Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:53
[MK3] PROJEKT FAZA - FIESTA XR2i R32
Autor Wiadomość
djpleban
[Usunięty]

Wysłany: 5 Sty 2007, 22:33   

z całym szacunkiem faza ale ja i tak zawsze bede kibicował pumie hooray
u mnie projekt ZT szybko umarł na rzecz mojego maleństwa :serduszka:
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 5 Sty 2007, 23:15   

ło kor...a no to niezle zaskoczenie ;)

to sei bedzie dizalo na ogolnopolskim w tym roku :D

tylko co by buda wytrzymala ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
QBOSS 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 510
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 5 Sty 2007, 23:36   

Na jakim ogólnopolskim ????? przecia to już nie będzie fiesta :D
_________________


FUTURA DIESEL RS PROJECT :) - in 60% complete :D - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 
 
 
Małgorza 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Owca :)
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Wrz 2006
Posty: 163
Skąd: niby Olsztyn
Wysłany: 6 Sty 2007, 00:01   

Cytat:
dlaczego ja tak nie potrafie... hmmm trzeba mi było do "samochodówki" iść

Jak to czytam to mam takie same myśli :D
Gratuluję pomysłu :brawo:
_________________
Frakcja warmińsko-mazurska zaprasza

"(...)W tym miejscu opowieści owce zwykle pochylały głowy. One też chciałyby zwiedzić Europę, bo wyobrażały sobie, że jest to olbrzymia łąka pełna jabłonek."
 
 
dday 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 43
Dołączył: 29 Gru 2004
Posty: 390
Skąd: wawa-anin
Wysłany: 6 Sty 2007, 00:54   

PUMA napisał/a:
dość awaryjny

mam kolege który przejechał takim golfem ponad 200tysiaków (w momęcie sprzedaży na liczniku było ponad 300) i z samym silnikiem nie było ŻADNYCH problemów - co innego skrzynia, zawieszenie i blacharka ale silnik zdrowiusieńki :yes:
....co do projektu to gratuluje odwagi - jednak jest to olbrzymi silnik jeśli chodzi o upychanie do fieściny :-P
_________________
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 6 Sty 2007, 11:48   

Co do silnka vr6 to vw maniacy się spuszczają na niego, mam troche znajomych vw maniaków i też uważają że vr6 wymiata... a prawda jest taka że crx dają im baty... ale aktualnie vwojowcy bardzo lubią wstawiać tdiki bo jednak jest kilka mocnych silniczków i są stosunkowo tanie, vw który naprawde zapierdala to golf rally, ale zakup silnika od tego auta to tak jak od coswortha... Ale uważam że auto fazy będzie cholernie szybkie, po rozmowie na gg i na pewno będzię robiło spore zamieszanie w Kielcach i nie tylko... powiem wam że jakby projekt fazy się skończył do ogólnopolskiego to żadna 1.6T niemiała by szans... a co do psucia auto: to króre się nie psuje? nie oszukujmy się każdy kto robi auto to zapierdalania wie o tym że nie jest to auto które zrobi 50tyś km i tylko olej się wymienia i paliwo wlewa...
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 6 Sty 2007, 14:18   

ogółem widzę że FKP rośnie w siłe, kilka ciekawych projektów powstaje:
Faza 1.6-2.0-2.8
Puma 1.6 110ps-1.4-1.6-1.6RST-2.0T
Żółw 1.6 5biegowa skrzynia-1.6RST
Maffios 1.1-1.8 105ps-1.8 130ps
mk2 niewiem kogo rs2000
Fordon 1.8D-1.TD
Piesek 1.8D-1.6 105ps-1.6rst
i jak dla mnie to już jest godna wizytówka naszego klubu! I moim zdaniem za rok możemy śmiało uderzyć na zlot niemieckich fiest i pokazać chłopaką na co Słowianów stać! Na pewno po takim wypadzie zaistnieje nasz klub do rangi światowej... FKP rośnie w siłę.. i przestańcie pitolić, nie podoba się okey powiedziliście co myślicie ale i tak jest to mega projekt na rangę światową... dla mnie jest żenujące jak są w tuningu mechanicznym post typu sportowy filtr i 50 postów do tego tematu... swap 1.1-1.3... hmmm to nie swap tylko wymiana silnika bo 1.1 się skończył :P Więc mobilizować się zbierać funduszę i następny zlot do Niemiec panowie :D
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Terrorysta
[Usunięty]

Wysłany: 6 Sty 2007, 14:23   

Dżizas :P taki motor w takie maleństwo?? pomysł dobry i powodzenia w jeździe (tylko nie pourywaj wahaczy jak facet Supra :D :D )

to daj znać jak będziesz testował chce to zobaczyć :D :lol:
 
 
Kowal
[Usunięty]

Wysłany: 6 Sty 2007, 15:08   

" Róbta co chceta " przynajmniej sie cos dzieje !

Zycze powodzenia w zakończeniu projektu Fazie i wszystkim którzy swoje inne projekty zaczeli :D

Jedno tylko mnie zastanawia :he:
Poco zakładac temat w którym głowny tworca projektu niema ochoty po kilku postach sie udzielac !

Podobnie było z tematem " hamowni " ale okej :D Powodzenia
 
 
Intruder
[Usunięty]

Wysłany: 6 Sty 2007, 15:41   

hmmm pozostawiam wszystkie wcześniejsze wypowiedzi bez komentarza... Jednak :brawo: dla Fazy za koncepcje i pomysł (w życiu bym na to nie wpadł) jednak... w życiu też nie wybrał bym tego silnika choć jestem ogromnym zwolennikiem 6 cylindrowych V-ek.

Mi się marzy 2.0 V6 90 koników ale nie po to żeby było szybkie... tylko po to aby pięknie grało dla moich uszu :)
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 6 Sty 2007, 16:56   

2.8 vr6 to na pewno nie koniec projektu Fazy... dlatego tak napisałem że jakby zdążył zrobić to co chce to był by gorzki smak przegranych 1.6.... wszystkich....
bez turba i nosa można i z niego zrobić 230-250KM przy podobnym nakładzie $ (piszę tak bo dużo łatwiej dostać używane części tuningowe do vw a niżeli do forda) jaką faza włożył w 2.0.... swoją drogą jak szaleć to można było troszkę dłużej poszukać 2.9 190ps...
JEDNO JEST PEWNE NA FAZE NIKT JUŻ NIE BĘDZIE MÓWIĆ "2.0" :D :D:D:D jak to było w Warlubiu :)
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Faza 
King of Rally Land 2010





Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 792
Skąd: Kielce
Wysłany: 6 Sty 2007, 19:16   

dla wyjasnienia ....w fordzie galaxy tez wychodzila vrka i jak bym sie uparl to wytarczylo by jak bym zmienil tylko plastik gorny i mamy fordowski silnik...........

dzieki chlopaki za wsparcie........... :)

dzisiaj moj mechanik (Suchy) zawiozl blok do remontu: bedzie robiony szlif, zakladane nowe tloki i panewki
_________________
FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5

BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
Ostatnio zmieniony przez Faza 6 Sty 2007, 22:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 6 Sty 2007, 21:43   

Faza napisał/a:
dla wyjasnienia ....w fordzie galaxy tez wychodzila vrka i jak bym sie uparl to wytarczylo by jak bym zmienil tylko plastik gorny i mamy fordowski silnik...........


Fakt zapomniałem :ups: :ups:

Wiec wycofuje swoje sformulowanie dotyczace tego czy nadal Fiesta pozostała fiestra.

A swoja drogą ja bym podmienił ten dekiel 8)

Widze ze Faza zaczynasz opisywac co sie dalej dziej z autem wiec moze czas założyc "Nowy Topik" w dziale Tuningu z opisem wszystkiego co sie działo z tym autem??
Jak by na to nie spojżeć jest to jedno z najbardziej przerabianych aut na tym forum.

PS: skoro nowe tłoki to przemyśl czy nie robić rozwiertu na 2,9 jesli ta róznica w pojemności wynika z tłoka??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 7 Sty 2007, 00:16   

ja mogę tylko powiedzieć czy napisać że szczerze i niezłośliwie zazdroszczę :) co do mocy osiągów itd to wszystko wyjdzie w praniu i teraz chyba jest masę innych rzeczy na głowie...trzymam kciuki żeby czerwona bestia sie poruszała jak najszybciej o własnych siłach na pełnym wdechu... chciałbym i ja kiedyś mieć takie problemy :D
na ogólnopolskim zdecydowanie będzie co oglądać :)

co do remontu 1,1 to myślę że to nie jest taka błacha sprawa bo jak sie okazuje to niewiele drożej wychodzi przekładka na 1,8 :)

walczcie walczcie :) (chyba sobie założę jeszcze jedno osobne konto i fundusz fiesty :P )
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 7 Sty 2007, 14:46   

Piesek napisał/a:
mk2 niewiem kogo rs2000


jak sie nie myle to many
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Faza 
King of Rally Land 2010





Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 792
Skąd: Kielce
Wysłany: 8 Sty 2007, 17:43   

PUMA napisał/a:
Faza napisał/a:
dla wyjasnienia ....w fordzie galaxy tez wychodzila vrka i jak bym sie uparl to wytarczylo by jak bym zmienil tylko plastik gorny i mamy fordowski silnik...........


Fakt zapomniałem :ups: :ups:

Wiec wycofuje swoje sformulowanie dotyczace tego czy nadal Fiesta pozostała fiestra.

A swoja drogą ja bym podmienił ten dekiel 8)

Widze ze Faza zaczynasz opisywac co sie dalej dziej z autem wiec moze czas założyc "Nowy Topik" w dziale Tuningu z opisem wszystkiego co sie działo z tym autem??
Jak by na to nie spojżeć jest to jedno z najbardziej przerabianych aut na tym forum.

PS: skoro nowe tłoki to przemyśl czy nie robić rozwiertu na 2,9 jesli ta róznica w pojemności wynika z tłoka??


tak tez Suchy planuje zrobic ale jeszcze sie okaze jakie beda koszta rozwiercenia na 2.9
_________________
FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5

BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 8 Sty 2007, 17:46   

Faza napisał/a:


tak tez Suchy planuje zrobic ale jeszcze sie okaze jakie beda koszta rozwiercenia na 2.9


skoro dajesz nowe tłoki to wsumie jeden chu..., dojdzie ci tylko koszt rozwiertu a to nie sa duże koszta.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Faza 
King of Rally Land 2010





Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 792
Skąd: Kielce
Wysłany: 8 Sty 2007, 17:52   

no widzisz tylko ze jest problem ze szlifem cylindrow w tym bloku....bo sa pod jakims tam katem i nikt niema takiego stolu w kielcach............z tego co wiem to tylko wawa ale tam straszna kase chca za szlif.....
_________________
FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5

BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 8 Sty 2007, 18:01   

Faza napisał/a:
no widzisz tylko ze jest problem ze szlifem cylindrow w tym bloku....bo sa pod jakims tam katem i nikt niema takiego stolu w kielcach............z tego co wiem to tylko wawa ale tam straszna kase chca za szlif.....


to musisz zbadać temat :D zawsze by to było lepiej
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Kamil 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kami
Wiek: 39
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 182
Skąd: Grójec
Wysłany: 12 Sty 2007, 10:30   

A ja jestem za tym projektem...
Przytocze tu swoje motto:"Zawsze warto spróbować - aby nie żałowć" ;-)
Jak bedziecie juz testować nagrajcie filmik... ;/




Powodzenia...




POZDRO!!
_________________
..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..

WAWA Team
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Wymarzone XR2i dla Prezesa
Mafios Hyde-Park 131 11 Gru 2018, 18:24
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.