Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Orginalny immobilizer fiesta mk3
Autor Wiadomość
ejjj
[Usunięty]

Wysłany: 28 Mar 2007, 10:46   Orginalny immobilizer fiesta mk3

Moje pytanie brzmi czy komp.z immobilizerem można zastąpić bez żadnych przeróbek zwykłym komputerem (bez immobilizera) sprawa dotyczy fiesty mk3 rok 95 silnik 1.1
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Mar 2007, 11:07   

przeciez imobilaser nie jest w kompie !!!!!!!!! to tylko fiesta
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
ejjj
[Usunięty]

Wysłany: 28 Mar 2007, 11:18   

niestety jest w kluczyku
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Mar 2007, 12:42   

ale przeciez tlumacze CI jak krowie na granicy za poza tym czujnikiem kolo stacyjki imobilaser nie ma nic wspolnego z kompem bo sam mam w swojej krowie a byla 1.3 a teraz jest 2.0 i immobilaser dziala !
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
ejjj
[Usunięty]

Wysłany: 28 Mar 2007, 13:39   

już to wiem z autopsji
 
 
stasiek49 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 105
Skąd: zawiercie
Wysłany: 28 Mar 2007, 17:37   

Mafios, to powiedz do czego jest podłączony ten czujnik?
_________________
stasiek49
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 28 Mar 2007, 22:45   

Mafios - mylisz się. Immo jest podłączony pod kompa jednym przewodem (minimum jednym) razem z czujnikiem położenia wału. Ty zmieniałeś wersję z immo na wersje z immo i dlatego pasowało.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 28 Mar 2007, 23:03   

Chłopaki - w MK3,5 z 1995 IMMO (PATS) występuje jako osobny moduł. Pod kluczykiem w kolumnie jest tylko pętla indukcyjna. IMMO z ECU synchronizuje się za pomocą jednego kabelka, ale to nie wszystko. Z immo idą 2 kabelki, które zwierają ze sobą czujnik wału, gdy wystąpi nieautoryzowana próba odpalenia auta. Jak macie problem z PATS'em, to PW proszę - mam go rozpykanego...
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 29 Mar 2007, 07:30   

gaszu napisał/a:
mam go rozpykanego...
Ja też i dlatego piszę o tym kablu :ok:
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Mar 2007, 08:41   

jackrzec napisał/a:
Mafios - mylisz się. Immo jest podłączony pod kompa jednym przewodem (minimum jednym) razem z czujnikiem położenia wału. Ty zmieniałeś wersję z immo na wersje z immo i dlatego pasowało.


i tu sie mylisz komp z 1.8 jest z 92 roku raczej w tym okresie nie bylo imobi. a napewno dziala bo innym kluczkiem jej nie zaplisz prosciej wez jak masz imobilaser zaloz kompa od jakiejs starej fiesty i zobaczysz e ten jeden kabelek nie ma znaczenia a 2 ten komp co byl w orginale z imobi. poszedl do starej fiesty ktora go nie ma i tez chodzi
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 29 Mar 2007, 14:16   

A to ciekawe! Bo jak odłączyłem ten kabel, to rozrusznik kręcił, a zapalić nie można było - brak iskry. Z tego co Ty piszesz wynika, że immo to pic na wodę, ale przynajmniej u mnie w obu fiestach dziala jak trzeba. Kompa podmieniałem, bo brałem na sprawdzenie od kumpla (myślał że ma skopany) i jego komp u mnie działał, ale mój u niego już nie.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 29 Mar 2007, 18:47   

jackrzec, kolega Mafios, widocznie ma immo w pieron wypięte.. tylko sam nie wie..
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Mar 2007, 11:15   

to ciekawe bo jak zalozylem inna stacyjke to nie chciala odpalic
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 30 Mar 2007, 13:20   

a co ma stacyjka do immo?
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
stasiek49 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 105
Skąd: zawiercie
Wysłany: 30 Mar 2007, 19:01   

odyniec, kluczyk z innym kodem
_________________
stasiek49
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 30 Mar 2007, 19:28   

to wiem... ale mafios mowi wpierw ze jego immo nie dziala a potem mowi ze dziala...
Mafios napisał/a:
to ciekawe


sama stacyjka niema nic do immo. immo to czujnik ktory jest obok stacyjki, ktory reaguje na sygnal, ktory jest kluczyku...
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 31 Mar 2007, 00:55   

Ale jak stacyjka inna, to i kluczyk inny - chyba że drugi kluczyk wisi jako brelok obok.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 31 Mar 2007, 02:49   

prościej przełożyć transpondery z jednego klucza do drugiego albo zrobić klon transpondera na czystej kostce . to na stacyjce to tzw "okular" czyli pętla magnetyczna . Pojawia sie pytanie co odcina immo bo jeśli blokuje czujnik wału pierwsza ginie iskra . a jeśli tak musi być po drodze jakiś klucz tranzystorowy który rozłącza obwód czujnika albo zwiera go np do masy . Trzeba zbadać mienikiem co pojawia sie po zaczytaniu klucza na przewodzie idącym do kompa i podać to samo . Prosta sprawa . W tych rocznikach nie było raczej kostki sprzęrzonej z immobiliserm i kod klucza przechowywany jest w pudełu od immo . W późniejszych wersjach forda bywało różnie . Bo kod klucza odblokowywał immo a immo wysyłało kod do komputera który odblokowywał zapłon albo wtryski . W probe np do 94 roku immo posiadało 2 przekaźniki które rozłączały obwody komputera i odcinały wtryski (to na kompie z mazdy) potem był też komputery prod mitshubishi ale już miały blokade mapy paliwa wykonana kodem i tam był mały problem . Ale dało rade podłożyć kompa z nowszej madzi tylko trzeba było kilka pinów w kostce zamienić .
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 31 Mar 2007, 07:39   

odyniec napisał/a:
to wiem... ale mafios mowi wpierw ze jego immo nie dziala a potem mowi ze dziala...
Mafios napisał/a:
to ciekawe


sama stacyjka niema nic do immo. immo to czujnik ktory jest obok stacyjki, ktory reaguje na sygnal, ktory jest kluczyku...


ty odyniec ty mnie nie ucz ja wiem ze stacyjka nic nie daje tylko dla przykladu dalem ze zalozylem zwykla stacyjke bez kluczyka magnetycznego i nie odpalala tylko mrygala ta czerwona dioda na zegarku
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.