Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:53
[MK3] Fiesta RS Zetec Turbo by Speedo
Autor Wiadomość
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 19 Cze 2009, 10:35   

Drupi na tym forum nie robimy tajemnicy albo bazaru ze swojej wiedzy, tutaj sobie raczej pomagamy.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
speedo87 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 58
Wysłany: 19 Cze 2009, 23:54   

Hej :)
Na razie hamownię odpuszczam.
W pierwszej kolejności muszę wymienić sprzęgło, przy okazji wjedzie szpera.
Co byście polecili zapiąć? auto w zasadzie jest do jazdy na co dzień, więc musi być jakiś kompromis.
My tam żadnych tajemnic nie mamy, mam nadzieję, że w miarę przejrzyście opisywałem zmiany przy aucie :)
 
 
Drupi 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 33
Skąd: Lublin
Wysłany: 20 Cze 2009, 01:32   

Najlepszym jak i najekonomiczniejszym rozwiązaniem będzie spiek. A jak dobrze wyczujesz sprzęgło, to i na co dzień nie będzie Ci ono sprawiało problemów. Za to wtedy będziemy mogli powrócić do zabawy MBC'em ... i ustawiać doładowanie wyżej niżeli 0.9@ :devil:
_________________
Import, dystrybucja: - Motul, Xado, Shell, Valvoline
Tel: +48 500 387 337 www.oleje.lublin.pl
MK1 2.0 YB Cosworth '86 stg'3
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 20 Cze 2009, 08:09   

tylko spiek ma słabą żywotność, ja bym raczej szukał wzmocnionego, organicznego sprzęgła w UK
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20 Cze 2009, 10:16   

Jest pod IB5 caly zestaw od Sachs-a (sport) wzmocniona tarcz, zmienione tlumiki drgan skretnych oraz docisk :) cena jednak nie zacheca do zabawy.
_________________

 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Cze 2009, 15:49   

kraków ul centralna. ja mam od nich wzmacniane organiczne sprzęgło ( tarcze ) i narazie daje rade z fabrycznym dociskiem.
kolega Przypał AKA Bober zapodał ten spiek co to mnie na niego tez namawiali ale nie chwali tego bo mu się już trzeci raz rozpadł czy coś...
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 20 Cze 2009, 20:58   

A dobra seria nie ogarnie tego ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20 Cze 2009, 21:18   

Ogarnie, nawet puma ma takie jedno, ktore to jest zupelnym zaprzeczeniem przeznaczenia tego sprzegla, ale chlopaki chca sportowe to pisze ze jest sachs sport oczywiscie odpowiednio drozszy :)
_________________

 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 20 Cze 2009, 21:22   

Fordon, - wiem że Ty wiesz :yes: , i wiem co u Pumy siedziało . Dodatkowo wiem co siedziało u mnie ( nadal siedzi i jest na wykończeniu ) i wiem ile wytrzymało .

Te spieki i inne wodotryski to chyba teraz są tak jak kiedyś tarczobębny :cojest: .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 22 Cze 2009, 13:58   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
A dobra seria nie ogarnie tego ?


nie ma szans :| tylko ordaniczne lub spiek. Opcjonalnie zmiana zamachu na wiekszy + seryjne o średnicy 240mm ale do tego trzeba zmieniać skrzynie oraz robić półosie wiec bez sensu.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Drupi 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 33
Skąd: Lublin
Wysłany: 22 Cze 2009, 17:04   

Wg mnie najlepszą opcją będzie jak speedo87 odłożysz parę groszy ... i uzbierasz na organika z USA lub UK.
_________________
Import, dystrybucja: - Motul, Xado, Shell, Valvoline
Tel: +48 500 387 337 www.oleje.lublin.pl
MK1 2.0 YB Cosworth '86 stg'3
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 22 Cze 2009, 17:17   

W takim razie organik chyba będzie najrozsądniejszym wyjściem ;-(
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
speedo87 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 58
Wysłany: 22 Cze 2009, 18:16   

Dzięki za rady
może mi ktoś podać mniej więcej ile by kosztowało takie sprzęgło??
słyszałem że jakiś koleś w krk z seryjnej tarczy robi spieka w granicach 400-500zł
Grand dałbyś namiar na ten zakład z centyralnej.
powiem tak chęci są tylko kasy brakuje ;-( podliczyłem sobie koszty i trochę się już tego nazbierało
pozdro
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 22 Cze 2009, 18:36   

spiek ma słabą zywotnośc +/- 10 tyś km i do jazdy na codzien to troche kiepski pomysl. organiczne w UK kosztuje

http://cgi.ebay.co.uk/PER...rkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1689|240%3A1318|301%3A0|293%3A1|294%3A50

http://cgi.ebay.co.uk/FOR...rkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1689|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50

Pogadaj z Drupim da rade ściagnąć a nie wyjdzie to wiele drożej niż jakiś spiek a napewno trfalej.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Cze 2009, 21:38   

to ta strona

http://www.centrumregeneracji.pl/galeria.php


powiem Ci tak, ja mam sprzęgło 240 na odelżonym kole i przejechało już troszke z oponami 215/40/16 i trzyma opony urywają trakcje sprzęgło nie puszcza.
dałem 100 zł za tarcze niby " wzmacnianą " to znaczy okładzina wyższej klasy niż " zwykła "
bo nabicie zwykłej tarczy kosztuje koło 50 zł.

goście mają troche pojecia o takiej robocie bo już pare tarcz zwykłych robiłem i dawały rade.
niewiem jak ze spiekami nie robiłem ale też się w to bawią, goście generalnie majątakie lekkie zajawienie tuningiem i czasem coś poeksperymentują czasem naszym kosztem.

tak, że polecam wizyte osobiście tam i nich i pogadasz na miejscu - czas oczekiwania na tarcze jak dobrze pogadasz to 40 minut ;]

TY masz to na sprzęgle 220mm ?
 
 
 
Drupi 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 33
Skąd: Lublin
Wysłany: 23 Cze 2009, 09:50   

Znam firmę techniclutch. Zamawiałem już u nich. Szybka wysyłka. Sprzęt zgodny z opisem. Osobiście polecam.

Co do tego co Puma podesłałeś, to ja bym był za tym 2 sprzęgłem, które podesłałeś. Organika. Szybkie drogowe. I niby do 210bhp. Do mnie bardziej przemawia takie sprzęgło niżeli spiek.

speedo87 daj znać. Się ściągnie :fox:

Grand super. Ale jak będziesz miał tyle NM co speedo87 ... to wtedy okaże się co jest warte to sprzęgło. 0.9 bara wytrzymała seria (10 minut na pewno) ... 1.1@ już nie. :devil:
_________________
Import, dystrybucja: - Motul, Xado, Shell, Valvoline
Tel: +48 500 387 337 www.oleje.lublin.pl
MK1 2.0 YB Cosworth '86 stg'3
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 23 Cze 2009, 14:59   

Porownajcie sobie docisk z 1.6D jest praktycznie pancerny do tego jak dobierzecie dobra tarcz to macie ciekawy zestaw, albo Radzikowski i spiek 6plytkowy gdzie jeszcze wystepuje pol sprzeglo w blizej nie okreslonej postaci.
_________________

 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 23 Cze 2009, 23:10   

ile NM ma ta fiesta ?
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 24 Cze 2009, 06:49   

dużo ;-)
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Drupi 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 33
Skąd: Lublin
Wysłany: 24 Cze 2009, 08:42   

A czy to ważne ile ma NM. Magia cyferek. Ważne że auto jeździ. Pod maską jest czysto że można jajecznice smażyć na deklu i piec ciasto na kolektorze. Ważne też że nic się nigdzie nie leje, nie gotuje, nie przegrzewa. Ważne również jest to że AFR na podciśnieniu jest między 14 a 14.5, natomiast na doładowaniu od 12.5 przy 0.5@ do 11.5 przy pełnym doładowaniu. Auto przyśpiesza bardzo dobrze. Trakcji brakuje ... jak i sprzęgła teraz. Skończy się robić auto to i pojedzie się na hamownie. Tak to szkoda jak i czasu, tak i kasy speedo. Teraz zakupić musi jakieś zacne sprzęgło. I wtedy kontynuować zabawę. :)
_________________
Import, dystrybucja: - Motul, Xado, Shell, Valvoline
Tel: +48 500 387 337 www.oleje.lublin.pl
MK1 2.0 YB Cosworth '86 stg'3
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.