(mk3)swap z 1.1 na silknik 1.25 mk4 |
Autor |
Wiadomość |
knd

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 32 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 21:09 (mk3)swap z 1.1 na silknik 1.25 mk4
|
|
|
da sie tak? |
|
|
|
 |
sulos

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 27 Dołączył: 07 Wrz 2007 Posty: 547 Skąd: Statek miłości
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 21:17
|
|
|
wszystko sie da. pytanie tylko czy warto. nie lepiej wsadzic 1.6 albo 1.8 albo 2.0? |
_________________ http://www.sulkov.pl
sulos - główny malkontent, maruda, czepialski przeciwnik chądóf i szmelcfagenóf klubu.
Belmondo barów mlecznych i stołówek przyzakładowych
Pod oknem:
Alfa Romeo Mito
Audi Coupe
W międzyczasie było:
Ducati Monster
Saab 900
Chąda syfik 4gen :> |
|
|
|
 |
LOY
Członek Honorowy FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 21:36
|
|
|
sulos napisał/a: | wszystko sie da. pytanie tylko czy warto. nie lepiej wsadzic 1.6 albo 1.8 albo 2.0? |
a potrafisz pogodzic taki swap z oszczednoscia paliwa
oszczedny swap - dobry pomysł . bedzie nowoczesnie ,oszczednie a zdrowe 1,25 w cywilnej MK3 niejedna XR2i objedzie ....rób bedzie ciekawie |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
 |
RemikGT

Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Remi
Wiek: 46 Dołączył: 02 Kwi 2008 Posty: 28 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 21:39
|
|
|
że sie wtrące tylko czy jestsens na 1,25 za chwilke okaże się ze ten silnik jest za słaby, itak w kółko raz zaczniesz i po Tobie |
|
|
|
 |
sulos

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 27 Dołączył: 07 Wrz 2007 Posty: 547 Skąd: Statek miłości
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 21:45
|
|
|
LOY, a czy ktos tu pisal, ze ma byc oszczednie?
ktos pyta o to, czy mozna - odpowiedzialem, ze mozna. Ale sensu w tym nie widze zadnego |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 21:50
|
|
|
RemikGT napisał/a: | że sie wtrące tylko czy jestsens na 1,25 za chwilke okaże się ze ten silnik jest za słaby, itak w kółko raz zaczniesz i po Tobie |
trudno się mówi u mnie w mk1 mam już 4 silnik z kolei najpierw było 1.0 później 1.1 później 1.4cvh i teraz 1.8 ziutek a ciągle chodzi mi po głowie 2.0
co do 1.25 to nikt tego nie próbował u nas... inna skrzynia nie wiem jak półosie, co zrobisz z elektroniką i immo jeśli jest ? |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 22:12
|
|
|
Laskosz napisał/a: | co do 1.25 to nikt tego nie próbował u nas... inna skrzynia nie wiem jak półosie, co zrobisz z elektroniką i immo jeśli jest ? |
cała wiązka musi iść z mk4, tak jak komp, kluczyki itd. najlepiej jakby był cały dawca. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
knd

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 32 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 22:59
|
|
|
Cytat: | wszystko sie da. pytanie tylko czy warto. nie lepiej wsadzic 1.6 albo 1.8 albo 2.0? |
Bo nie wspominałem, że chodzi mi o ekonomiczny wmiare nowoczesny silniczek, który cicho "kulturalnie" chodzi. Nie chce 1.6 1.8 ani 2.0 bo potrzebuje samochodu do codziennego użytku.
Łatwiej szybciej i taniej byłoby kupić nową mk4 z 1.25 ale mk4 wyglądają strasznie ze to rozwiązanie odpada (szczególnie przód). A że się przywiązałem do swojej mk3 to mogę trochę nadpłacić.
Dziękuje za wszystkie odpowiedzi, na razie tylko porównuje możliwe scenariusze swapa jeszcze nie robie bo chciałem poznać wasze opinie. |
|
|
|
 |
zoharek

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 23:08
|
|
|
knd napisał/a: | mk4 wyglądają strasznie |
|
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 23:36
|
|
|
1,25 nie są oszczędne... Lepiej od razu 1,4 |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
LOY
Członek Honorowy FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 24 Lip 2008, 00:24
|
|
|
parzych73 napisał/a: | 1,25 nie są oszczędne... Lepiej od razu 1,4 |
nie porónuj swojej duzej, ciezkiej MK6 na oponach 205 i balastem aerodynamicznym ...do cywilnej MK3 w 3 furtkach na sensownych oponach ..wynik spalania byłby diametralnie rózny |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 24 Lip 2008, 04:27
|
|
|
LOY, ale 1,4 nie trzeba tak wysoko kręcić, żeby jechać w miarę dynamicznie... Te parenaście koni więcej swoje robi, przy każdej wadze, oporach i oponach |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 24 Lip 2008, 10:32
|
|
|
przy lekkiej budzie mk3 i lekkiej nodze średnie spalanie raczej nie przekroczy 6, a z 1,4 do tylu nie zejdziesz. Jacek w porównaniu mk4 a mk6 to mk6 ma około 200kg nadwagi, wiec nie ma się co dziwić, że ten silnik już nie daje sobie rady. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 24 Lip 2008, 12:05
|
|
|
Marcin, a policzyłeś mięsień piwny Jacka? |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24 Lip 2008, 12:45
|
|
|
Ciekawy temacik... Pożyjemy zobaczymy jak się pomysł rozwinie, ze tak powiem... |
|
|
|
 |
tajmus

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 37 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 24 Lip 2008, 12:55
|
|
|
SpiderMAN napisał/a: | Ciekawy temacik... Pożyjemy zobaczymy jak się pomysł rozwinie, ze tak powiem... |
czyby spidek nad czyms nowym kimal?? |
_________________ Ballada
and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności> |
|
|
|
 |
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24 Lip 2008, 13:02
|
|
|
Nie no looz, zawsze mnie ta kwestia interesowala...
Kasy nie mam narazie na takiego swapa |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 24 Lip 2008, 15:57
|
|
|
odyniec napisał/a: | Marcin, a policzyłeś mięsień piwny Jacka? |
fakt
nie róbcie OT...
wracając do tematu, jeśli ktokolwiek będzie się decydował na przeszczep któregoś zeteca z mk4 i wyżej, niech się liczy, że tam w kompach jest wbudowany immo, którego od tak sobie nie obejdzie i żeby nie było później problemów z nim trzeba mieć komplet: silnik z osprzetem itd, komp, kluczyki (przede wszystkim kluczyk matke) i nie wiem czy nie stacyjke, bo nie wiem gdzie jest umieszczony czujnik od immo który rozpoznaje kod z kluczyka. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24 Lip 2008, 16:44
|
|
|
Czyli krótko mówiąc najlepiej rozbite MK4... |
|
|
|
 |
|