| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
 
	
		| Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 5 Maj 2006,  18:16
 | Turbo , Uturbienie benzyny , zeteca |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | mellow [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lis 2004,  14:27   Turbo , Uturbienie benzyny , zeteca |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam 
 Chcialem tak z ciekawosci zapytac (przyznam ze chodzi mi to ostatnio po glowie ) , czy zna ktos z Was warsztat/ ludzi ktorzy by sie podjeli montazu turbiny do silnika 1.8
 
 Przy okazji czy ktos przez przypadek nie zetknal sie z silnikiem 1.6T na czesci
 
 Z gory dzieki za odp.
 
 Pozdrawiam
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 13 Cze 2006,  20:23, w całości zmieniany 1 raz |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | remus   
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Turbo
 Dołączył: 26 Maj 2004
 Posty: 17
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lis 2004,  14:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kolo na ul. zbożowej w Krakowie miał i sam przerabiał fiestę i zapakował do 1.8 16v turbinę z 1.6 turbo. Fiestę już sprzedał ale widziałem ją na własne oczy i jest to możliwe. Gość pracuje właśnie tam w serwisie forda. Wtedy twierdził że ma od 180 do 200 koników. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Korton [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lis 2004,  08:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na zbożowej to serwis zwie się "Martinez service" bardzo dobrzy fachowcy...robią tylko fordy...założył go gość co pracował w serwisie Forda i miał dość i założył swój interes. Jeśli co robie z moją fiestką to tam właśnie jadę, jak na razie bardzo zadowolony, a i ceny mają przystępne... 
 Namiar:
 ul. Zbożowa 2
 30-002 Kraków
 
 tel. (012) 633-68-01
 tel.kom. 602-72-10-22
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | GienekWichura   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Turbo
 Dołączył: 05 Cze 2004
 Posty: 309
 Skąd: Puck
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lis 2004,  07:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Widzę że ja muszę wkroczyć do dyskusji. 
 Ten gościu z Krakowa z 1,8 16V turbo mógł mieć grubo powyżej
 200 koni ponieważ seryjne wtryskiwacze nie podawały mu tyle
 paliwa i musiał dorzucić jeszcze jeden wtryskiwacz. Niebieskie
 wtryskiwacze forda przy dobrym ustawieniu elektroniki powinny
 lać wystarczająco do 190KM. Chyba że gościu miał zadżebisty
 moment z dołu.
 
 Escort RS turbo pojawiał się tylko w jednej wersji silnikowej
 1,6 CVH z turbiną T3.
 
 Mellow. Możesz ze mną konsultować kolejne kroki to będziesz miał
 najtaniej i najszybciej. Jak chcesz to zrób to na kolektorze
 ssącym i listwie paliwowej od escorta. Ja takie cuś mam w garażu
 Jeżeli dobrzze ci ustawią elektronikę to nie będziesz potrzeował
 updatu wtryskiwaczy.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | kangurczak [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lis 2004,  11:43   Re: Turbosprezarka - pytanko... |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | mellow napisał/a: |  	  | czy zna ktos z Was warsztat/ ludzi ktorzy by sie podjeli montazu turbiny do silnika 1.8 
 | 
 
 www.projectxs.pl
 
 Chlopaki zajmuja sie montowaniem turbin, mysle ze nie drogo, zapytaj na forum ile by wzieli, a moze cos doradza, jak nie to podjedz do nich na Radzikowskiego 182 -chyba
   
 Pozdrawiam kangurczak
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mellow [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lis 2004,  13:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeszcze raz dzieki Panowie za pomoc i informacje  ) 
 Gienek cala moja wizja ... zaczela sie jakies 2 tyg temu jak pojezdzilem sobie UNO1.6 z Turbina ... (uznalem wtedy ze moja XR jest cienka jak myszka ... :roll: )
 
 Mam mozliwosc kupna silnika 1.6 T na mechanicznym wtrysku z Escorta RS i tak sie zastanawiam czy przez zime nie pobawic sie w przelozenie TURBO...
 
 Ty masz juz Gienku z tym doswiadczenie powiedz na co mam tak w 1 rzedzie zwrocic uwage i z jakimi problemami moge sie liczyc bo ja narazie widze to tak:
 
 1) odprezenie mojego silnika do 8,2:1 poprzez wykonanie aluminiowej blachy pod glowice + 2 uszczelki ... tylko jaka grubosc tej blachy ??
 
 2) wykonanie blachy - adaptora pod koletor z 1.6 T mam juz wzor pozostaje sprawa wykonania ...
 
 3) wazny problemi o ktorym narazie malo wiem ... to czujniki i elektronika .... MAP sensor, czujnik pocisnienia itd .. jak sobie z tym poradzic ?????
 
 4) blow-off, intercooler zamierzam dokupic i zaadoptowac z jakiejsc uzywki...
 
 5) problem to jak pozniej podlaczyc to ta chlodnice .... wszystko wykonywac z rurek cienkosciennych?? czy ktos sie zajmuje lub dorabie gumowe weze, kolanka i przejsciowki ??
 
 6) weze olejowe mam zamiar z tamtego silnika przelozyc ... pytanko tylko jak jest z ich podlaczeniem do bloku ... ( na Fiestaturbo.com znalazlem kilka dobrych postow z fotkami (zetec turbo itd ...) i mniej wiecej wiem jak i gdzie je podlaczyc ale w rzeczywistosci bedzie pewnie duzo .... roboty )
 
 7) Jesli chodzi o ukl.paliwowy to na poczatek przeprogramowanie a pozniej moze zmiana wtryskow na bardziej wydajne ??
 
 7) przesuniecie chlodnicy i sprawy czystko montazowe nie sa problemem w moim przypadku ...
 
 Z gory dzieki za dodatkoe info i uwagi Pozdrawiam
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |