Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] SWAP Fiesta 1.8D na 1.8 TD
Autor Wiadomość
zajcu200 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 48
Skąd: Rybnik
Wysłany: 4 Lut 2011, 14:00   [MK3] SWAP Fiesta 1.8D na 1.8 TD

Witam,

chciałbym zrobić sobie Fiestę mk3 1.8 TD z IC, silnik kupiłem kilka dni temu, fiesty dalej szukam :)

Wszystko zamierzam robić sam tzn. z pomocą FKP ;P

Dodaję zdjęcia mojego silnika(pochodzi z escorta), proszę wypowiedzcie się na jego temat... jak podłączyć pompę wtryskową(jest tam jakiś elektrozawór), gdzie jest i jak zaspawać EGR?










 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 4 Lut 2011, 22:42   

Co tu sie wypowiadac, 75KM wersja bez boostera, elektrozawor bedzie taki sam jak w fiescie, osprzet z fiesty bedziesz musial przelozyc. co i jak podlaczyc tez zobaczysz jak bedziesz mial fieste pod domem i podniesiesz maske...
_________________

 
 
 
zajcu200 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 48
Skąd: Rybnik
Wysłany: 4 Lut 2011, 23:57   

Mam intercooler do tego silnika(nie ma go na zdjęciach) o ile wiem to nie było wersji 75km z intercooler-em, czyli mam 88km, co nie?
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 5 Lut 2011, 00:40   

byly... 75KM z IC bez boostera.
_________________

 
 
 
zajcu200 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 48
Skąd: Rybnik
Wysłany: 5 Lut 2011, 10:17   

Ale mnie teraz zdołowałeś... Jesteś pewien, że ten mój to 75km? Idzie go jakoś przerobić na 88km?
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 5 Lut 2011, 10:51   

Jeszcze wieksza pewnosc dal by numer VIN dawcy :) W razie co to wymiana pompy i turbiny na T2
_________________

 
 
 
zajcu200 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 48
Skąd: Rybnik
Wysłany: 5 Lut 2011, 11:09   

Podjadę to sprawdzić, gdzie dokładnie w escorcie jest nr VIN?


Pytanko, ile idzie wycisnąć koni z silniczka 1.8 TD z IC 75km? Po zwiększeniu dawki i podkręceniu turba...
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 5 Lut 2011, 16:19   

VIN masz na podszybiu na desce rozdzielczej jesli jest to mk6 lub 7 essi, oraz od strony pasazera na wysokosci fotela przy progu.
Tego nie wiem ile da sie zrobic z tego silnika bo nawet nie wiadomo czy serie masz na nim.
Najpierw zaloz silnik, wyeliminuj choroby po swapie, bo zawsze sie cos znajdzie...
Zrob zawieszenie i hamulce co jest podstawa bo te dieselki lekkie nie sa...
_________________

 
 
 
zajcu200 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 48
Skąd: Rybnik
Wysłany: 6 Lut 2011, 20:43   

Mam do kupienia Fiestę ze wspomaganiem kierownicy. Pytanko, czy da się upchać pompę wspomagania do fiesty z silnikiem 1.8 TD z IC??
 
 
Mikuś 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Michał
Wiek: 31
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 53
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 6 Lut 2011, 20:54   

a co ma IC do pompy wspomagania?

wkładać i cieszyć się jazdą ze wpomaganiem
_________________
Żeby sztywna była furka,musi w furce być rozpórka.
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 6 Lut 2011, 21:29   

No prawie tak jest :) bo trzeba wieszaki przekladac miedzy D a TD
_________________

 
 
 
mefis_radom 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: Radom
Wysłany: 13 Lut 2011, 11:20   

Fordon, a to w czerwonym kółku na zdjęciu to przecież booster: KLIK
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Lut 2011, 12:27   

:rotfl: racja stary czlowiek i nie dowidzi :) ale po VIN by wyszlo co i jak...
_________________

 
 
 
mefis_radom 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: Radom
Wysłany: 14 Lut 2011, 00:51   

Stary kup se okulary :rotfl: Niepotrzebnie tylko chlopaka stresujesz :-) Zajcu EGR to jest to takie na koncu tej rurki co zaznaczyles na jednej z fotek, przy kolektorze wydechowym, ten grzybek. Trzeba na dolocie do kolektora dolotowego dać blaszkę, albo najlepiej to zaspawac oba olektory i ooo.
 
 
zajcu200 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 48
Skąd: Rybnik
Wysłany: 26 Lut 2011, 20:42   

Danke :)

A powiecie mi jeszcze dokładnie jak to z tym EGR wykonać? Bo w temacie "FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel" akurat brakuje tego zdjęcia...

Gdzie to trzeba zaspawać?
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 27 Lut 2011, 11:21   

Zaspawujesz w dolotowym otwor, oraz przy samym EGR ten zaworek.
_________________

 
 
 
zajcu200 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 48
Skąd: Rybnik
Wysłany: 21 Mar 2011, 20:57   

Dobra, mam trochę czasu to biorę sie za ten EGR.

Powiedzcie mi czy dobrze to rozumie...
Mam takie coś:

Foto 1

A planuje zrobić taką "pełną uszczelkę" z blaszki z puszki po piwie.
Miało by to wyglądać mniej więcej tak:


Foto 2


Taka uszczelka będzie po dwóch końcach tej rurki. Zda to egzamin?
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Mar 2011, 22:40   

Zda egzamin, chociaz osobiscie wole zaspawane takie tematy :)
_________________

 
 
 
mefis_radom 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: Radom
Wysłany: 25 Mar 2011, 08:05   

Hmm, a blaszka z puszki po piwie, nie będzie za cienka i ciśnienie jej nie rozwali? Chodzi mi o blaszkę przy kolektorze dolotowym.
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 27 Mar 2011, 23:12   

puszka sie nie nada tam jest chłopie ciśnienie.
Podjedz do jakiegoś apwacza nich Ci tam coś migiem dospawa i bedziesz miał spokój.
Wyobrażasz sobie zeby Ci to gdzieś na mieście te czary mary z puszki sie rozleciało?
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.