Przesunięty przez: PumaRST 9 Cze 2008, 00:28 |
[MK3] Ford Fiesta xr2i => RST |
Autor |
Wiadomość |
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 12 Kwi 2007, 21:51
|
|
|
na Polskie realia najlepszą opcją w silnik benzynowy z turbo do fiesty to ZVH, koszt urubienia cvh plus jakieś 2tyś zł... ale co z tego idzie silnik bez zakucia, tzn tłoki od celici turbo w przypadku 2.0, bądz w przypadku 1.8 tłoki od calibry turbo, można osiągnąć nawet i 300 kucy (ale to już większy koszt niż wspomniane 2tyś) |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 12 Kwi 2007, 22:44
|
|
|
ZVH z tego co widzialem na filmiku z anglii na dyno day byl 2.1L i wyplul 333.8KM |
_________________
|
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 13 Kwi 2007, 00:01
|
|
|
hmmmm
to jest ZVH?
http://www.youtube.com/watch?v=8ny30d8BnVM |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
Kolin
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 13 Kwi 2007, 07:12
|
|
|
odyniec napisał/a: | hmmmm
to jest ZVH?
| ]]]
dół od ZETECA ;-) |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 13 Kwi 2007, 10:04
|
|
|
Masz napisane na konco filmiku 2.0 16V Zettec Turbo... |
_________________
|
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13 Kwi 2007, 12:40
|
|
|
Fordon jednakże powyżej 300KM to narazie nie mam patentu na opcje "tańszą" do 8yś zł. (przy założeniu że jesteśmy posiadaczami FRST ze zdrową górą silnika) |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 13 Kwi 2007, 23:05
|
|
|
Nie ma czegos takiego jak zdrowy silnik w autach typu GTI z lat 90' ktore sie zakupilo od kogos tam... bo takiego auta nie kupi zaden dzadek co by jechac po bulki do sklepu itp. puki samemu nie zrobisz czy tez nie wyremontujesz to nie ma opcji "zdrowe"... |
_________________
|
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13 Kwi 2007, 23:37
|
|
|
Fordon ... widziałem idealną FRST nie skarzoną tuningiem, ale nie mówimy tu o FRST za 3tyś zł, tylko za 5tyś ojro, w niemczech stała.... 100% oryginał bez kropli rdzy, auto koneserskie.... |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Kwi 2007, 08:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 14 Kwi 2007, 10:38
|
|
|
Piesek napisał/a: | Fordon ... widziałem idealną FRST nie skarzoną tuningiem, ale nie mówimy tu o FRST za 3tyś zł, tylko za 5tyś ojro, w niemczech stała.... 100% oryginał bez kropli rdzy, auto koneserskie.... |
:lol: ale my zyjemy w polsce a nie w niemczech... ja mowie o polsce... niemcy wiadomo tam jest kasa i maja dojscia do takich czesci o ktorych my mozemy sobie pomazyc... |
_________________
|
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 14 Kwi 2007, 14:23
|
|
|
Piesek napisał/a: | to wtedy za jakiś czas będę mógł śmiało powiedzieć że mam zdrową FRST na Polskie realia. |
Tak... ale w tym przypadku robisz wszystko prawie od nowa a to juz inna sprawa... trzeba uswiadamiac tez ze taka zabawa nie jest tania i nie ma dobrego zadbanego auta typu GTI dopuki nie znajdzie sie na takie auto zapaleniec ktory doinwestuje dany egzemplaz auta...
|
_________________
|
|
|
|
|
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 22 Kwi 2007, 17:52
|
|
|
A mam pytanie: Czy kolektor dolotowy i przepustnica sie czyms roznia w Xr2i od Rst? |
_________________ HyHy:)
|
|
|
|
|
Kolin
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 22 Kwi 2007, 17:57
|
|
|
nie nie rozni sie |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
|
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 11 Maj 2007, 21:32
|
|
|
No wiec plan sie zmienil (koniec z Jebax Theoretix:P) Zamowilem i otrzymalem Cam Kit Kent Cams, CVH32K na +14 koni...
Cam Kit czyli:
-walek ze zmieniona charakterystyka (wersja Fast Road)
-wzmocnione sprezynki zaworowe
-wzmocnione hydrauliczne kasowacze
-popychacze
-wszelkie uszczelnienia
Czekam teraz na regulowane kolo rozrzadu, a potem nastepna czesc do wymiany:)
Ale to juz w nastepnym odcinku:)
Zdjecia zrobilem ale cos mi sie srutututu ze sterami do koma i nie moge zgrac-jak zwalcze problem dodam oczywiscie:D
|
_________________ HyHy:)
|
Ostatnio zmieniony przez a1topgear 12 Maj 2007, 19:48, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Kolin
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 12 Maj 2007, 16:14
|
|
|
Powiedz mi ile cie to kosztowało taki zestawik ?? |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
|
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Maj 2007, 17:23
|
|
|
świnka to stroisz ?? |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 12 Maj 2007, 19:02
|
|
|
pewnie coś w granicach 100-130 funciaków, po tyle można kupić używkę na ebay.co.uk
ale mówisz że robisz mocne CVH... to wtedy było trzeba szukać wałek rally, bądz race i do tego mechaniczne popychacze... a to taki klasyczny wałek. |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
|
Kolin
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 12 Maj 2007, 19:09
|
|
|
ze sie tak podłącze taki zestaw tez pasuje do 1.4 co nie?? bo ogolnie te wszystkie zestawy 1.4-1.6 beda pasowac dobrze godom ? |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 12 Maj 2007, 19:56
|
|
|
Co do ceny-zestawik do wyrwania za mniej niz 100 funtow:)
Co do pasowania- pasuje do 1.4...
Co do Fast Road- optymalny przebieg krzywej mocy(poprawa w zakresie 2000-6750, czyli tam gdzie sa uzywane), prawde mowiac wiecej do wyboru jest dla wersji gaznikowych...
A swinia- bedzie jak bedzie wszystko na miejscu:) |
_________________ HyHy:)
|
|
|
|
|
|