Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Problem z elektryką w Mk3...
Autor Wiadomość
Kamil 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kami
Wiek: 39
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 182
Skąd: Grójec
Wysłany: 12 Mar 2007, 15:29   Problem z elektryką w Mk3...

Witam.
Mam problem z elektryką m mojej Mk3.Problem polega na tym,że przy wyjętym kluczyku i zgaszonym zapłonie jest ciągły pobór prądu który wynosi 0,60 ampera a powinien maxymalnie z tego co mi wiadomo pobierać 0,12A.Jeżeli autko stoi nie odpalane to po 48 godzinach mogę zapomnieć o jego odpaleniu i aku jest do ładowania.Sprawdziłem przekażniki i wszystkie na moje oko są ok.
Czy ktoś ma jakiś pomysł co może powodować ten pobór prądu.
Proszę o pomoc..
_________________
..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..

WAWA Team
 
 
 
Marcinus 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 176
Skąd: Rumia
Wysłany: 12 Mar 2007, 19:23   

Radio jakie masz
_________________
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna 3d
Silnik: 1.1i/50KM [centralny zamek elektryczne szyby Cb Radio]
 
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 12 Mar 2007, 20:54   

Kamil możesz napisać jak sprawdziłeś ten pobór prądu? Bo ja też tak mam że jak nie odpalę co 2 dzień to już wogóle nie odpale.
Ja sobie z tym poradziłem odpinając po porstu akumulator teraz rzadko jeżdżę to nie jest to takie uciążliwe.
A powód to może być albo wilgoć się mogła do kabli dostać albo się jakiś przetarł, tak sądzę.
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
aldar
[Usunięty]

Wysłany: 12 Mar 2007, 21:31   U mnie pobór na postoju 0,2A

i cały ten prąd płynie przez radio Ford. Pobór najlepiej sprawdzić wyjmując kolejno bezpieczniki, oczywiście przy włączonym amperomierzu pomiędzy klemą a biegunem akumulatora.
Pozdrawia Aldar
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 12 Mar 2007, 21:57   

aldar napisał/a:
cały ten prąd płynie przez radio Ford.
Ja mam seryjne radio Ford i mi nie zżera akumulatora - auto po miesięcznym postoju zimą normalnie odpaliło.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Marcinus 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 176
Skąd: Rumia
Wysłany: 12 Mar 2007, 22:14   

Jak miałem w fiescie tez orginalne radio ale ono działało tylko po przekreceniu kluczyka ale jak je wywaliłem i podłaczyłem do innego samochodu to 1 dniu akumulatro padł wiec sprawdz jak masz podłaczone !
_________________
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna 3d
Silnik: 1.1i/50KM [centralny zamek elektryczne szyby Cb Radio]
 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 12 Mar 2007, 23:41   

A moze światelko w bagarzniku ci sie cały czas pali zajrzuj do niego przez tyle siedzenie albo moze masz jakiś alarm trefny. Ogólnie to tak jak napisałaldar, najlepiej pokolei wyjmowac bezpieczniki i wtedy precyzyjnie bedziesz wiedział co to. A jesli chodzi o radio jesli jest sprawne i dobrze podłączone to nie ma prawa rozładować akumulatora no chyba ze je włączone zostawisz :)
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Mar 2007, 00:36   

hm moja rada odepnij kostke od alternatora i zobacz co sie bedzie działo na amperomierzu .
 
 
 
Kamil 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kami
Wiek: 39
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 182
Skąd: Grójec
Wysłany: 13 Mar 2007, 12:04   

To wszystko już przerobiłem.Instalacje do radia mam własnej roboty i przy pomiarach ją odłączyłem,zresztą jestem pewien że to jest wina radia.Mam jeszcze podłączony graficzny korektor dzwięku który był uszkodzony i myślałem że może jest źle naprawiony i to on ciągnie prąd ale tak nie jest.Wzmacniacz też nic nie pobiera.Myślałem że to może być dioda w alternatorze i odłączyłem też alternator i nic.Lampeczka w bagażniku nie świeci się pozatym nie było by poboru prądu 0,60A a to nie realne żeby tyle pobierało.Jeżeli by był przetarty kabel to albo by coś nie działało albo by się robiło zwarcie i wywalalo by bespiecznik.Nie mam już patentu co to może być..
Co do sposobu pomiaru to należy przełożyć przewód + w mierniku na pomiar w amperach i ustawić go na prąd stały do 20A.Zdejmuje się kleme + od aku i + od miernika dotyka sie + aku a - miernika klemy +.Oczywiście sprawdzamy to przy wyłączonym zapłonie.Maxymalny pobór może wynosić 0,12 A nie więcej.
_________________
..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..

WAWA Team
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 13 Mar 2007, 14:48   

Jedyne rzeczy oprócz tych co wymienileś, to komp i zegarek - może tam coś się dzieje?
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Kamil 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kami
Wiek: 39
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 182
Skąd: Grójec
Wysłany: 13 Mar 2007, 15:38   

zegarek wykluczone..zegarek+podświetlenie w bagażniku i w kabinie + komp razem nie pobiera 0,60A..do elektryka nie zaprowadze go bo powie mi tyle co sam sprawdziłem i weźmie kupe kasy
_________________
..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..

WAWA Team
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Mar 2007, 16:50   

stary jeśli to nie alternator ani nie radio
ani nie wzmacniacz
ani nie korektor to co . nic wiecej w samochodzie nie ma na stałe podłączonego . Wywalcz wszystkie bezpieczniki ze skrzynki na raz odłącz alarm centralny zamek kluczyk w pozycje 0 i jak coś bedzie jadło prąd to tylko alternator cudów nie ma .
 
 
 
Kamil 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kami
Wiek: 39
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 182
Skąd: Grójec
Wysłany: 14 Mar 2007, 12:54   

ale alternator był odłączony przy pomiarach..podejrzewam jeszcze że może to być związane z elektryką wtrysku..po wyłączeniu zapłonu może pobierać prąd..
_________________
..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..

WAWA Team
 
 
 
silvercar 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 43
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 85
Skąd: Rybnik
Wysłany: 14 Mar 2007, 16:40   

A nie ma gdzieś problemu z przełącznikiem zespolonym. Może przepuszcza obwód. Zarówno awaryjne jak i pozycje są zasilane zawsze. Najprędzej sprawdzisz jak polecisz po bezpiecznikach albo przekaźnikach. Ostatnia sprawa to rozrusznik...
 
 
 
Kamil 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kami
Wiek: 39
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 182
Skąd: Grójec
Wysłany: 15 Mar 2007, 09:15   

no nie miałem czasu się z tym pobawić ale dziś sprawdzę jeszcze po bezpiecznikach...
Dziękuję ślicznie wszystkim za pomoc.
_________________
..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..

WAWA Team
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.