Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
28 Maj 2014, 12:03
swap rs2000
Autor Wiadomość
bart_czewa
[Usunięty]

Wysłany: 26 Lut 2007, 09:58   

Jak już pisałem silnik jest z RS2000
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 26 Lut 2007, 10:34   

masz jakeis zdjecia?? mocowania do podluznicy?? trzeba bylo cos ciac?? zalozoyles to na poduszkach z escorta??
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
bart_czewa
[Usunięty]

Wysłany: 26 Lut 2007, 10:42   

Podłużnica jest nienaruszona. Na poduszkach z escorta, nawet częściowo pasowało od 1,1.
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 26 Lut 2007, 15:20   

Fotki mile widziane...a najlepiej caly opis i zakres prac. :)
_________________

 
 
 
Kamil 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kami
Wiek: 39
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 182
Skąd: Grójec
Wysłany: 26 Lut 2007, 15:37   

nio... :fox:
_________________
..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..

WAWA Team
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 26 Lut 2007, 18:38   

bart_czewa napisał/a:
Jak już pisałem silnik jest z RS2000


Wiec kilka pytań zadam :D

Jaka skrzynia?? Silnik z całą elektroniką przełożony?? Jakieś foto prosimy :D

I przepraszam za poprzednie pytanie ale temat troche dawno temu był i zapomniałem o co w nim chodzi a nie chciało mi sie czytac całości :ups:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
bart_czewa
[Usunięty]

Wysłany: 27 Lut 2007, 08:57   

Oto obiecane zdjęcia
















Skrzynia i wiązka były kupione w komplecie z essiego. W sumie albo coś jest z escorta albo nowe. Kosztów dla własnego zdrowia psychicznego jeszcze nie sumowałem. :-D Wygląd na razie pozostaje bez zmian. Nie mam nawet planów coś zmieniać bo nie o to mi chodziło. Jak bym chciał coś do lansu to zmieniłbym samochód ;-) Jeżeli ktoś chciałby zrobić to samo to ja gorąco zachęcam bo efekt jest zadżebisty ale żeby to się zmieściło trzeba było kilku patentów. Jest tak ciasno, że żeby coś wyjąć to trzeba zdemontować pół samochodu (a nie ma jeszcze np. rozpórki).
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 27 Lut 2007, 09:15   

Pięknie :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: fajnie sie prezentuje taki wielki silnik w takim malej pierdziawce jak fiesta :D to moze teraz jakis test jak maszyna idzie? jak sie wkreca na obroty itp :-P
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
bart_czewa
[Usunięty]

Wysłany: 27 Lut 2007, 09:22   

Powolu :devil: Najpierw jakiś czas trzeba spokojnie pojeżdzić i zobaczyć czy się coś nie ukręci i czy nie trzeba będzie robić poprawek. pop Jak będzie wszystko na 100% OK wtedy pomyślę o hamowni.
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 27 Lut 2007, 09:42   

bart_czewa napisał/a:
Powolu :devil: Najpierw jakiś czas trzeba spokojnie pojeżdzić i zobaczyć czy się coś nie ukręci i czy nie trzeba będzie robić poprawek. pop Jak będzie wszystko na 100% OK wtedy pomyślę o hamowni.



Rzecz jasna najpier trzeba troche posmigac zobaczyc jak sie maszyna sprawuje czy wszystko jest jak powinno byc :) a pozniej mozna zrobic lekkie pałowanko hamownie tez by bylo dobrze odwiedzic i zobaczyc jakimi parametrami sie legitymuje samochod bo zapewne sam jestes ciekaw tez co szumi pod maska
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
NOWITEK 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 188
Skąd: Małopolska
Wysłany: 27 Lut 2007, 10:00   

:brawo: :brawo: :brawo: Mało gadania i deklaracji a robota zrobiona :ok:
_________________
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27 Lut 2007, 11:26   

ktoś nie powiem kto z naszych klubowiczów dostał teraz szoku :devil: że nie jest pionierem ;)
PS. Widzę że masz nie daleko do Radomia to może wpadniesz na ogólnopolski zlot fiest?
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
bart_czewa
[Usunięty]

Wysłany: 27 Lut 2007, 11:32   

A kiedy jest bo nie za bardzo jestem zorientowany?
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 27 Lut 2007, 11:41   

:brawo: :brawo: :brawo: kaput ale miales glowe zeby wcisnac to ako do tylu, do tego widze jeszcze kawalek instalacji LPG... hmmm dobre dobre.... jedno pytanko czy juz podlaczyles dolot z puszka filtra :?:

Pozdro i respekt dla ciebie :)
_________________

 
 
 
bart_czewa
[Usunięty]

Wysłany: 27 Lut 2007, 11:47   

jest gotowy ale czeka na instalacje dziś albo jutro zakładamy
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 27 Lut 2007, 13:41   

no to gratuluj ezaparcia ;)

i teraz kila pytan?? :)

silnik osadziles na poduszkach z escorta w fabrycznych miejscach 1.8 czy trzeba bylo cos modizc? instalacja zostala przelozona cala?? domyslam si eze chlodnica musiala isc do przodu bo nie miesci sie w fabrycznym miejscui ?? mozesz zrobic zdjecie prawej <pasazera> podluznicy ?? niewiem czy dobrze widze ale zalozyles to razem ze wspomaganiem ??
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 27 Lut 2007, 13:47   

moje wielkie Gratulacje :brawo: :brawo: :brawo:

Tak jak Nowitek napisał bez sumu a skutecznie :D Licze na to ze pokażesz sie na zlocie.

Z pytań technicznych:

1) wiązka od ECU łączy sie pewnei tasama kostka co ta od silnika który był. Kostki sa te same czy trzeba przerabiać??

2) z czego masz półosie?? ja miałem od 1,3 przy mocy w podpisie wiec jesli nei bedziesz strzelał ze sprzegła na skreconych kołach napewno wytrzymajajak masz najzwyklejsze.

3) To bedzie na LPG??

4) pokaz jakieś fotki z przeróbki mocowanai silnika.

bart_czewa napisał/a:
Kosztów dla własnego zdrowia psychicznego jeszcze nie sumowałem. :-D


I nie rób tego :hahaha: :hahaha: to strasznie boli zawsze


Piesek napisał/a:
ktoś nie powiem kto z naszych klubowiczów dostał teraz szoku :devil: że nie jest pionierem ;)


A niby czemu mam dostać szału?? Ciesze sie ze powstaja silne auta na tym forum i tyle :ok:


PS: Zółwik do PROJEKTÓW go!!
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
bart_czewa
[Usunięty]

Wysłany: 27 Lut 2007, 14:09   

1. łapa jedna jest w tym samym miejscu reszta taka sama jak w escorcie
2. chłodnica jest pod kątem trochę dalej niż była fabrycznie
3. jest razem ze wspomaganiem
4. to będzie na LPG (innej możliwości nie ma samochód jest do użytku codziennego, na gazie ma tylko jeżdzić, do użytku codziennego wystarczy nawet 3/4 mocy)
5. półosie są skracane i wzmacniane z essiego a przeguby są też z essiego
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 27 Lut 2007, 14:16   

czyli wsadziłęś oryginalen półosie i skrzynie to dobry plan. ciekawe jak bedzie wytrzymywać nowy wieloklin. jak on nie pusci to powinno być OK.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
bart_czewa
[Usunięty]

Wysłany: 27 Lut 2007, 14:23   

jak puszczą to zrobimy bez skracania i poszerzymy samochód :devil:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Brak nowych postów [MK4] swap 1.25 na rs2000
Mizer 59 Tuning mechaniczny 5 26 Gru 2016, 09:29
FiFa
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi SWAP silnika RS2000 do Fiesty mk IV
P Tuning mechaniczny 6 5 Lip 2007, 13:03
Daras84
Brak nowych postów [MK3] Swap z RS2000 na RS2300
wolverinexxx Tuning mechaniczny 13 20 Cze 2014, 14:07
wolverinexxx


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.