Przesunięty przez: Piter 7 Lut 2009, 23:05 |
Fiesta in the Park 2007 |
Autor |
Wiadomość |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 21 Maj 2007, 22:08 Fiesta in the Park 2007
|
|
|
Witam,
jak wiekszośc z was wie, Żólwik i Ja bylismy w UK (wzasadzie on nadal jest). Kożystajac z okazji wybraliśmy sie na najbardziej kultowa impreze związana z Fiestą na wyspach czyli na "FIESTA IN THE PARK 2007". Impreza odbywła sie 13/05/07 w Huntingdon Racecourse. Pogoda była typowa jak na wyspy czyli lało.
Najpier pokaże kilka fotek, a póżniej sie wypowiem co myśle:
  
  
  
A teraz moja ocena:
1) Jesli chodzi o organizacje samego zlotu to niczego nam nie brakuje do nich!! Za wyjątkiem wystawców (firm tuningowych) oraz wiekszej obecności bracji Fordowskiej (Escort/Sierra/Focus itp). Sama impreza była dość nudna a pogoda popsuła do końca to co mogło być ciekawe. Jesli dolicze do tego brak miejsca do wyścigów, a co zatym idzie ich brak to śmiem twierdzić ze nasze zloty są ciekawsze.
2) Teraz ocena meritum, czyli auta.
80-90% z nich to aua ubrane we wszystko co mozna było kupić tam na miejscu czyli wszystkie te pierdoły ze stali nierdzewnej (lub też chromowane), elementy SAMCO itp. Stan wiekszości z tych aut uznałbym za wzgledny, (rdza, niechlujnie pomalowane itd), Jakiś % aut tam znajdujących sie był dość ciekawy ale wzasadzie nie zrobiły one wiekszego wrażenia na nas ponieważ biorąc poprawke na ich zrobki i dostepność cześci do tuningu powinny wygladać lepiej i inaczej, i być zdecydowanie mocniejsze.
Reasumując:
FITP nie zrobiła takiego wrażenia jak robiły wieści ze stron angielskich oraz zdjecie. Wzasadzie jesteśmy od nich ambitniejsi i i biorąc poprawke na to jak my musimy sie nakombinować zeby coś zrobić z naszymi autami uważam że jesteśmy 100 razy lepsi od nich.
A jak ktoś mi jeszcze raz powie ze "anglicy wiedzą lepiej, bo kolebka i wogóle to go wyśmiej " bo tak naprawde inwencja ich ogranicza sie do tego co można kupić w każdym sklepie i tyle.
Sama organizacja zlotu wniczym nie przewyższa nas. Wiec raz na zawsze chce obalić mit Fiest z UK!! Wzasadzie to oni od nas mogą sie uczyć.
Zakończe słowami Żółwika - "Król jest nagi!!"
Pozdrawiam |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
Ostatnio zmieniony przez Piter 22 Maj 2007, 08:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 21 Maj 2007, 22:32
|
|
|
ale nadal nie odpowiedziales czy byly jakies diesle z suszarkami... ale nie powiem bo zdziwilem sie dosc mocno jak Ewa powiedziala mi co sadzisz o nagielskim stylu i podejsciu do tuningu... |
_________________
 |
|
|
|
 |
zefir


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 21 Maj 2007, 23:41
|
|
|
yoyoyo a ja sie zdziwilem pozniej gadajac o tym z Frodonem |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 22 Maj 2007, 07:41
|
|
|
Fordon nie widziałem zadnego diesla. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22 Maj 2007, 08:52
|
|
|
Heya Pumiasty
Temat warty obejrzenia, więc go troszkę wyróżniłem
Imprezka wygląda na bardzo ciekawą.
Macie więcej fotek?
Taka relacja z pierwszej ręki nie wiadomo kiedy znowu sie trafi.
Pozdro..... |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 22 Maj 2007, 13:38
|
|
|
FKP Piter napisał/a: | Macie więcej fotek? |
coś jeszcze mam ale wsumie to nic ciekawego, przejże i wrzuce coś jeszcze. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 22 Maj 2007, 16:32
|
|
|
a pili tak jak u nas |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
molu

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 693 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 22 Maj 2007, 16:40
|
|
|
Daras84 napisał/a: | a pili tak jak u nas |
watpie-oni tam pija taka ruda wóde na myszach... ;-) :lol:
pzdr |
|
|
|
 |
LOY
Członek Honorowy FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 1 Cze 2007, 16:11
|
|
|
no to Marcin obaliłes kilka mitów i zszargałes forumowe świetosci ..
cóż ja się ciesze ...zawsze mamy cholerne kompleksy i niskie poczucie wartosci ..a tu takie rewelacje ...dajcie temat na hyde, niech ludzie się dowartosciują i przestaną slepo czcić angielskie fiesty . Dobre sa znacznie blizej |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 11 Cze 2007, 21:10
|
|
|
Nic dodać nic ująć , relacja Pumy wyczerpuje praktycznie temat , a ja dodam że reprezentacja FKP złożona z aut opisanych w Aleii Zasłużonych TM bądź w stylistycznym narobiła by tam sporo rabanu .
Poza tym nie mogę dojśćczemu do prac wykończeniowych na ogół uzywa sie tam siekiery na przemian z piłą łańcuchową .
Kończąc stwierdzę że warto było pojechać bo zobaczyć Cossiego w budzie transita to u nas raczej niewykonalne , albo mk1 z dwoma silnikami RST ale także po to aby wyzbyć się sporej ilości kompleksów i stwierdzić ( choć to zabrzmi nieco nieżółwiowo ) że morze to nie oni są ciency tylko MY jesteśmy naprawdę dobrzy a już na pewno nie mamy sięczego wstydzić .
ps : Szkoda że temat spotkał się z tak małym odzewem ( tym bardziej wśród tych którzy przed angileskimi fiestami rozwijają czerwony dywan idąc na kolanach ) no ale cóż w końcu to forum na którym nawet mk1 RST budzi małe zainteresowanie ( a na pewno mniejsze niż nowe progi do mk3 ) ;-) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
zefir


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 11 Cze 2007, 21:18
|
|
|
bo bys wkoncu zmadrzal i se neony zamontowal i siatexy, i jakiegos chipa a nie chalture odwalasz |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 11 Cze 2007, 23:28
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | no ale cóż w końcu to forum na którym nawet mk1 RST budzi małe zainteresowanie ( a na pewno mniejsze niż nowe progi do mk3 ) ;-) |
tu smiem stwierdzic iz przesadziles... bo to jeden z nielicznych tematow, jaki naprawde mnie zauroczył. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 12 Cze 2007, 00:11
|
|
|
Odyniec - to był tylko przykład ;-) ale dzięki za miłe słowo . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
|
|
|
 |
Tommur


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12 Cze 2007, 14:50
|
|
|
O kurde, a myslałem że moja źle wygląda. Ja bym sie wstydził takie foty wstawiać w guides. |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 12 Cze 2007, 19:38
|
|
|
Fordon masz rację ( mało zawału nie dostałem jak mi Puma pokazał jednego cossiego z dziurą w przegrodzie czołowej wielkości pięści ) .
Z ciekawostek które zaobserrwowaliśmy , auto które Puma zna w specyfikacji 200+ po bliższym przyjżeniu ujawniło seryjne przewody zapłonowe , pod sporym znakiem zapytania stawia to "rajdowe" przewody zapłonowe stosowane np w 1.1 ;-) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
|