Orginalny immobilizer fiesta mk3 |
Autor |
Wiadomość |
ejjj [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Mar 2007, 11:46 Orginalny immobilizer fiesta mk3
|
|
|
Moje pytanie brzmi czy komp.z immobilizerem można zastąpić bez żadnych przeróbek zwykłym komputerem (bez immobilizera) sprawa dotyczy fiesty mk3 rok 95 silnik 1.1 |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Mar 2007, 12:07
|
|
|
przeciez imobilaser nie jest w kompie !!!!!!!!! to tylko fiesta |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
ejjj [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Mar 2007, 12:18
|
|
|
niestety jest w kluczyku |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Mar 2007, 13:42
|
|
|
ale przeciez tlumacze CI jak krowie na granicy za poza tym czujnikiem kolo stacyjki imobilaser nie ma nic wspolnego z kompem bo sam mam w swojej krowie a byla 1.3 a teraz jest 2.0 i immobilaser dziala ! |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
ejjj [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Mar 2007, 14:39
|
|
|
już to wiem z autopsji |
|
|
|
|
stasiek49
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 105 Skąd: zawiercie
|
Wysłany: 28 Mar 2007, 18:37
|
|
|
Mafios, to powiedz do czego jest podłączony ten czujnik? |
_________________ stasiek49 |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 28 Mar 2007, 23:45
|
|
|
Mafios - mylisz się. Immo jest podłączony pod kompa jednym przewodem (minimum jednym) razem z czujnikiem położenia wału. Ty zmieniałeś wersję z immo na wersje z immo i dlatego pasowało. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Mar 2007, 00:03
|
|
|
Chłopaki - w MK3,5 z 1995 IMMO (PATS) występuje jako osobny moduł. Pod kluczykiem w kolumnie jest tylko pętla indukcyjna. IMMO z ECU synchronizuje się za pomocą jednego kabelka, ale to nie wszystko. Z immo idą 2 kabelki, które zwierają ze sobą czujnik wału, gdy wystąpi nieautoryzowana próba odpalenia auta. Jak macie problem z PATS'em, to PW proszę - mam go rozpykanego... |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 29 Mar 2007, 08:30
|
|
|
gaszu napisał/a: | mam go rozpykanego... | Ja też i dlatego piszę o tym kablu |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Mar 2007, 09:41
|
|
|
jackrzec napisał/a: | Mafios - mylisz się. Immo jest podłączony pod kompa jednym przewodem (minimum jednym) razem z czujnikiem położenia wału. Ty zmieniałeś wersję z immo na wersje z immo i dlatego pasowało. |
i tu sie mylisz komp z 1.8 jest z 92 roku raczej w tym okresie nie bylo imobi. a napewno dziala bo innym kluczkiem jej nie zaplisz prosciej wez jak masz imobilaser zaloz kompa od jakiejs starej fiesty i zobaczysz e ten jeden kabelek nie ma znaczenia a 2 ten komp co byl w orginale z imobi. poszedl do starej fiesty ktora go nie ma i tez chodzi |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 29 Mar 2007, 15:16
|
|
|
A to ciekawe! Bo jak odłączyłem ten kabel, to rozrusznik kręcił, a zapalić nie można było - brak iskry. Z tego co Ty piszesz wynika, że immo to pic na wodę, ale przynajmniej u mnie w obu fiestach dziala jak trzeba. Kompa podmieniałem, bo brałem na sprawdzenie od kumpla (myślał że ma skopany) i jego komp u mnie działał, ale mój u niego już nie. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 29 Mar 2007, 19:47
|
|
|
jackrzec, kolega Mafios, widocznie ma immo w pieron wypięte.. tylko sam nie wie.. |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Mar 2007, 12:15
|
|
|
to ciekawe bo jak zalozylem inna stacyjke to nie chciala odpalic |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 30 Mar 2007, 14:20
|
|
|
a co ma stacyjka do immo? |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
stasiek49
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 105 Skąd: zawiercie
|
Wysłany: 30 Mar 2007, 20:01
|
|
|
odyniec, kluczyk z innym kodem |
_________________ stasiek49 |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 30 Mar 2007, 20:28
|
|
|
to wiem... ale mafios mowi wpierw ze jego immo nie dziala a potem mowi ze dziala...
Mafios napisał/a: | to ciekawe |
sama stacyjka niema nic do immo. immo to czujnik ktory jest obok stacyjki, ktory reaguje na sygnal, ktory jest kluczyku... |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 31 Mar 2007, 01:55
|
|
|
Ale jak stacyjka inna, to i kluczyk inny - chyba że drugi kluczyk wisi jako brelok obok. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31 Mar 2007, 03:49
|
|
|
prościej przełożyć transpondery z jednego klucza do drugiego albo zrobić klon transpondera na czystej kostce . to na stacyjce to tzw "okular" czyli pętla magnetyczna . Pojawia sie pytanie co odcina immo bo jeśli blokuje czujnik wału pierwsza ginie iskra . a jeśli tak musi być po drodze jakiś klucz tranzystorowy który rozłącza obwód czujnika albo zwiera go np do masy . Trzeba zbadać mienikiem co pojawia sie po zaczytaniu klucza na przewodzie idącym do kompa i podać to samo . Prosta sprawa . W tych rocznikach nie było raczej kostki sprzęrzonej z immobiliserm i kod klucza przechowywany jest w pudełu od immo . W późniejszych wersjach forda bywało różnie . Bo kod klucza odblokowywał immo a immo wysyłało kod do komputera który odblokowywał zapłon albo wtryski . W probe np do 94 roku immo posiadało 2 przekaźniki które rozłączały obwody komputera i odcinały wtryski (to na kompie z mazdy) potem był też komputery prod mitshubishi ale już miały blokade mapy paliwa wykonana kodem i tam był mały problem . Ale dało rade podłożyć kompa z nowszej madzi tylko trzeba było kilka pinów w kostce zamienić . |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31 Mar 2007, 08:39
|
|
|
odyniec napisał/a: | to wiem... ale mafios mowi wpierw ze jego immo nie dziala a potem mowi ze dziala...
Mafios napisał/a: | to ciekawe |
sama stacyjka niema nic do immo. immo to czujnik ktory jest obok stacyjki, ktory reaguje na sygnal, ktory jest kluczyku... |
ty odyniec ty mnie nie ucz ja wiem ze stacyjka nic nie daje tylko dla przykladu dalem ze zalozylem zwykla stacyjke bez kluczyka magnetycznego i nie odpalala tylko mrygala ta czerwona dioda na zegarku |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
|