Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Pobór prądu z aku na parkingu ??
Autor Wiadomość
remik44992 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Gru 2006, 20:21   Pobór prądu z aku na parkingu ??

Witam!

Czy to normalne, aby z akumulatora szedl prad 0,18A podczas postoju przy wylaczonych WSZYSTKICH odbiornikach ??

Mierzylem caly czas wyjmujac po kolei wszystkie bezpieczniki, caly czas byl pobor 0,18A. Niby to malo, ale po 6 dniach postoju zdycha akumulator. Teraz gdy zostawiam auto na postój, ściągam jedną klemę żeby nie "doiło", ale to nie jest rozwiązanie.

Co może ciągnąć prąd? I czy pobór na postoju powinien być dokładnie 0, czy jakieś urządzenia pobierają (typu zegar np. ale to są przecież znikome prądy rzędu 0,01A)...

Nie wiem co robić, alternator prawidłowo ładuje 2,5A.

pozdro

remik
 
 
 
Kam'ol 

Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 44
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 129
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 17 Gru 2006, 20:46   

powykręcaj radyjo, klimę, alarm, centralny, i co tam jeszcze masz i zobacz wtedy, jak dalej idzie to moze masz walniety aku albo gdzies jest przebicie.... a z 2 strony to wyjmij akumulator, jak dalej bedziesz miał pobór mocy to wlasnie stales sie wlascicielem "perpetum mobile" i to nawet 2 rodzaju... pozdrawiam kaput
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Gru 2006, 22:45   

odepnij alternator i wtedy zobacz . Prawdopodobnie to bedzie to .
 
 
 
remik44992 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Gru 2006, 23:39   

Wszystko wyłączone, żadnych wynalazków typu klima nie mam :-)

Kolega ma rację, spróbuję wypiąć alternator i sprawdzić czy nadal idzie prąd. A jeśli przestanie płynąć? To alternator do wymiany, czy one po prostu "tak mają", że coś za coś - ładują aku, ale potem coś chcą od niego? ;-)

remik

P.S A jesli juz jesteśmy przy elektryce, ktoś z Szanownych kolegów wie może co to za sprytna wtyczka łącząca wiązkę przewodów z masą samochodu znajdująca się troszkę wgłąb silnika, nieopodal podnośnika i zbiornika płynu ham.? Jak odłącze, to wszystko działa oprócz ... świec żarowych :-)
 
 
 
tomwal
[Usunięty]

Wysłany: 18 Gru 2006, 07:18   

Jeśli po odłączeniu alternatora przestanie płynąć prąd tzn że padła jakaś dioda w mostku alternatora.
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 18 Gru 2006, 07:48   

Jeśli masz zegarek. to on też ciągnie prąd, ale nie 0,18 tylko duzo mniej. Zwykłe mierniki też oszukują, ale zrób tak jak koledzy piszą.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
picio_18 

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Piotr
Wiek: 40
Dołączył: 28 Sie 2004
Posty: 172
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Gru 2006, 09:21   

a powiedz jeszcze czym sprawdzasz ten pobur prądu ?? cęngami czy miernikiem ?
_________________
MONDEO 2.0 TDCI 115KM GHIA CZARNY

MOJE HOBBY
 
 
 
remik44992 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Gru 2006, 00:09   

Miernikiem, miernikiem. Nie znam metody "cengowej" ;-)

Wesołych Świąt!

remik
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Gru 2006, 00:13   

przepływ prądu przez przewodnik generuje pole magnetyczne . pomiar jego wskazuje jaki płynie prąd . to jest metoda cegowa chyba :)
 
 
 
picio_18 

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Piotr
Wiek: 40
Dołączył: 28 Sie 2004
Posty: 172
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Gru 2006, 08:24   

diodalodz napisał/a:
przepływ prądu przez przewodnik generuje pole magnetyczne . pomiar jego wskazuje jaki płynie prąd . to jest metoda cegowa chyba :)

no metoda nie nazywa sie cegowa tylko jest to pomiar cęgami ditza (chyba dobrze napisałem, szkole już dawno skończyłem wiec moge nie pamiętać), ale co do zasady to wlasnie o to chodzi :) co do cegów to do pradu stałego sa specialne droższe i do prądu przemiennego też są inne.
_________________
MONDEO 2.0 TDCI 115KM GHIA CZARNY

MOJE HOBBY
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Pobór prądu
darious Elektryka ogólna 1 30 Wrz 2020, 22:56
JoeMix
Brak nowych postów [MK3] Pobór prądu
kenczorf Elektryka 8 1 Lip 2010, 12:04
przemo_rsr
Brak nowych postów pobór prądu na postoju
co to może być
Suchy87 Elektryka 28 26 Cze 2008, 20:20
szynszyl
Brak nowych postów Pobór prądu na postoju
Auto pobiera więcej prądu, niż powinno?
pvl Elektryka ogólna 13 23 Sie 2022, 22:40
JoeMix
Brak nowych postów [MK3] Duży pobór prądu
TomeX500 Elektryka 4 14 Wrz 2010, 00:37
TomeX500


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.