Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Skaczą iskry po silniku
Autor Wiadomość
genov
[Usunięty]

Wysłany: 31 Sty 2007, 20:56   Skaczą iskry po silniku

Juz sie powoli zniechecac zaczynam:/ Wsadziłem te lpg i problem za problemem:/ Troche dzis padało i wiadomo auto sie zmoczyło duzo kałuzy:/ i TAk NA benzynie chodzi wmiare Normalnie ... a NA gazie Sie dławi i gasnie:/ Dodam ze po silniku ISKRY skacza jak w dyskotece??? czy to juz znak ze przewody(ok 1msc maja swiece tez) padły???????
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012, 17:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
raferi
[Usunięty]

Wysłany: 31 Sty 2007, 21:22   

bigok W ostatnim zdaniu Twojego posta jest odpowiedź na kłopoty na LPG i "dyskotekowe" efekty. Wymienisz i jak ręką odjął...
 
 
genov
[Usunięty]

Wysłany: 31 Sty 2007, 21:25   

ale to po 1msc przewody moga pasc??????????
 
 
raferi
[Usunięty]

Wysłany: 31 Sty 2007, 21:28   

:ups: Nie jestem pewny, ale mogłoby być coś z masą (przewodem zerowym)...
 
 
semek711 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 230
Skąd: xxx
Wysłany: 31 Sty 2007, 21:40   

genov, jak kupiles lipne przewody to tak... LPG ma to do siebie ze jest bardzo wrazliwe na slaba iskre... takze wymieniasz przewody i masz problem z glowy :)
 
 
Longer_007 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Daniel
Wiek: 36
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 31 Sty 2007, 22:00   

Na wszelki wypadek kup świece przeznaczone do LPG, mialem je w śp. Polo i była różnica.
_________________


 
 
 
bash
[Usunięty]

Wysłany: 31 Sty 2007, 22:01   

ja jeżdze już prawie 3 rok na niebieskich janmor triplesiliconated (szynszyl zaraz je zjedzie :-D ) i jest ok
 
 
genov
[Usunięty]

Wysłany: 31 Sty 2007, 22:06   

No przewody teraz to mam ''bosch silocone power'' i swiece ngk co prawda niewiem ile koszotwały bo nie ja kupywałem ale jak jutro nie bedzie chodzic jak nalezy to czeka mnie wymiana:/
 
 
Longer_007 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Daniel
Wiek: 36
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 31 Sty 2007, 22:06   

A jesli iskry Ci lataja po silniku to nie moze byc nic innego jak kable....a ze maja mc no to trudno...widocznie wadliwe.
_________________


Ostatnio zmieniony przez Longer_007 31 Sty 2007, 23:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
semek711 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 230
Skąd: xxx
Wysłany: 31 Sty 2007, 22:45   

Longer_007 napisał/a:
A jesli iskry Ci lataja po silniku to nie moze byc nic innego jak kalbe....a ze maja mc no to trudno...widocznie wadliwe.
dobrz gada... ja tez mam NGK... 30tys km i chodza oki
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 31 Sty 2007, 23:46   

Sprawdz gdzie dokładnie skacza te iskry miedz czym a czm bo moze cewka ma przebicie.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 1 Lut 2007, 00:44   

hm jak skacza iskry to jeszcze nic nie znaczy . Możesz prztrzeć smarem przewody dla pewności . Janmory sa średnie polecam bardziej sentechy . HM wykręć swiece i zmniejsz przerwe na 0,8mm .
 
 
 
mucha 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 11 Paź 2004
Posty: 69
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Lut 2007, 20:55   ...

nie nie nie, po co takie tuningi zmiejszania przerwy? swieca w sklepie dedykowana jest odpowiednio pod auto, jedynie co mozesz sprawdzic to to jaka ma przerwe i ewentualnie dowiedziec sie na forum ile powinno byc.
_________________
Ford Fiesta 1.6 XR2i sprzedana :(
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Lut 2007, 00:15   

do gazu sie zawsze troszke zmniejsza aby była grubsza i cieplejsza iskra .
 
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 25 Lut 2007, 22:44   

Panowie, dobre kable, świece NGK ze stand. przerwą 1mm i nie ma problemu - z gazem jestem za pan brat już dziesięć lat i przez ten czas miałem 5 samochodów. Podstawa to dobre WN i zdrowy silnik. Janmary są do du.... Sentechy są lepsze, ale widziałem już na własne oczy podrobione kable BOSCHA, gdzie iskry skakały jak głupie. W żadnym wypadku nie stosujcie wynalazków typu świece do gazu, olej do gazu itd... Te ustrojstwa są dobre do pojazdów zasilanych TYLKO LPG. Pozdrawiam!
 
 
raferi
[Usunięty]

Wysłany: 27 Lut 2007, 17:09   

gaszu,
gaszu napisał/a:
pojazdów zasilanych TYLKO LPG.
Dobrze mówisz, ale tego akurat nie bardzo rozumiem? Nawet jeśli uważasz, że start odbywa się na benzynie - to w czym problem, że "świece do gazu, olej do gazu" ? Nie ma aut zasilanych TYLKO LPG w naszym rozumieniu, bo tak nie jest. Też kumam się z gazem od połowy 90-tych lat...
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 27 Lut 2007, 22:53   

raferi, czasem wywalam klientom benzynę całkowicie i jeżdżą tylko na gazie. Na zimnym silniku działa to tak: w obwód reduktora (a właściwie w obwód jego ogrzewania) wpinam dwa zawory i zamykam obwód wody nagrzewnicą elektryczną. po nagrzaniu wody w silniku do 35-45 st. zawory sie otwierają, a nagrzewnica przestaje grzać... zasada prosta - nie dopuścić do zamarznięcia silnika. Koszt z elektroniką mojego pomysłu niewielki w stosunku do uzyskanych efektów i kompletnego braku instalacji beznynowej...
 
 
raferi
[Usunięty]

Wysłany: 28 Lut 2007, 09:18   

gaszu, old Noooo? Pomysł jest niczego sobie, zważ wszakże, że gdy cokolwiek siądzie w gazie - kierowiec jest udupiony na cacy...
"Nie dopuścić do zamarznięcia silnika"...chyba reduktora? Bo ktoś, komu robisz takie ułatwienie - na sekwencji nie śmiga? Próbowałeś pomysł opatentować?
 
 
gaszu
[Usunięty]

Wysłany: 28 Lut 2007, 11:34   

raferi, jasne że reduktora :) . Na sekwencji tego nie stosuję - za duzo elektroniki i odpalanie na gazie jest tu tylko "awaryjne" i tylko niewiele układów sterujących takowe posiada. Co do opatentowania "wynalazku", to myślę że to za mało jak na patent - taka przeróbka zdarza sie bardzo sporadycznie i do końca nie wiem, czy jest to legalne... Niech to pozostanie moim "patentem". Modyfikację stosowałem tylko do I/II generacji.
 
 
zebra
[Usunięty]

Wysłany: 28 Lut 2007, 12:59   

GASZU, jak tak się dobrze znasz na gazie, to proszę o opinie nt. postu "GAŚNIE NA GAZIE"RAFERI dzięki za odp. ale na benzynie przy ruszaniu "boksuje" mi paliwo (albo jest za dużo i sie dusi, albo jest za mało ?).
Najpierw chciałabym naprawić, żeby chodził prawidłowo na benzynie, a potem kombinować z gazem.
Czy zostawić tą benzynę tak jak jest i wziąć się za gaz? I tak jak to i to będzie oki, to będę jeździć na gazie.Tzn. odpalam na benzynie i przez dodanie gazu przełącza mi się na gaz.
I jeszcze jedno pytanko : czy po odpaleniu auta przełączać na gaz i jechac od razu na nim, czy lepiej troche na benzynie, a jak już auto się rozgrzeje to wtedy przełączyć na gaz? pzdr :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK3] Nie odpala, skaczą obroty.
nitrobolon Mechanika 6 22 Lis 2010, 22:04
Tomas82
Brak nowych postów [MK3] Obroty - skaczą po odpaleniu i w trakcie jazdy
Gość Mechanika 2 26 Cze 2010, 15:54
pucio2
Brak nowych postów Brak iskry
Matis Elektryka 10 9 Lut 2006, 10:32
Gość
Brak nowych postów Brak iskry
Gość Elektryka silnika 16 1 Cze 2007, 01:50
diodalodz
Brak nowych postów NIe ma iskry
lukkas25 Mechanika 5 16 Kwi 2009, 14:21
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.