Przesunięty przez: szynszyl 25 Sty 2012, 21:54 |
KODY MIGOWE |
Autor |
Wiadomość |
laureth7
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37 Dołączyła: 18 Cze 2010 Posty: 7 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21 Cze 2010, 13:21
|
|
|
przy akumulatorze mam jedna wtyczkę, trojkątną, z odpowiednimi kolorami przewodów, i do niej sie podłączam i nic
a wewnątrz samochodu jest faktycznie ta 16pinowa, jedna, drugiej trójkątnej nie mam, wiec test chce robić w tej co trzeba
proszę o pomoc |
|
|
|
|
bartollo
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2010 Posty: 20 Skąd: Kamienna Góra
|
Wysłany: 30 Sie 2010, 18:31
|
|
|
Panowie co to za błędy i jak się ich pozbyć :
Fiesta 1.3i
Kody
48
35
20 |
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 30 Sie 2010, 18:53
|
|
|
48- Regulator biegu jałowego / czujnik położenia przepustnicy.
35- Czujnik położenia przepustnicy, zbyt niskie napięcie.
20- Kod separacji
Dodatkowo wszystko masz opisane w linku w pierwszym poście |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
|
bartollo
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2010 Posty: 20 Skąd: Kamienna Góra
|
Wysłany: 30 Sie 2010, 18:58
|
|
|
Źle się wyraziłem Wiem jakie są to błędy ale nie wiem czym spowodowane i jak je usunąć.
Jakieś sugestie ?? |
Ostatnio zmieniony przez bartollo 11 Wrz 2010, 23:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
qwerty67
Model: Inne auto
Wersja: CL
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 282 Skąd: Słubice
|
Wysłany: 30 Sie 2010, 20:05
|
|
|
bartollo, Cpp i krokowy do czyszczenia... jak dokonać jest w faku |
_________________ Była wiśniowa 1,1
Jest: Toledo 1L 1,8 90 PS |
|
|
|
|
bartollo
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2010 Posty: 20 Skąd: Kamienna Góra
|
Wysłany: 30 Sie 2010, 21:01
|
|
|
qwerty67 Dzięki jutro się tym zajmę |
|
|
|
|
diablo189
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 12 Lip 2009 Posty: 142 Skąd: Poland
|
Wysłany: 19 Wrz 2010, 10:42
|
|
|
mam problem ze czytaniem bledow wychodzi mi cos takiego na samym zaplonie 7 3 7 3 2 1 1 1 1 1 a na odpalonym 5 i koniec |
_________________
|
|
|
|
|
Rebel
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 19 Wrz 2010, 11:23
|
|
|
diablo189 napisał/a: | mam problem ze czytaniem bledow wychodzi mi cos takiego na samym zaplonie 7 3 7 3 2 1 1 1 1 1 a na odpalonym 5 i koniec |
Najpierw znajdź tabele kodów dla swojego sterownika. Skad mamy wiedzieć czy nie pominąłeś czegoś może jakiegoś zera? Jeżeli używasz diody to nagraj filmik albo zarejestruj dźwięk w przypadku buzzera.
Przy odpalonym silniku przynajmniej w 1.1 i 1.3 po kodzie 5 trzeba wcisnąć gaz do dechy na jakieś 2 sek. a potem lecą kolejne błędy. |
|
|
|
|
Nikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 3 Paź 2010, 21:37
|
|
|
że się zapytam, czy jest coś takie możliwe w mk4? albo coś podobne? |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 3 Paź 2010, 21:40
|
|
|
nie, od MK4 wzwyż potrzeba odpowiedniego interfejsu diagnostycznego. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
Nikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 3 Paź 2010, 21:52
|
|
|
a powie mi ktos czy w 1.6 CVH EFi 110KM procedura jest taka sam jak w 1.1 i czy kody błedow sa takie same? |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 3 Paź 2010, 22:21
|
|
|
Nikuś, o ile masz zegary z wyświetlaczem (bo były i bez, wyświetlacz standardowo wszedł od MK5)
kuba87, wg moich informacji (popartych literaturą ) kody błędów dla sterowników EEC IV w Fiestach MK3 są te same dla CFi i EFi |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 3 Paź 2010, 22:30
|
|
|
więc procedura pewnie tez dzięki za info
sugeruję się tym ze kostka diagnostyczna jest taka sama |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 3 Paź 2010, 22:32
|
|
|
kuba87, otóż to, procedura jest identyczna. i nawet w zasadzie decyduje o tym kostka |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
Nikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 4 Paź 2010, 15:24
|
|
|
bidżej, ano udało mi się - końcówka produkcji + troszkę lepsza wersja.
Sprawdziłem błędy, wyskoczyły mi te same błędy co wspomniane w tym temacie: 0115 i 9318. Tylko że tam nie jest napisane co może te błędy powodować :/ .Błąd 9318 jest dla mnie dziwny ponieważ w trybie diagnostycznym pokazało mi napięcie 12,1. Nie wiem natomiast co może powodować błąd 0115. Czujnik układu chłodzenia? Jeśli tak, to ile ich tam znowu jest? bidżej, co tam Twoje informacje (poparte literaturą) mówią na ten temat? |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 4 Paź 2010, 18:02
|
|
|
takich kodów nima w mojej literaturze, bo to są już znormalizowane... wpisz je w google i będziesz miał odpowiedź... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
Nikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 4 Paź 2010, 18:44
|
|
|
bidżej, próbowałem to wygooglować i nie pisze nic poza opisem błędu.
Nadal ładnie proszę o wytłumaczenie potencjalnych przyczyn błędu:
9318 - "Niskie napięcie akumulatora." Z jednej strony w teście diagnostycznym pisze napięcie 12,1V, napięcie zmierzone miernikiem to 12,6, z drugiej pojawia się błąd...
0115 - "Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik - usterka". Jedyny czujnik który znalazłem w układzie chłodzącym w Microcacie to część nr 16.
Nie wiem jak mam odczytać ten błąd i jak się za to zabrać. Nie wiem czy ten czujnik to termostat czy może jeszcze jakieś inne cholerstwo. Na necie po numerze finis nic mi nie wyrzuciło. I nie chcę zakładać nowego tematu w mechanice, żeby nie robić bałaganu. Więc mam nadzieję że ktoś kto ma odpowiednią wiedzę to mi pomoże. |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 4 Paź 2010, 20:27
|
|
|
gdzie jest czujnik temperatury silnika dla ECU w Endurze to Ci nie powiem bo nie pamiętam...
co do niskiego napięcia: wystarczy, że w ciągu kilkudziesięciu ostatnich odpaleń silnika sterownik raz wykrył niskie napięcie i błąd będzie się utrzymywał (analogicznie z czujnikiem temperatury).
poczytaj więcej np. tu albo tu. w googlach jest tego jeszcze trochę, pisz ford błąd xxxx |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
diablo189
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 12 Lip 2009 Posty: 142 Skąd: Poland
|
Wysłany: 4 Paź 2010, 20:37
|
|
|
a ja mam teraz problem taki ze jak odpale to dioda mi mruga jak dam wiecej gazu to szybciej oco mu chodzi??????? |
_________________
|
|
|
|
|
|