| 
		Strumienica w MK3 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Kamil_NeoN [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Kwi 2007,  00:00   Strumienica w MK3
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               witam. mam pytanko. Chciałbym założyć strumienice w miejsce katalizatora, po głowie chodzą mi także myśli o założeniu dwóch, w miejsce katalizatora i w miejsce srodkowego układu wydechowego. Jak bedzie najlepiej?? Da mi to większą przynajmniej minimalną moc? Bardzo prosze o komentarze       pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kolin  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Mateusz 
                  Wiek: 37  Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Kwi 2007,  06:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Kamil_NeoN napisał/a: | 	 		  Jak bedzie najlepiej?? Da mi to większą przynajmniej minimalną moc? Bardzo prosze o komentarze    pozdrawiam | 	  
 
 
 
Chcesz komentarz to masz strumiennica to gówno sorry za wyrażenie ale 3/4 ludzi tak twierdzi,ja proponuje rurke wspawac i wtedy bedzię lepiej,bo w przypadku strumiennicy za 30 albo 50 zł efektu nie będziesz miał,nie mówię tutaj o strumiennicy za ponad 100 zł albo elegancką Michaela ( chyba tak sie to pisze ) no ale cenna wtedy tez juz znacznie wzrasta ,kolego co do srodkowego tłumika zastosuj pełno przelotówkę i bedzie elegancko    to tyle z mojej strony | 
             
						
				_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tommy  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Tomek 
                  Wiek: 38  Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Kwi 2007,  07:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Popieram kolege Kolina. Zamiast kata rurka (jezeli kat jest na wykonczeniu      ) a srodkowy przelot. Te tanie strumienice gowno daja. Ja juz w swojej Fiestce testowalem chyba z 10 wariantow wydechu i ostatecznie zdecydowalem sie wlasnie na taki uklad (u mnie zostal kat) Moim zdaniem jest cyba najlepszy. Nie za glosno, dzwiek jest przyjemny dla ucha (lekkie warczenie przy wyzszych obrotach), a przy okazji troszke odetkalo silnik (ale nie licz na cuda  ;-)  ) | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kamil_NeoN [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Kwi 2007,  10:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               To własnie chciałem usłyszec. dzięki bardzo, przynajmniej wiem że zrobiłbym błąd. POkombinuje przy tym. dzięki    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 KacpeRS [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Kwi 2007,  02:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | koleżka wsadził sobie strumiennice taką na oko dobraną zamiast katalizatora w hondzie civic 1.5 coupe efekt jest taki że jest gożej niż z katalizatorem o ile się orętuje struminnica jest po to by zwiększyć prędkość spalin za strumiennicą i ich ciśnienie przed efektem zle dobranej strumiennicy będzie większona ilość spalin w świerzym ładunku paliwowopowietrznym w cylinrze co za tym idze będzie jej mniej i będzie mniej efektywna. W mojej fofi po wywaleniu kata i paru przeróbkach czuć na dupohamowni że zrobiła się mniej elastyczna ale z większym butem od ok 3500 obr/min do niestety ok 5000 powyżej silnik nie jest zabardzo przystosowany, laski popychachaczy itp to zbędne masy na których traci się moc by je wprawic w ruch | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.