Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 23:52
Ciągle bierze ciepłe powietrze znad kolektora. Źle ?
Autor Wiadomość
jac555
[Usunięty]

Wysłany: 5 Sty 2007, 23:49   Ciągle bierze ciepłe powietrze znad kolektora. Źle ?

Miałem problem. Mianowicie gdy uruchamiałem silnik od razu przepustnica zamykała się i brała ciepłe powietrze znad kolektora. Opisane gdzieś było jak zrobić żeby silnik brał od razu zimne powietrze czyli zaklejenie na stałe przepustnicy. Ja niczego nie zaklejałem tylko odłączyłem przewód ssący od tej przepustnicy i teraz nawet po dobrym nagrzaniu silnika przepustnica jest otwarta i ciągle bierze zimne powietrze. Może tak być ? tą rurkę co zasysała przepustnicę zatkałem może tak być ?

Mam jeszcze taki problem. Ostatnio rozkręcałem gaźnik (niestety nie wiem jaki to model. Po zdjęciu filtra jest chyba 7 śrubek po zdjęciu płaskiej przykrywki widać pływak i jakąś komorę i przepustnicę. Niestety nigdzie nie widziałem jakichkolwiek dysz. Gdzie one są i czy w ogóle ? może głębiej ??) i zauważyłem że mam spore luzy na przepustnicy chyba to źle prawda ? można jakoś temu zaradzić czy gaźnik do wymiany ?

Będę wdzięczny za odpowiedz
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Sty 2007, 01:38   

masz jedno przelotowy gaźnik z ręcznym ssaniem i dwiema przepusnicami tj od gazu i ssania ?? Jeśli tak to masz weber/motocraft 1v . Luzy na przepustnicach maja wpływ na wariacje obrotów i nieco wieksze spalanie . Da się to zregenerować w specjalistycznym warsztacie wierci sie wiekszy otwór dorabia sie mosiężna tuleje która sie wprasowywuje w nowy otwór , albo zakłada sie nadwymiarowe osie przepustnic . Co do termostatu dolotu to jeśli masz lpg zostaw sobie cały czas zimne , jeśli masz benzyne trzeba to naprawić wtedy szybciej sie nagrzewa silnik i jest mniejsze spalanie . Z tego co pamietam do tego ustrojstwa idzie rurka z podciśnienem z kolektora . Cała reszta działa na zasadzie termostatu czyli kawałek gumki i bimetal możliwe ze coś stało sie gumce i nie jest w stanie zatkać otworka . Tu jestem słabo w temacie bym musiał zobaczyć jak to działa dokładnie .
 
 
 
jac555
[Usunięty]

Wysłany: 6 Sty 2007, 14:18   

Nie mam LPG mam tylko na benzynę. wiec to źle jeżeli bierze ciągle tylko zimne powietrze. Szkoda, bo naprawdę lepiej chodzi ale może i naprawdę więcej pali.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Sty 2007, 00:00   

chodzi lepiej bo na ciepłym sie dusi (ciepłe powietrze jest bardziej rozrzedzone czyli jest mniej tlenu w jednostce objętości) przez co gorzej spala sie mieszanka , wiec na zimnym lepiej chodzi i własnie po to trzeba naprawić termostat zeby było i oszczędnie i dynamicznie .
 
 
 
jac555
[Usunięty]

Wysłany: 7 Sty 2007, 22:48   

Ale termostat mam dobry chyba dobry. Był ostatnio wymieniany wiec powinien przynajmniej być dobry. Sam nie wiem dlaczego tak jest, że gdy tylko odpale auto odrazu przepustnica zamyka się ;/ a ten przewód ssący tez nie wiem skąd wychodzi ;] A jakbym miał niby dobry termostat to co ;> jakbym tylko odpalił to dolot byłby nadal otwarty dopiero po nagrzaniu zamkną by się i brałby powietrze znad kolektora ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ Wymiary kolektora wydechowego z Focusa ST170
luk-90 Tuning mechaniczny 0 9 Kwi 2013, 21:23
luk-90
Brak nowych postów [MK4] Problem z nawiewem, cały czas ciepłe powietrze
Gość Mechanika 4 17 Cze 2010, 22:21
JoeMix
Brak nowych postów [MK3] Ciepłe powietrze w dolocie = duże spalanie i strzelani
karolusms LPG 54 29 Paź 2009, 09:57
Pawełos666
Brak nowych postów [MK3] Skakanie temperatury silnika, a ciepłe powietrze z dol
Maki LPG 8 15 Lis 2009, 21:50
JoeMix
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ciepłe powietrze pomimo ustawienia na zimne oraz klimie
grzesiek Mechanika ogólna 4 24 Kwi 2017, 00:39
Puff


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.