Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

pas dolny z przodu i z tyłu MK 3-wymiana?
Autor Wiadomość
waber 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 36
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 25
Skąd: Kalisz
Wysłany: 1 Lis 2006, 21:23   pas dolny z przodu i z tyłu MK 3-wymiana?

Mam takie pytanie dotyczące Pasów blachy , które są pod zderzakami. A dokładnie chodzi mi o to czy to się da jakoś wymienić albo jakoś naprawić? Bo mam ten pas w strasznym stanie całe w rdzy i pogięte i właśnie chciałem się dowiedzieć jak to zrobić. Chodzi mi o fiest 94 mk3
_________________
WabeR
Ostatnio zmieniony przez LOY 6 Lis 2006, 22:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kamil 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kami
Wiek: 39
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 182
Skąd: Grójec
Wysłany: 2 Lis 2006, 09:13   

Witam.
Z przodu można wymienić sam pas dolny.Koszt takiego pasa jest nie wielki.Polcar w swojej ofercie ma go za 36 zł.
_________________
..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..

WAWA Team
 
 
 
waber 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 36
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 25
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2 Lis 2006, 21:49   Re

Aha a co z tyłem??. A ten pas przedni to wymiana tego jest jakas skomplikowana ??
_________________
WabeR
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 2 Lis 2006, 23:48   

nic nie jest skomplikowane :mad:
borsch -> ucinasz -> wspawanie nowego -> malowanie (choćby barankiem pokrycie aby nie rdzewialo)
a z tylu to juz troszke ciężej...
a żywica nie da rady?? ;/
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Noc 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 44
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 3 Lis 2006, 11:38   

waber, też miałem pordzewiały trochę więc jak konserwowałem auto na zimę to wyczyściłem z rdzy rzuciłem szpachel i zamalowałem bitumexem i po problemie
_________________
Nowy nabytek: Skoda Octavia 2004r.
Fiestą śmiga żonka...
 
 
 
waber 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 36
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 25
Skąd: Kalisz
Wysłany: 3 Lis 2006, 15:28   Re

No najlepiej by tak było tylko jest taki problem ze oprócz tego, że jest w nim pare dziurek to jeszcze jest całe pogiente no i nie wiem jak to zrobić :/ wieczorem wrzuce fotki to może mi coś doradzicie
_________________
WabeR
 
 
 
andrew
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lis 2006, 15:44   


Mysle zetaka fotka powinna ci wystarcxzyc jak to sie robi i w jakich miejscach go wspawac
 
 
waber 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 36
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 25
Skąd: Kalisz
Wysłany: 22 Lut 2007, 00:00   Re

A pas przedi tez trzeba spawac czy on sie odkreca???
_________________
WabeR
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 22 Lut 2007, 03:15   

spawac
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
QBOSS 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 510
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 22 Lut 2007, 07:42   

Niestety konstruktorom fiesty nie przyszło do głowy że ludzie będą nimi aż tak długo jeździli a z czasem będą chcieli naprawić swoje auto :D dla tego nie zaprojektowali błotników i innych pierdół przykręcanych ,tylko wszystko jest na stałe eh
_________________


FUTURA DIESEL RS PROJECT :) - in 60% complete :D - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 16 Mar 2007, 12:25   

bo zgrzewane sa mocniejsze kolego niz skrecane....jak wszystko do kupy poskladasz to calosc ma wieksza wytrzymalosc niz te skrecane
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Profil Facebook
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 17 Mar 2007, 00:32   

Bongo napisał/a:
bo zgrzewane sa mocniejsze kolego niz skrecane....jak wszystko do kupy poskladasz to calosc ma wieksza wytrzymalosc niz te skrecane

eeee to zadna reguła :-( Samoloty są nitowane ...land rowery tez ...czołgi, wozy pancerne sa skręcane i nitowane ...zgrzane czy połaczone w inny sposób ale punktowo ...bedzie reagowac na zginanie podobnie -co innego lutowanie czy klejenie . A w poczciwej fiestce zgrzewy stosowano wyłacznie przez oszczednosć ...po prostu ford zwlekał z wprowadzeniem nowej metody połaczenia i z uporem dalej zgrzewał,pozatym czas połaczenia zgrzewem błotnika z nadwoziem jest znacznie krótszy niz czynnosć skrecania wkrętami .....i tu nasuwa mnie sie pytanie w której edycji błotniki zaczeto przykrecac ?
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
waber 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 36
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 25
Skąd: Kalisz
Wysłany: 16 Cze 2007, 22:35   Re

A gdzie moze kupic ten pas dolny tylni ?? bo pilnie potrzebuje ??
_________________
WabeR
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 17 Cze 2007, 00:53   

LOY napisał/a:
.....i tu nasuwa mnie sie pytanie w której edycji błotniki zaczeto przykrecac ?

tak jak gadałem z Qbosem w Radomiu, to9 mowil ze czesc zgrzewana, a czesc przykrecana byla w jego fiescie.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
koli
[Usunięty]

Wysłany: 9 Kwi 2009, 23:13   

a gdzie mozna dstac ten pas przedni w okolicach poznania w dobrej cenie? Bo najtanszy jest na alegro za 60 zł a tu ktos pisal ze w polcarze jest taniej tyle ze to post stary juz jest. Jak myslicie ile kosztuje wspawanie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Brak nowych postów Wymiana łożysk z tyłu i z przodu
lopez16 Mechanika ogólna 8 8 Lip 2016, 15:14
kluza.marek
Brak nowych postów [MK6] Szum z tyłu, piszczenie z przodu + kilka mankamentów
CrazyBoy Mechanika ogólna 10 19 Maj 2013, 17:48
yhyhyh


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.