Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: trzeci
21 Kwi 2010, 22:20
Gaśnie na szybkich nawrotach
Autor Wiadomość
Raffi13 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 39
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 69
Skąd: Ujazd
Wysłany: 4 Sty 2007, 22:24   Gaśnie na szybkich nawrotach

itam po dłuższej nieobecności. Przy ostrzejszej jeździe przy nagłych nawrotach (z ręcznym czy też bez) silnik nagle mi gaśnie. Mieliście moze podobny problem??? Co to może być?? Gdzie szukać przyczyny???
_________________
Kiedyś Fiesta, później Volvo. Teraz Saab
 
 
 
Lookas0001 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 43
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Sty 2007, 06:48   hmmm

Ja tez mam czasem tak ale na gazie. Przeważnie na drugim biegu tak się dzieje. Mój szwagier też ma ten sam problem. Moze to już norma jeśli chodzi o gaz:-)
_________________
Renault Laguna 1.8 16V 1999 rok
Ford Fiesta 1.8 16V 1992 rok
Ford Sierra 1.6i 1992 rok
Ford Sierra 2.3 V6 1983 rok
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Sty 2007, 09:45   

no na gazie jest to norma bo na środku membran sa elementy metalowe które trochę ważą i jak poruszacie cie po łuku zaczyna działać siła odśrodkowa i zamyka albo towiera membrane . Datego montuje sie właśnie parwoniki od gazu równolegle do toru jazdy bo inaczej auto by gasło np przy hamowaniu.
 
 
 
abla
[Usunięty]

Wysłany: 5 Sty 2007, 11:59   

Może to być wina wyłącznika bezwładnościowego czy jak on tam się nazywa, ten przy słupku drzwi w nogach kierowcy, pod tapicerką. Przy ostrym nawrocie przeciążenie jest na tyle duże, że może się wyłączać.
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 6 Sty 2007, 07:36   

abla napisał/a:
Może to być wina wyłącznika bezwładnościowego czy jak on tam się nazywa, ten przy słupku drzwi w nogach kierowcy, pod tapicerką. Przy ostrym nawrocie przeciążenie jest na tyle duże, że może się wyłączać.
Raczej niemożliwe, bo wyłącznik ten należałoby wcisnąć żeby znowu działał. A druga sprawa że on odcina tylko pompę paliwa, a nie ma wpływu na LPG.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
tymin
[Usunięty]

Wysłany: 11 Sty 2007, 19:26   

diodalodz ma rację w 100%.Oczywiście , że przy gazie to wina ruchów membrany przy jeździe po łuku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów gaśnie
CCOBRA5 Mechanika 0 13 Paź 2007, 18:09
Gość
Brak nowych postów Auto gaśnie
Przy wciśniętym sprzęgle, luzie pow. 80km/h
knopix Mechanika silnika 4 17 Sty 2018, 17:46
damianisko5
Brak nowych postów gaśnie przez kompresje?
stafcio Mechanika 9 22 Wrz 2008, 08:42
stafcio
Brak nowych postów [MK4] Gaśnie na wstecznym
romekcr Mechanika 4 6 Lut 2010, 16:08
Gość
Brak nowych postów [MK3] Odpala i gaśnie :/
echhh szkoda gadac :(
Mackoooo Mechanika 4 30 Gru 2008, 01:10
diodalodz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.