Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
9 Cze 2008, 00:28
[MK3] Ford Fiesta xr2i => RST
Autor Wiadomość
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 32
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 22 Sie 2009, 14:02   

ja bym nie dociągał, przecież robi się to raz tak jak fabryka każe...
ahhh tyle przeszedłeś z tym autem że takie coś to Cię już chyba nie rusza :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22 Sie 2009, 14:09   

wszystkie szybkie po koleji sie wysrały fatum czy co ??
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 32
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 22 Sie 2009, 14:19   

dobrze że moja stoi w garażu przez weekend :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 22 Sie 2009, 17:28   

Pumy została;) A co do dociągania-> wyszło jak wyszło, a nawet może i lepiej ze tak wyszło, z czystej ciekawosci zobacze jak tam ma sie dol silnika po tych 8miu miesiacach. W poniedzialek ustawione mam auto na robienie uszczelniaczy w skrzyni i zrzucenie glowicy, wyciagniecie szpili. Uszczelke zamowilem, srudby sa na stanie- wszystko bedzie we wtorek.
_________________
HyHy:)
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Sie 2009, 09:18   

skoro Ci woda ciekla spod glowicy to sprawdz od razu plaskosc glowicy i plaszczyzny bloku - moze gdzies tu jest problem
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 24 Sie 2009, 11:04   

To juz sprawdzalismy poprzednim razem, gdy skladalismy silnik, teraz rowniez sie sprawdzi. Co do wody- to nie do konca wiadomo bylo co jest, stad tez taki glupi krok zostal przedsiewzięty. NIc glupie bledy sie zdarzaja.

[ Dodano: Pon Wrz 07, 2009 11:07 ]
NO wiec- auto od tygodnia jezdzi, a raczje tydzien jezdzilo. Zostala wymieniona uszczelka pod glowica, sruby, zrobione zostaly wszystkie brakujące szpilki glowicy(3y od kolektora wydechowego byly urwane), wymienione zostały uszczelki kolektorów i ogólnie złożony został silnik.
Również wymienione zostały uszczelniacze półosi i wybieraka, a nie udało się wymienić zębnika prędkościomierza. Niestety ze skrzyni przy prędkości obrotowej poniżej 3tys obrotów i puszczonym pedale sprzęgła (bez gazu) dochodziły dziwne dźwięki. Czasem były, czasem nie. Zaczęło kleszczyć bieg wsteczny (objaw był taki, że jak cofałem to z wciśniętym gazem auto jechało, z gazem odpuszczonym blokowało skrzynie), a dzisiaj przy próbie dojazdu do mechanika straciłem biegi 3, 4, 5 i wsteczny na dobre. Dwójka tęz niestety czasem wyskakuje. Nie dało się skrzyni rozkleszczyć bez próby jej rozebrania (olej po tygodniu od wymiany był...czarny), więc podjęta została decyzja by na tą chwile poszukać innej skrzyni...
_________________
HyHy:)
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 16 Gru 2009, 22:02   

jak auto? :P
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 16 Gru 2009, 22:41   

Auto zasłużenie zimuje- musze sie zebrac z upem, bo troche sie pozmienialo, z glowna zmiana ze auto pelni role weekendowki...

[ Dodano: Nie Gru 27, 2009 08:00 ]
Witam!
W końcu zebrałem się do opisania drobnych zmian które zaszły od połowy września w samochodzie- zaczęło się od powrotu z Toru Poznań w sierpniu. Ciekła skrzynia, oleju nie brakowało, ale przy dojezdzaniu np do skrzyżowania (niskie obroty niskich biegów) zauwazalne bylo pilowanie skrzyni i wariowanie czujnika predkosciomierza. No tak- pomyslalem- pewnie zebnik stracil troche zebow i nadaje sie do wymiany. Za wyciek odpowiedzialne byly (a przynajmniej tak sie wydawalo) uszczelniacze polosi. Zatem zrobilismy wymiane uszczelniaczy- zebnik zapiekl sie na dobre i nie chcial zejsc. Niestety byl tez problem z blokujacym wstecznym- tzn wrzucalem bieg, troszke gazu i auto cofalo, do momentu jak toczac sie do tylu nie chcialem wysprzeglic...Wtedy blokowalo sprezyscie skrzynie.... Taki uklad potrwal moze z tydzien- probowalismy jeszcze podregulowac biegi ale bez wiekszej poprawy... W koncu pewnego wrzesniowego dnia zblokowalo mi dwa biegi...Ledwo co dojechalem (palac sprzeglo przy ruszaniu) do mechanika, gdzie podjelismy decyzje o wybudowaniu skrzyni, rozlozeniu jej, wymianie elementow zuzytych i zlozeniu na nowo... Niestety po rozebraniu wyszly takie kwiatki...

Rozorane lozysko, zniszczona obudowa, obawa ze to co zostalo zostalo zniszczone przez dostanie sie opilkow z zepsutej czesci... Nie bylo dobrze- nie dalo sie znalesc drugiej skrzyni z ERST ze szpera, tak by po prostu przelozyc przeniesienie napedu. Ale udalo sie dorwac komplet biegow bez kola talerzowego, dodatkowo udalo sie dorwac skrzynie z 2i i po sprawdzeniu nie bylo obaw ze LSD z mojej skrzyni jest uszkodzone. Podjeta zostala decyzja o zlozeniu do hybrydy obudow (ta z 2i idealna ponoc nie byla;) ) dyfra z ERST na to kola talerzowego z 2i i biegow z ERST... Doszly nowe lozyska w obudowie skrzyni, nowe uszczelki i uszczelniacze. I tak powstala krotsza hybrydowa skrzynia 2i/ERST- na ktorej pojade max 205km/h. Przy okazji wyszlo ze w starej skrzyni podwinela sie uszczelka pomiedzy obudowa sprzegla i obudowa posrednia- to bylo zrodlo wycieku, jak rowniez wypieprzylem (a raczej sprzedalem) short-shifter B&M.
Z taili ktore sie pojawily (tu musze dorobic zdjecia), to:
- wlecial stozek dedykowany Green wraz z dedykowanym silikonem (puszka powietrza turbina) Samco, zamocowany w miejscu fabrycznej puchy filtra powietrza (dolna obudowa zostala)
- doszla aluminiowa odma Bailey's Motorsport, ktora (na razie mialem seryjne odprowadzenie) bede jeszcze nieco ulepszal, a mianowicie, pewnie zrobie catch tank i odprowadzenie pod auto.
- doszedl shit light Omex Speed System (czeka na zalozenie)
- pojawilo sie sprzeglo spiekowe wraz z lozyskiem oporowym AP Racing (tez czeka na zalozenie)
Wiecej rzeczy nei pamietam- teraz to co postanowilem ze zrobie w najblizszym czasie...(tzn jak bede mial czas)
- wymiana pompy oleju
- wymiana pompy paliwa (w koncu Walbo GSS317)
- wymiana przewodow hamulcowych (sa i czekaja OMP w stalowym oplocie)
- wymiana prawej el. szyby
- montaz RSTowego wnetrza, oraz zielonych paskow na nadwozie...
To by bylo na tyle- co raz bardziej niestety sie zastanawiam nad puszczeniem tego auta do ludzi. Po prostu zaczynam nie miec tyle czasu ile powinienem miec by sie nim zajmowac, a nie chce by stalo w garazu i ...
_________________
HyHy:)
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 28 Gru 2009, 23:10   

uuuu, a to rozumiem, że ten short shifter był współwinnym zatarcia skrzyni?
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
mikolaj_r 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mikołaj
Wiek: 31
Dołączył: 25 Paź 2005
Posty: 397
Skąd: Tychy
Wysłany: 28 Gru 2009, 23:21   

Panie nie ma co się poddawać :) Puścić do ludzi Ci nie wolno, ewentualnie do zaufanego klubowicza :) Ale mnie póki co nie stać na dwa CVH :P Trzymam kciuki za rozwój sytuacji :)
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1994
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 29 Gru 2009, 00:35   

a1topgear, najpierw to zrób a później pogadamy co i jak o aucie. :-P
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 29 Gru 2009, 09:17   

elmo a zakładasz że bedzie Cie stać:P??
_________________
HyHy:)
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1994
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 29 Gru 2009, 10:10   

Cholera wie. Ale spróbować można. :V: Jak się nie uda finansowo. To może jako sponsor (od browarów) pamiętasz.?
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 27 Kwi 2010, 21:53   

Dzisiaj wyszedłem wcześniej z pracy, otwarłem drzwi nieotwieranego od 28 grudnia garażu... Przyniosłem ze sobą akumulator, pare kluczy, troche płynu chłodniczego i olej Valvo VR1... Przygotowałem też opony i felgi na wizytę u mojego wulkanizatora... Z aku poszło szybko, olej, płyn... Podłączenie klem i, przekręcenie rozrusznika, po sekundzie myśl, to nie tak. Jeszcze raz. Odpięcie cewki, krecenie 30s rozrusznikiem, tak by olej dostał się w najdalsze zakamarki silnika. Jeszcze tylko wymiana baterii w transponderze immo i odpalila od strzala... Po 5eciu miechach stania! Nastepnie po 10 minutach wytoczyłem mende z garazu. Chwile poprazyla sie na sloncu i jazda. Parska jak dawniej, smierdzi plynem chlodniczym jak dawniej, z odmy jedzie jak dawniej... Troche mi tego brakowalo...
_________________
HyHy:)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 27 Kwi 2010, 22:08   

a1topgear, :ok:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3842
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Kwi 2010, 22:34   

Heh wiosna :ok:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
masska13 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 29
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 258
Skąd: Lądek Zdrój
Wysłany: 27 Kwi 2010, 22:41   

:brawo: jak artystycznie ;)) )
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1994
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 28 Kwi 2010, 09:10   

a1topgear, sentymentalny się robisz. ;))
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 12 Sie 2010, 21:08   

Heh, wiem, trochę późno, ale lepiej później niż wcale jak mawiają- zatem- zacząłem sezon. Wyciągnałem mende z garazu tydzien temu celem wymiany pompy oleju (zabieralem sie do tego jak pies do jeza), przewodow hamulcowych OMP i takich tam pitol. Ale po kolei. Pompa ogarnieta. Część przewodow tez- na dodatek uklad hamulcowy zostaje odswiezony, czyli regeneracja pompy hamulcowej, rozruszanie korektora hamowania. Z tego tematu to by bylo na tyle. Z rzeczy ktore podpadaja- strasznie mende zalewa. Potrzebuje uzywany sprawny regulator cisnienia paliwa-> ma ktos na zbyciu?
Do pelni szczescia (ale ogarne to we wrzesniu mam nadzieje o ile nie wyjdzie jakis klocek z autem do jazdy dziennej (heh poszedlem w Slady Pumy- znowu...)) pozostaje wymiana pompy paliwa, zrobienie odmy do porzadku (bo jest bailey ktory i tak syfi w puszce filtra) oraz wymiana maglownicy na taka bez luzu (moja jakby nie bylo ma te 20 lat). Zatem jak nic sie po drodze nie posra to moze mi sie udac w koncu zawitac do Poznania.
Zdjecia zrobie jak menda wroci po ogarnieciu ukladu hamulcowego, umyje ja (a byla myta w grudniu) i posprzatam.
_________________
HyHy:)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 13 Sie 2010, 19:46   

Cieszę się , że nadal działasz :)

Zatem , do zobaczenia w Poznaniu :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.