Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
9 Cze 2008, 00:28
[MK3] Ford Fiesta xr2i => RST
Autor Wiadomość
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12 Kwi 2007, 21:51   

na Polskie realia najlepszą opcją w silnik benzynowy z turbo do fiesty to ZVH, koszt urubienia cvh plus jakieś 2tyś zł... ale co z tego idzie silnik bez zakucia, tzn tłoki od celici turbo w przypadku 2.0, bądz w przypadku 1.8 tłoki od calibry turbo, można osiągnąć nawet i 300 kucy (ale to już większy koszt niż wspomniane 2tyś)
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 12 Kwi 2007, 22:44   

ZVH z tego co widzialem na filmiku z anglii na dyno day byl 2.1L i wyplul 333.8KM
_________________

 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 13 Kwi 2007, 00:01   

hmmmm
to jest ZVH?

http://www.youtube.com/watch?v=8ny30d8BnVM
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 13 Kwi 2007, 07:12   

odyniec napisał/a:
hmmmm
to jest ZVH?
]]]


dół od ZETECA ;-)
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Kwi 2007, 10:04   

Masz napisane na konco filmiku 2.0 16V Zettec Turbo...
_________________

 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13 Kwi 2007, 12:40   

Fordon jednakże powyżej 300KM to narazie nie mam patentu na opcje "tańszą" do 8yś zł. (przy założeniu że jesteśmy posiadaczami FRST ze zdrową górą silnika)
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Kwi 2007, 23:05   

Nie ma czegos takiego jak zdrowy silnik w autach typu GTI z lat 90' ktore sie zakupilo od kogos tam... bo takiego auta nie kupi zaden dzadek co by jechac po bulki do sklepu itp. puki samemu nie zrobisz czy tez nie wyremontujesz to nie ma opcji "zdrowe"...
_________________

 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13 Kwi 2007, 23:37   

Fordon ... widziałem idealną FRST nie skarzoną tuningiem, ale nie mówimy tu o FRST za 3tyś zł, tylko za 5tyś ojro, w niemczech stała.... 100% oryginał bez kropli rdzy, auto koneserskie....
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Kwi 2007, 08:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 14 Kwi 2007, 10:38   

Piesek napisał/a:
Fordon ... widziałem idealną FRST nie skarzoną tuningiem, ale nie mówimy tu o FRST za 3tyś zł, tylko za 5tyś ojro, w niemczech stała.... 100% oryginał bez kropli rdzy, auto koneserskie....

:lol: ale my zyjemy w polsce a nie w niemczech... ja mowie o polsce... niemcy wiadomo tam jest kasa i maja dojscia do takich czesci o ktorych my mozemy sobie pomazyc...
_________________

 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14 Kwi 2007, 11:48   

to wtedy za jakiś czas będę mógł śmiało powiedzieć że mam zdrową FRST na Polskie realia.
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 14 Kwi 2007, 14:23   

Piesek napisał/a:
to wtedy za jakiś czas będę mógł śmiało powiedzieć że mam zdrową FRST na Polskie realia.

Tak... ale w tym przypadku robisz wszystko prawie od nowa a to juz inna sprawa... trzeba uswiadamiac tez ze taka zabawa nie jest tania i nie ma dobrego zadbanego auta typu GTI dopuki nie znajdzie sie na takie auto zapaleniec ktory doinwestuje dany egzemplaz auta...
:yes:
_________________

 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 22 Kwi 2007, 17:52   

A mam pytanie: Czy kolektor dolotowy i przepustnica sie czyms roznia w Xr2i od Rst?
_________________
HyHy:)
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 22 Kwi 2007, 17:57   

nie nie rozni sie
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 11 Maj 2007, 21:32   

No wiec plan sie zmienil (koniec z Jebax Theoretix:P) Zamowilem i otrzymalem Cam Kit Kent Cams, CVH32K na +14 koni...
Cam Kit czyli:
-walek ze zmieniona charakterystyka (wersja Fast Road)
-wzmocnione sprezynki zaworowe
-wzmocnione hydrauliczne kasowacze
-popychacze
-wszelkie uszczelnienia
Czekam teraz na regulowane kolo rozrzadu, a potem nastepna czesc do wymiany:)
Ale to juz w nastepnym odcinku:)
Zdjecia zrobilem ale cos mi sie srutututu ze sterami do koma i nie moge zgrac-jak zwalcze problem dodam oczywiscie:D
_________________
HyHy:)
Ostatnio zmieniony przez a1topgear 12 Maj 2007, 19:48, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 12 Maj 2007, 16:14   

Powiedz mi ile cie to kosztowało taki zestawik ??
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 12 Maj 2007, 17:23   

świnka to stroisz ??
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12 Maj 2007, 19:02   

pewnie coś w granicach 100-130 funciaków, po tyle można kupić używkę na ebay.co.uk
ale mówisz że robisz mocne CVH... to wtedy było trzeba szukać wałek rally, bądz race i do tego mechaniczne popychacze... a to taki klasyczny wałek.
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 12 Maj 2007, 19:09   

ze sie tak podłącze taki zestaw tez pasuje do 1.4 co nie?? bo ogolnie te wszystkie zestawy 1.4-1.6 beda pasowac dobrze godom ? :D
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12 Maj 2007, 19:18   

dobrze gadasz :D
PS. Daras podczep temat bo chłop wie co robi :D :D
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 12 Maj 2007, 19:56   

Co do ceny-zestawik do wyrwania za mniej niz 100 funtow:)
Co do pasowania- pasuje do 1.4...
Co do Fast Road- optymalny przebieg krzywej mocy(poprawa w zakresie 2000-6750, czyli tam gdzie sa uzywane), prawde mowiac wiecej do wyboru jest dla wersji gaznikowych...
A swinia- bedzie jak bedzie wszystko na miejscu:)
_________________
HyHy:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.