Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:16
Jak myślicie co to może być ??
Autor Wiadomość
QBOSS 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 510
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 11 Gru 2006, 11:23   Jak myślicie co to może być ??

No właśnie jak myślicie czego to wina ?? jak daje kierunkowskaz w prawo to słychać szybkie tykanie ale nie ma kierunków ,trzeba kilka razy machnąć w prawo żeby zadziałało , efekt jest identyczny jak by jedna żarówka była spalona i przełącznik wtedy zapierdziela szybko z tym że tutaj żadna z żarówek nie świeci , jak daje w lewo to jest wszystko ok , to wina przełącznika czy może coś głębiej ??
_________________


FUTURA DIESEL RS PROJECT :) - in 60% complete :D - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 
 
 
Jareczek
[Usunięty]

Wysłany: 11 Gru 2006, 14:03   

Prawdopodobnie przepaliła ci się jedna ze ścieżek - miałem to samo. Rozbierasz przełącznik, lecisz miernikiem albo wzrokowo po ścieżkach i lutujesz kabelek na przepalonej ściezce i powinno chodzić.


PS. Uważaj przy rozbieraniu, bo moga sie wysypać plastiki :-P
 
 
Brook 
Klubowicz





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Wioletta
Wiek: 44
Dołączyła: 18 Lis 2006
Posty: 799
Skąd: Chełm
Wysłany: 11 Gru 2006, 14:17   

Na bank przełącznik zespolony :-P

Miałam to samo :!: a przy rozbieraniu uważaj na sprężynkę i włącznik awaryjnych..... 8)
_________________
www.geodetachelm.pl
www.geodezja-chelm.pl
Kiedy umierasz, nie wiesz o tym. Tylko innym jest ciężko. Tak samo jest jak jesteś debilem.
FKP RACE&RALLY TEAM
www.automobilklub.chelm.pl
www.ptg-org.pl
www.ewmapa.pl
 
 
 
QBOSS 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 510
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 11 Gru 2006, 18:02   

No dobra ale jak rozebrać ?? To są przecież nity rozgiąć rozegnę ale potem jak złożyć ??

_________________


FUTURA DIESEL RS PROJECT :) - in 60% complete :D - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Gru 2006, 21:47   

ostre wiertełko i musisz delikatnie skaleczyć nit , Tak zeby sie rozpadł . Potem proponuje blachowkręty dobrać jakieś . delikatne nity miedziane/mosiężne.
Usterki szukaj w lewej stronie przełącznika beda takie srebrne ścieżki . Czsami wyciera się złącze w dźwigni . Jak rozbierzesz wszystko umyj alkoholem jakimś i weź lutownice i delikatnie połóż warstwe cyny .
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 13 Gru 2006, 11:27   

nie wiem co ja mam za zespolony, ale zero śrub i nitów.. :D a trzyma sie sam od siebie bo ma zatrzaski...
awaryjne są banalne do złożenia. wciskamy przełącznik bolec-pręcik lata luźnao, wciskamy -
bolec jest zahaczony :twisted: i tak na przemian..
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
KacpeRS
[Usunięty]

Wysłany: 15 Gru 2006, 15:07   

jak to rozłożysz to przeczyść styki bo napewno się ponadpalały a swoją drogą to ja to mam na zatrzaski
 
 
QBOSS 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 510
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 16 Gru 2006, 18:40   

No i zrobiłem ten przełącznik , rzeczywiście była to wina styków :) Może nie były po nadpalane ale mocno zaśniedziałe ,przeczyściłem i działa jak ulał a przełącznik poskręcałem na małe śrubki :) wygląda jak by było oryginalnie :D
_________________


FUTURA DIESEL RS PROJECT :) - in 60% complete :D - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Gru 2006, 22:42   

i oto chodzi i oto chodzi :) mowiłem ze nie jest groźny , ja dzisiaj miałem komputer MFA z golfa i niestety poległem :(
 
 
 
SirCortez 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 15
Skąd: Gliwice
Wysłany: 31 Lip 2007, 16:47   

Witam wszystkich, aby nie zakladac kolejnego tematu o tym samym.. wiec napisze tutaj.. mialem rowniez te same objawy, tzn przy wlaczaniu prawego kierunku tykanie bylo bardzo szybkie+brak kierunku (zarowka) a lewy normalnie.. znajomy powiedzial, ze moze byc to wina przerywacza, wiec udalem sie do sklepu i za 17zl nabylem nowy.. po zalozeniu, okazalo sie, ze tykanie przy prawym juz jest normalne, lecz dalej nie swieca zarowki.. czy to dalej moze byc wina przypalenia sciezki? za nowy przelacznik w sklepie rzucono mi 470 zl +40zl wymiana.. uzywka z allegro max 120zl.. wolalbym zostac przy moim szczerze mowiac :( caly czas mam nadzieje, ze to jednak kwestia przylutowania kabelku lub przeczyszczenia blaszki..
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 31 Lip 2007, 18:17   

skoro tyka normalnie to znaczy że zespolony uruchomił przerywacz.
tylko dziwne że nie miga dalej szybko, skoro nie świca żarówki. podejrzewam że nalezy sprawdzic żarówki, przeczyścić masy - zwłaszcza w tylnej klapie. (jak nie masz nadkoli z przodu to ta operacja jest w pare minut. acha.. ja bym zarówki na oko nie oceniał.. podminiaj za jakąś pewną
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 31 Lip 2007, 22:54   

jeśli nie miga cała strona to trzeba zobaczyć jak jest na awaryjnych i dalej myśleć.
 
 
 
SirCortez 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 15
Skąd: Gliwice
Wysłany: 1 Sie 2007, 15:23   

na awaryjnych swieca wszystkie.. po wymianie przerywacza, wszystko wyglada ok, tzn ustalo te cholerne szybkie stukanie.. tylko ze dalej migacz prawy (tylni i przedni) nie swieca :/ na allegro jest dosc duzy wybor przelacznikow zespolonych i mysle zeby zakupic sobie jeden..
 
 
SirCortez 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 15
Skąd: Gliwice
Wysłany: 1 Sie 2007, 22:42   

czy przelacznik z mk4 bedzie pasowac do mk3? czy jednak jest jakas tam roznica..?
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 1 Sie 2007, 23:30   

z tego co wiem to są inne ale moge się mylić . Jeśli na awaryjnych jest ok to na 100 % przełącznik zespolony . A przerywacz tyka dobrze bo jest lipny i cię nie poinformuje o spalonej żarówce . wsadź ten stary co był .
 
 
 
Staffu 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 23
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Wrz 2007, 08:53   

Witam pozwole sobie troche odświeżyć temat otóż wczoraj w czasie deszczu chciałem włączyć tylną wycieraczke i okazało sie że coś sie pochrzaniło w dżwigni to znaczy pociągając ją do siebie nie czuć żadnego pstryknięcia jak dotychczas i nie działa abi wycieraczka, ani spryskiwacz ;-( Czy da sie coś z tym zrobić ? co sie mogło stać wogóle, z poprzednich postów wiem już że da sie to ustroistwo rozebrać i w wolnej chwili tak zrobie ,ale może miał ktoś podobny przypadek i wie jak to naprawić?
Pozdro.

[ Dodano: Wto Wrz 04, 2007 14:53 ]
Problem rozwiązany wyłącznik rozebrany, diagnoza: złamane cięgno od wycieraczek , ostatnio fiestą jeździła mamuśka, więc pomimo że sie nie przyznaje to sprawa jest jasna. Rozwiązanie problemu: DISTAL klei dwu składnikowy ,trzyma po chu..... a jak działa zaraz ide podłączyć.
Pozdro...
 
 
 
Staszku 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: S
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 14
Skąd: Stryków
Wysłany: 21 Maj 2008, 16:41   

pozwolę sobie odgrzać temat: przerywacz tyka 2x szybciej niż normalnie i.... wszystkie kierunki działają (z lewej normalnie, z prawej 2x szybciej) *_^ rozbierać przełącznik czy darować sobie i na początek sprawdzić coś innego?
pzdr
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Jak z Calypso zrobić Szklarnię
czyli przeróbka dachu w Calypso na szklany
trzeci Tuning stylistyczny 8 4 Paź 2012, 15:26
rufffio
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zapisać plik z Youtube lub Googlevideo
jackrzec Linkownia 31 30 Paź 2018, 14:27
mihaitydor


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.