak by nie irytowały mnie jakieś niedoróbki. Na razie mam problem z dorobieniem nakręcanego korka (mam słabe dojścia do tokarzy) na wlot spustu oleju z Turbiny, ale myślę że to ogarnę w końcu.
Zatem co się zmieniło i zmienia:
- weszła nowa maglowanica - oczywiście nowa dla tego auta. Jest bez luzów (aa stara miała luzy jak w dużym fiacie) - została rzecz jasna przejrzana, przesmarowana oczysczona i pomalowana na czarny mat,
- weszła chłodnica + wentylatornia z 2i - oczywiście też je na czarny mat zrobiłem.
- odświeżyłem kolektor wyechowy, portki i osłonę kolektora - oczywiście czarno matowo:),
- jakieś tam duperele, w postaci blachy mocującej EDIS i Map sensor, Puszki filtra powietrza itp też odświeżyłem.
- część węży dopucowałem do ori stanu - problem bo nie mam obejm z logo Forda;),
- a prócz tego dorwałem wiązkę i kompa z 2i. Wiązkę ogarnałem, tj. zdarłem izolację, polutowałem połączenia kabli, przeczyściłem styki i zaizolowałem od nowa.
Teraz stoję trochę z braku części (gdzieś tam na giełdzie pałętają się moje ogłoszenia "kupię"), ale mam nadzieję że do końca roku uda mi się auto ogarnąć i wyjadę chociaż na drobną przejażdżkę, choć bardzo limituje mnie brak prądu w garażu. Poniżej załączam pare fotek.

Ps. Heh zdziwłem się srogo po zdjęciu kół że tarcze hamulcowe nie zaszły rdzą.
_________________
HyHy:)
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 6 Lis 2011, 12:56   

z czego Ty masz przepustnice :fox:
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 6 Lis 2011, 13:53   

ja też taką mam :-P
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 7 Lis 2011, 23:51   

Oryginalna z Xrki, tak wyglada :-P
Adaś u Ciebie to auto nie zginie z tego co widze hehe, nie to co moja u mnie :P

p.s Ty mnie ostatnio otrabiles z Corsy? bo cos zaspany bylem i zajarzyc nie moglem kto to taki :)
_________________
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 22 Maj 2012, 22:34   Mozolne składanie rok V

Generalnie odzywam się bo mam problem... Mianowicie co się porobiło:
- kupiło się wiązkę, zaizolowało od podstaw, po wizualnym sprawdzeniu przewodów i złączy (ew.przelutowaniu punktów niepewnych),
-kupiło się kompa,
- zrobiło się parę innych pierdół o których chyba już pisałem,
- wszystko zamontowało się do samochodu i...
Odpalił... Ale... Nie trzyma mi wolnych obrotów, tj.trzyma je na poziomie 1700, czasami więcej...Nie wiem o co kaman- dolot sprawdziłem ze dwa razy,czy nie łapie lewego, śrube ustawczą wolnych na przepustnicy wkręciłem na maxa, generalnie jeszcze raz przejrzałem wizualnie elektrykę i nie wiem... Jakieś sugestie?(mowa o CVH 104km)
Poza tym mam jedno złącze za dużo- zdjęcie poniżej...

Wychodzi mi że to do elektorzaworu,jednakże ja mam inną wtyczkę...
Co do dalszych prac- ciężko to idzie-siedzę od poniedziałku do piątku w Łasku na kontrakcie, tak więc jak się uda to raz na dwa-trzy tygodnie coś tam porzeźbię, ale generalnie stanowczo za mało w stosunku do potrzeb... A poniżej małe foto jak to się teraz prezentuje...
_________________
HyHy:)
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 22 Maj 2012, 22:43   

bida pod maską....
taka okrągła wtyczka jest w ziutku do temp powietrza czujnika...

a może ziutka wsadź i będzie po problemach :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Cze 2012, 12:25   

od tylu pod kolektorem nie podpiąłeś czujniXa do tego sluzy tak wtyczka
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 26 Cze 2012, 18:34   

czujnik temperatury jak pisze Mafios, opd kolektorem przy rurze gumowej.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 27 Cze 2012, 07:20   

Ale czujnik z tego co pamiętam już podłączyłem.... Sprawdze raz jeszcze w weekend...
_________________
HyHy:)
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Cze 2012, 12:51   

jeden jest z tylu kolektora drugi od frontu
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
stapcio 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 18 Gru 2012
Posty: 4
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 26 Sty 2013, 22:17   

Jak tam postępy prac nad rst??
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 27 Sty 2013, 23:46   

jeździ to ? :)
 
 
Dawidoff4 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 41
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 307
Skąd: Stęszew
Wysłany: 28 Maj 2014, 12:18   

tadzias napisał/a:
jeździ to ? :)


fiesta już nie jeździ - idzie na tajle
kolejny temat nadający się do archiwum projektów
_________________
były Fiesty (5x MK3, 2x MK4, 1x MK5) i Puma :taaa:
był Nissan Micra K11 SuperS
było VW Polo 6N2 GTI
był Seat Arosa
jest Fofka MK4 :-)
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 28 Maj 2014, 13:39   

A widziałeś że nie jeździ?
_________________
HyHy:)
 
 
 
Dawidoff4 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 41
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 307
Skąd: Stęszew
Wysłany: 28 Maj 2014, 21:59   

jak jeździ to zadżebiście :twisted: , więc tematu zamykać nie trzeba
_________________
były Fiesty (5x MK3, 2x MK4, 1x MK5) i Puma :taaa:
był Nissan Micra K11 SuperS
było VW Polo 6N2 GTI
był Seat Arosa
jest Fofka MK4 :-)
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 29 Maj 2014, 06:26   

Adaś ty jakoś ucichłeś... dlatego tak ludzie myślą :ra:
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 15 Cze 2014, 21:13   [MK3] Fiesta nieco odkurzona...

To tak-> od jakiegoś czasu wisi ogłoszenie o sprzedaży auta na części/w całości... Nie mniej jednak pewne rzeczy trzeba było zrobić, żeby po pierwsze wyciągnąć sprzęta z garażu (choćby żeby go umyć i zrobić fotki) oraz sprawdzić czy to co z nim robiłem działa...
Generalnie -> została oczyszczona, pomalowana i zabezpieczona podłoga (Tectyl BodySafe) oraz profile zamknięte (TectylML) -> fotki poniżej...


Uzbroiłem wydech, po podłączałem reszte elektryki - kupiłem kable rozruchowe bo akumulator jest niedoladowany i ... odpalił (tu filmik z któregos tam odpalenia - za trzecim razem bo przestałem pamiętać o immo).
Foty z pod maski i odpalenie...
http://www12.zippyshare.com/v/23769345/file.html

Auto wyciągnięte z garazu po bodaj dwóch latach wyglądało tak:



Mały filmik jak sobie ochoczo terkocze:)
http://www71.zippyshare.com/v/53890936/file.html
Generalnie pojechałem nim na myjnie (ja pierdziele ale to jest twarde i nie wygodne -> już prawie zapomniałem jak to jest)


Generalnie - musze przyznac udało sie to wszystko dobrze złożyc. Nic sie nie rozciekło, nie zjarało czy zepsuło. Silnik trzyma obroty, nie faluje -> Jestem zadowolony...:)
_________________
HyHy:)
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 15 Cze 2014, 21:59   

masz jakieś dystanse pod tymi felgami z ERST? to są 6,5j et 36?
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 15 Cze 2014, 22:02   

NIe mam nic... Tj zero dystansow...
_________________
HyHy:)
 
 
 
hanysek 
Arbuzowy artysta FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 861
Skąd: Kalety
Wysłany: 16 Cze 2014, 00:56   

na bedzinskich blachach??
_________________
Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.