Przesunięty przez: Mafios 28 Maj 2014, 12:03 |
swap rs2000 |
Autor |
Wiadomość |
bart_czewa [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Lut 2007, 09:58
|
|
|
Jak już pisałem silnik jest z RS2000 |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 26 Lut 2007, 10:34
|
|
|
masz jakeis zdjecia?? mocowania do podluznicy?? trzeba bylo cos ciac?? zalozoyles to na poduszkach z escorta?? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
bart_czewa [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Lut 2007, 10:42
|
|
|
Podłużnica jest nienaruszona. Na poduszkach z escorta, nawet częściowo pasowało od 1,1. |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 26 Lut 2007, 15:20
|
|
|
Fotki mile widziane...a najlepiej caly opis i zakres prac. |
_________________
|
|
|
|
|
Kamil
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kami
Wiek: 39 Dołączył: 02 Cze 2006 Posty: 182 Skąd: Grójec
|
Wysłany: 26 Lut 2007, 15:37
|
|
|
nio... |
_________________ ..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..
WAWA Team |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 26 Lut 2007, 18:38
|
|
|
bart_czewa napisał/a: | Jak już pisałem silnik jest z RS2000 |
Wiec kilka pytań zadam
Jaka skrzynia?? Silnik z całą elektroniką przełożony?? Jakieś foto prosimy
I przepraszam za poprzednie pytanie ale temat troche dawno temu był i zapomniałem o co w nim chodzi a nie chciało mi sie czytac całości |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
bart_czewa [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 08:57
|
|
|
Oto obiecane zdjęcia
Skrzynia i wiązka były kupione w komplecie z essiego. W sumie albo coś jest z escorta albo nowe. Kosztów dla własnego zdrowia psychicznego jeszcze nie sumowałem. :-D Wygląd na razie pozostaje bez zmian. Nie mam nawet planów coś zmieniać bo nie o to mi chodziło. Jak bym chciał coś do lansu to zmieniłbym samochód ;-) Jeżeli ktoś chciałby zrobić to samo to ja gorąco zachęcam bo efekt jest zadżebisty ale żeby to się zmieściło trzeba było kilku patentów. Jest tak ciasno, że żeby coś wyjąć to trzeba zdemontować pół samochodu (a nie ma jeszcze np. rozpórki). |
|
|
|
|
Kolin
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 09:15
|
|
|
Pięknie fajnie sie prezentuje taki wielki silnik w takim malej pierdziawce jak fiesta to moze teraz jakis test jak maszyna idzie? jak sie wkreca na obroty itp |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
|
bart_czewa [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 09:22
|
|
|
Powolu Najpierw jakiś czas trzeba spokojnie pojeżdzić i zobaczyć czy się coś nie ukręci i czy nie trzeba będzie robić poprawek. pop Jak będzie wszystko na 100% OK wtedy pomyślę o hamowni. |
|
|
|
|
Kolin
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 09:42
|
|
|
bart_czewa napisał/a: | Powolu Najpierw jakiś czas trzeba spokojnie pojeżdzić i zobaczyć czy się coś nie ukręci i czy nie trzeba będzie robić poprawek. pop Jak będzie wszystko na 100% OK wtedy pomyślę o hamowni. |
Rzecz jasna najpier trzeba troche posmigac zobaczyc jak sie maszyna sprawuje czy wszystko jest jak powinno byc a pozniej mozna zrobic lekkie pałowanko hamownie tez by bylo dobrze odwiedzic i zobaczyc jakimi parametrami sie legitymuje samochod bo zapewne sam jestes ciekaw tez co szumi pod maska |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
|
NOWITEK
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 10:00
|
|
|
Mało gadania i deklaracji a robota zrobiona |
_________________
|
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 11:26
|
|
|
ktoś nie powiem kto z naszych klubowiczów dostał teraz szoku że nie jest pionierem
PS. Widzę że masz nie daleko do Radomia to może wpadniesz na ogólnopolski zlot fiest? |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
|
bart_czewa [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 11:32
|
|
|
A kiedy jest bo nie za bardzo jestem zorientowany? |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 11:41
|
|
|
kaput ale miales glowe zeby wcisnac to ako do tylu, do tego widze jeszcze kawalek instalacji LPG... hmmm dobre dobre.... jedno pytanko czy juz podlaczyles dolot z puszka filtra
Pozdro i respekt dla ciebie |
_________________
|
|
|
|
|
bart_czewa [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 11:47
|
|
|
jest gotowy ale czeka na instalacje dziś albo jutro zakładamy |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 13:41
|
|
|
no to gratuluj ezaparcia
i teraz kila pytan??
silnik osadziles na poduszkach z escorta w fabrycznych miejscach 1.8 czy trzeba bylo cos modizc? instalacja zostala przelozona cala?? domyslam si eze chlodnica musiala isc do przodu bo nie miesci sie w fabrycznym miejscui ?? mozesz zrobic zdjecie prawej <pasazera> podluznicy ?? niewiem czy dobrze widze ale zalozyles to razem ze wspomaganiem ?? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 13:47
|
|
|
moje wielkie Gratulacje
Tak jak Nowitek napisał bez sumu a skutecznie Licze na to ze pokażesz sie na zlocie.
Z pytań technicznych:
1) wiązka od ECU łączy sie pewnei tasama kostka co ta od silnika który był. Kostki sa te same czy trzeba przerabiać??
2) z czego masz półosie?? ja miałem od 1,3 przy mocy w podpisie wiec jesli nei bedziesz strzelał ze sprzegła na skreconych kołach napewno wytrzymajajak masz najzwyklejsze.
3) To bedzie na LPG??
4) pokaz jakieś fotki z przeróbki mocowanai silnika.
bart_czewa napisał/a: | Kosztów dla własnego zdrowia psychicznego jeszcze nie sumowałem. :-D |
I nie rób tego to strasznie boli zawsze
Piesek napisał/a: | ktoś nie powiem kto z naszych klubowiczów dostał teraz szoku że nie jest pionierem |
A niby czemu mam dostać szału?? Ciesze sie ze powstaja silne auta na tym forum i tyle
PS: Zółwik do PROJEKTÓW go!! |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
bart_czewa [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 14:09
|
|
|
1. łapa jedna jest w tym samym miejscu reszta taka sama jak w escorcie
2. chłodnica jest pod kątem trochę dalej niż była fabrycznie
3. jest razem ze wspomaganiem
4. to będzie na LPG (innej możliwości nie ma samochód jest do użytku codziennego, na gazie ma tylko jeżdzić, do użytku codziennego wystarczy nawet 3/4 mocy)
5. półosie są skracane i wzmacniane z essiego a przeguby są też z essiego |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 14:16
|
|
|
czyli wsadziłęś oryginalen półosie i skrzynie to dobry plan. ciekawe jak bedzie wytrzymywać nowy wieloklin. jak on nie pusci to powinno być OK. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
bart_czewa [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Lut 2007, 14:23
|
|
|
jak puszczą to zrobimy bez skracania i poszerzymy samochód |
|
|
|
|
|