| Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008,  20:16
 | 2 pytania | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | DiabloHR   
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.4i/71KM
 Wiek: 39
 Dołączył: 21 Sie 2006
 Posty: 90
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Paź 2006,  17:19   2 pytania | 
 |  
               | 
 |  
               | 1. na focie poniżej pokazane są dwie złączki, które ładnie pasują do siebie, ale w jednaj jest zaślepka jak widać... Do czego to może być? Nie próbowałem podłanczać tego, ponieważ bałem się, że mogę coś namieszać w kompie.... 
 
   
 2. z zaworu bocznikowego powietrza wychodzą 2 kable Jeden (czarny) masa i brązowo-złóty gdzie mogę przyłożyć miernik, aby zobaczyć czy ten kabel jest cały i przewodzi? Masa dobrze przewodzi a gdzie idzie ten brązowo-żółty?
 
 
   
 Pozdrawiam!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Paź 2006,  18:07 | 
 |  
               | 
 |  
               | krcze.. ad.1 pytania.. to ja nawt nie pomyśłałem żeby to kiedykolwiek łączyc.. a ta zaśłepka to powienien byc mostek i raczej nie należy go rozłączac.. drugie to powinjno być gniazdo diagnostyczne.. nigdy nie używałem. na pierwszym zdjeciu..koło kielicha amorka masz jescze jedbna wtyczke.. tam powienien być stabilizator napiecia obrotka ad.2. nie rozcinałem instalacji, więc też nie wiem gdzie to leci..
 |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DiabloHR   
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.4i/71KM
 Wiek: 39
 Dołączył: 21 Sie 2006
 Posty: 90
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Paź 2006,  18:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | Dzięki szynszyl Ktoś coś więcej wie na ten temat?   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | squadak   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Kwi 2005
 Posty: 383
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Paź 2006,  11:33 | 
 |  
               | 
 |  
               | ad 2. ten drugi idzie prosto do kompa wiec zeby go sprawdzic musisz odkrecic ta duza wtyczke co jest za zbiorniczkiem wyrownawczym |  
				| _________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | viertnik   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 20 Sty 2005
 Posty: 34
 Skąd: Bochnia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Paź 2006,  10:01 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | szynszyl napisał/a: |  	  | .. drugie to powinjno być gniazdo diagnostyczne.. nigdy nie używałem. na pierwszym zdjeciu.. | 
 To nie jest gniazdo diagnostyczne. Gniazdo diagnostyczne znajduje się koło akumulatora na prawym błotniku (stojąc z przodu samochodu), bedziesz tam widział dwi wtyczki: pierwsza do której przychodzą dwa przewody jest chyba do regulacji liczby oktanowej , a druga do której przychodza trzy przewody jest właśnie gniazdem diagnostycznym do którego podłącza się tester, lub poprostu diodę z rezystorkiem i można odczytać błędy miękkie i twarde.
 
 http://img301.imageshack....f1481popnu7.jpg
 
 Zdięciontko jak co gdzie podłaczyć
   |  
				| _________________ ..::Xr2i '91::..
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.