Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: bledy, faq, komputer, mk3, odczytanie bledow

Przesunięty przez: szynszyl
25 Sty 2012, 21:54
KODY MIGOWE
Autor Wiadomość
bolo2610 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: michal
Wiek: 42
Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 54
Skąd: poznan
Wysłany: 30 Sty 2012, 15:34   

thx madek
czyli pojezdzic pare dni i powtorzyc.
co do sondy to powinno w zasadzie wyrzucic nawet po jednym cyklu???
edit 2,02,12
dzisiaj zrobilem ponowna diagnostyke (przejechalem ok 50km -ok 10cykli)
na zaplonie-0 bledow
na odpalonym blad 48(pokazal sie po przegazowaniu)czyli
48 - Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód.
lub z innego zrodla:
48 stycznik regulacji biegu jałowego
przy poprzedniej diagnostyce wywalilo kod 46 czyli
46 zbyt duża prędkość obrotowa biegu jałowego podczas kontroli
lub z innego zrodla
46 - Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód, nie osiągnięta maksymalna prędkość obrotowa.
oba zrodla to fkp
domyslam sie ze to slawetny cpp?
czy moze on powodowac nadmierne spalanie?generalnie fiesta jezdzi normalnie(nie muli-chyba ze nie zwrocilem uwagi bo moze powinna byc szybsza a ja nie mam porownania)spalania dokladnie nie sprawdzalem ale po przejechaniu 150km wskaznik z full spadl na polowe to by wychodzli ponad 10l na 100km :głowąwmur:
poza tym problemow z obrotami nie zauwazylem,jakiegos falowania czy zeby byly za niskie czy za wysokie
edit:
.doczytalem ze cpp do spalania ma niewiele ale wpadlem na cos innego-wymienilem kilka dni temu termostat a wskazowka na blacie i tak dochodzi tylko do M,czy ten sam czujnik temp podaje info na zegary i do kompa?moze to czujnik walniety i podaje zla wartosc na kompa.
_________________
Mazda 323F BJ 00r 1.5i 16v 88ps
Ford Fiesta MK394r 1.1i 50ps
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Lut 2012, 14:38   

1,1i nie ma żadnego zaworu biegu jałowego,,, najbardziej pasuje mi stycznik który jest w silniczku (krokowym) który rozpoznaje czy pedał gazu jest naciśnięty czy nie i czy przepustnica jest do końca zamknięta (wiadomo, zwolniony pedał = bieg jałowy)
bolo2610 napisał/a:
czy ten sam czujnik temp podaje info na zegary i do kompa?moze to czujnik walniety i podaje zla wartosc na kompa
Nie ten sam, czujnik kompa jest wkręcony od spodu w kolektor ssący i ma dość duży wpływ na spalanie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bolo2610 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: michal
Wiek: 42
Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 54
Skąd: poznan
Wysłany: 2 Lut 2012, 14:50   

JoeMix napisał/a:
1,1i nie ma żadnego zaworu biegu jałowego
hehe co marka to inaczej-w mazdzie to wlasnie ten zawor pelni funkcje silniczka krokowego i spotkalem sie z opinia ze to w sumie jeden pies i jak zwal tak zwal(roznia sie sposobem sterowania)
,,, najbardziej pasuje mi stycznik który jest w silniczku (krokowym) który rozpoznaje czy pedał gazu jest naciśnięty czy nie i czy przepustnica jest do końca zamknięta (wiadomo, zwolniony pedał = bieg jałowy)
co radzisz?
bolo2610 napisał/a:
czy ten sam czujnik temp podaje info na zegary i do kompa?moze to czujnik walniety i podaje zla wartosc na kompa
Nie ten sam, czujnik kompa jest wkręcony od spodu w kolektor ssący i ma dość duży wpływ na spalanie,,,

no tak ale w takim ukladzie wymienic go pro forma?
to spalanie mnie dobija ,liczylem ze wywali sonde ale nie...jesli nie wywala bledu to na 100%jest dobra?
dziwi mnie ze po wymianie termostatu(moze bylo tak wczesniej tez) waz gorny po dluzszej jezdzie)jest goracy a dolny chlodny.w ogole ten gorny po ok 10min.jak auto chodzi potrafi byc np do polowy mocno cieply(od str.termostatu) o a od polowy w strone chlodnicy zimny
(moze lopatki alternatora go tak chlodza?)wiem ze to nie ten dzial ale rece mi juz opadaja,duzo od fiesty nie wymagam,tylko zeby palila w normie a tu zonk.co auto to walka ze spalaniem :głowąwmur:
_________________
Mazda 323F BJ 00r 1.5i 16v 88ps
Ford Fiesta MK394r 1.1i 50ps
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Lut 2012, 15:05   

bolo2610 napisał/a:
jesli nie wywala bledu to na 100%jest dobra?
Nie to tylko komputerowi się wydaje że jest dobra, bo pewnie sygnał jaki mu daje mieści się w jakichś klamerkach,,, wąż góry jest ciepły co nim wychodzi goracy płyn na chłodnice, dolny jest zimny bo płyn wyziębił się w chłodnicy,,, w 1,1 dobrym modem jest wsadzenie wysokiego termostatu, np. 94 czy 96 stopni,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bolo2610 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: michal
Wiek: 42
Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 54
Skąd: poznan
Wysłany: 2 Lut 2012, 20:22   

we wtorek jade sprawdzic sonde(do goscia ktory od zawsze robil mi wszystkie auta kiedys zakladal lpg,ma zrobiony wlasnorecznie tester ktory dokladnie pokazuje jak chodzi sonda i w jakim zakresie obrotow oraz czy dostatecznie szybko reaguje,zreszta w mazdzie tez komp nie wywalal a na testerze wyszlo ze chodzi tylko w minimalnym zakresie)
co do ukladu chlodzenia to oblukalem dzisiaj dokladnie:odpalilem i po ok 5 min waz dolny w miejscu gdzie wychodzi z pompy zrobil sie goracy,od ok polowy weza w strone chlodnicy byl zimny(alternator konkretnie tam dmucha)ten cienczy co idzie do zbiorniczka byl goracy,ten gruby gorny byl zimny,ale na dlugosci ok 3-5cm od termostatu zrobil sie cieply.sam termostat na dole byl goracy,u gory cieply.chlodnica cala zimna.weze od nagrzewniczki gorace.czyli na moje wychodzi ze jest ok.termostat zalozylem gates'a 92*c
z tego co wyczytalem na forum o termostatach to niezly bigos z tym jest,niby sie lekko uchyla juz wczesniej,pozniej sie otwiera caly...ogolnie ogrzewanie w aucie chodzi cacy i nagrzewa sie szybko.dodatkowo odkrylem ze z chlodnicy lekko saczy ;-(
a czujnik temp.ten od zegarow jak dotknalem to sie rozlecial w palcach :hahaha: i znowu wydatek
_________________
Mazda 323F BJ 00r 1.5i 16v 88ps
Ford Fiesta MK394r 1.1i 50ps
 
 
Ciapek 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Henryk
Wiek: 73
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 67
Skąd: Kotlin
Wysłany: 12 Kwi 2012, 05:20   

JoeMix napisał/a:
w 1,1 dobrym modem jest wsadzenie wysokiego termostatu, np. 94 czy 96 stopni

Dlaczego? Możesz podać konkretny nr katalogowy takiego termostatu?
_________________
Biała limuzyna ;-)
 
 
 
Delko 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 44
Skąd: Chełm
Wysłany: 10 Lip 2012, 12:04   

:ok:
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=m6WvIoS4_Mo
 
 
 
gacznik 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 41
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 164
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12 Sie 2012, 14:42   

Może mi ktoś to rozszywrować bo ja tam nic nie widzę:
http://www.youtube.com/watch?v=-9evMOwQ_0Y
_________________
MK3 1,4i '94 3D
MK4 1,25i Ghia '98 5D
MK1 XR2 '83
Mondeo kombi Ghia MK2 2,0
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 2 Paź 2012, 10:32   

Czy ktoś z użytkowników posiada rozpiskę drugiej wtyczki 3pinowej od FDS2000?
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 10 Lis 2012, 15:47   

Dzisiaj podłączyłem tester z ciekawości, bo mam czasem problem z gaśnięciem silnika na luzie (tylko z rana przy zimnym silniku). Wyrzuciło kody 124, 125 oraz 211. Dwa pierwsze to czujnik przepustnicy i to mnie martwi bo jest praktycznie nowy, zrobiłem na nim jakieś 8 tyś km.
Za to zastanawia mnie 211, bo pdf mówi że to Sygnał PIP (moduł zapłonu). Ktoś miał doświadczenia z takim błędem, co to może powodować? I co to właściwie jest?
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Lis 2012, 21:31   

Do modułu zapłonu idą przewody z czujnika położenia wału,,, w pewnym sensie to autonomiczny moduł który steruje iskrą na świecach,,, jednak komputerek wtrąca tam swoje 3 grosze przesuwając moment zapłonu na podstawie danych z innych czujników,,, u nas znany jako EDIS bodajże,,, (bo były wersje gdzie zapłonem sterował bezpośrednio komputer)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 18 Mar 2013, 16:33   

odgrzeję kotleta,

znalazłem fajny manual:
http://www.gunson.co.uk/i...G4160_G4152.pdf
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
jay 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 38
Dołączył: 29 Gru 2013
Posty: 76
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12 Paź 2014, 18:10   

Witam,nie chciałem zakładać nowego tematu więc piszę tutaj;
Mogę prosić o zinterpretowanie kodów na chodzącym silniku?
Fiesta mk3,temp pracy to ok 70st,silnik 1.8 16v 115ps,wiązka futura ale ecu z 1.6 16v
Na samym zapłonie wywala mi kod 51 i 52 a nie mam ani klimy ani automatycznej skrzyni :/ próbowałem samemu to ogarnąć ale nie daje rady,link do filmu;
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12 Paź 2014, 19:22   

1.6 16v z jakiego auta? Bo escort i mondeo miały kody 3znakowe. Fiesta nie mam pojęcia, mozliwe, ze tez.

wg mnie to są błędy
653 Przekażnik sterowania przekładnią - brak aktywności podczas autotestu
521 Zasilanie pompy wspomagania - brak zasilania
 
 
jay 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 38
Dołączył: 29 Gru 2013
Posty: 76
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12 Paź 2014, 19:49   

Dzięki za szybką odpowiedz,sprostowanie ponieważ ecu jest od 1.8 RDA 105ps ale nie wiem z jakiego auta,ecu ponoć jest od Kuby87 ;)
Więc teoretycznie wychodzą błedy braku wspomagania,mnie martwi spalanie średnie na poziomie 12-13 L oraz wczoraj miałem problem dogonić astre f z lekko dłubniętym 1.4 na pełnym wtrysku...
 
 
Bizuu 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Cze 2015
Posty: 157
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 10 Cze 2016, 20:28   KODY MIGOWE

Z ciekawości sprawdziłem kody błędów w mojej Fiescie i jakim cudem wymigało mi kod 52 skoro mam manualną skrzynię biegów? :D

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Dodano po 8 godzinach 4 minutach 12 sekundach:
Już rozszyfrowałem sprawę :)
Poprzez sprawdzenie VIN w necie dowiedziałem się że kiedyś Fiesta była w automacie, czyli komputer został :>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FORD kody lakierów
Dla wszystkich fordów
Ryba88 Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 3 11 Wrz 2020, 20:45
JoeMix
Brak nowych postów Kody migowe
ic3ek Elektryka 10 27 Mar 2008, 21:53
ic3ek
Brak nowych postów Co to za kody???63,74,55
jackkk2 Elektryka 9 4 Kwi 2007, 22:57
Gość
Brak nowych postów kody błędów w 1.4
jakies dziwne to
Napster Elektryka 2 24 Maj 2007, 19:18
Napster
Brak nowych postów [MK3] Kody 3 cyfrowe
Gość Elektryka silnika 3 4 Sty 2014, 14:16
Krzychu


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.