Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 21:04
[MK3] 1.8d po nagrzaniu słabnie
Autor Wiadomość
gniew1971
[Usunięty]

Wysłany: 5 Wrz 2006, 14:47   [MK3] 1.8d po nagrzaniu słabnie

Witam wszystkich,mam problem z moja fiesta,bo poprzejechaniu ok. 2-3km minimalnie jest słabsza i nie ma takiego kopa jak jest zimna.Wystarczy że chwilę postoi i ozimnieje znowu 2-3km ma kopa.Zauważyłem że silnikiem delikatnie szrpie i cos więcej dymi,a zwłaszcza po nagrzaniu.
Proszęowystawienie diagnozy,dodam że ciśnienie ma 31atm i na dodatekwe wszystkich cylindrach.
pozdrawiam i proszę oszybką odpowiedź.
Ostatnio zmieniony przez trzeci 6 Mar 2010, 12:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bonus 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 64
Skąd: Lublin
Wysłany: 6 Wrz 2006, 18:06   

Sprężanie masz ładne cóż to może być? może jakiś czujnik np mierzący temperature cieczy w kolektorze dolotowym (podaje na przykładzie 1.1 nie wiadomo czy w ogóle diesel go posiada i co się dziej w dieslu jak jest niesprawny),
albo termostat w obudowie filtra powietrza (w nagrzanym powietrzu tlen rozpuszcza się gorzej tylko czy silnik potrafił by wtedy zgasnąć)

można też dopuścić pęknięty pierścionek na cylindrze który odzywał by się dopiero jak silnik się nagrzeje i cylindry rozszerzą się temperaturowo ale to chyba przesada bo na zimnym też by sie to pokazało przy mierzeniu ciśnienia w cylindrach

pęknięta uszczelka pod głowicą pod wpływem temperatury mogła by się rozszerzać i rozszczelniać

jest jeszcze układ wydechowy możliwe że skrapla się w jakimś niewygodnym miejscu woda, miesza sie z sadzą i zmniejsza sie przepływ i dopiero później jak się troche odczeka i odparuje to jest lepiej ale to by mogło być przyczyną w 20 st mrozie kiedy woda mieszała by się z sadzą i zamarzała (wtedy na zimnym nie dawał by rady)
_________________
nr gadu 5593077
Ostatnio zmieniony przez trzeci 6 Mar 2010, 12:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 7 Wrz 2006, 00:39   

Jak dla mnie to pierścienie padają. Gdy wszystko jest zimne to jest ściśnięte, a gdy się rozgrzeje to traci szczelność. Nie napisałeś czy to ciśnienie masz na zimnym czy na gorącym silniku?!
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
gniew1971
[Usunięty]

Wysłany: 28 Wrz 2006, 11:05   Ciśnienie w misce olejowej

Witam,mam fiestę 1.8diesel.Problem polega na tym ze robi się ciśnienie w misce olejowej.Objawia się tym że jak wyciągne bagnet to chlapie olejem.Odma jest drożna bo sprawdzałem,nawetwymienilem pierścienie na tłokach/niepotrzebnie/zrobilem głowice i nic.Najgorsze jest to że samochód jak jest zinny jest silniejszy,poprzejechaniu 3-4km jest troszkę słabszy i nie ma takiego kopa jak zimny.
 
 
gniew1971
[Usunięty]

Wysłany: 28 Wrz 2006, 11:11   

pierścienie wymieniłem ,glowice-zawory dotarte,nadodatek robi się ciśnienie wmisce olejowej,odmajest drożna
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 28 Wrz 2006, 13:01   

Auto jest silniejsze na zimnym bo jedziesz na ssaniu, po dobrej chwili sie wylancza bo silnik ma swoja temperature pracy... teraz powiedz mi ktora odme sprawdzales?? bo mi sie kojarzy ze sa 2 ;) do tego polecal bym kontrole wtryskow, czy nie sa zawalone bo jesli kopci bardziej to moze oznaczac zasyfione wtryski... co do cisnienia w misce to sprawdz przy innym aucie na opalonym silniku co sie bedzie dzialo po wyciagnieciu bagnetu...

Pozdrawiam

[ Dodano: Czw Wrz 28, 2006 14:06 ]
taaa dobrze pamietalem... jedna wychodzi z kadluba silnika i idzie do kapy zaworowej a druga ktora lubi pekac nagminnie wychodzi z drugiej strony kapy zaworowej i idzie do kolektora ssacego...
http://img113.imageshack....rozporki1pe.jpg
http://img135.imageshack....sta719318dn.jpg
_________________

 
 
 
gniew1971
[Usunięty]

Wysłany: 28 Wrz 2006, 14:50   

odmę od silnika do klawiatury sprawdziłem ,nawet żuca olejem tak samo jak przez bagnet ale już z wyjscia odmy od klawiatury do kolektora ssącego olejem nie bryzga tylko czuć powietrze.
wtryski są dobre bo sprawdzałem
odnosnie przyśpieszacza to wcześniej tak samo działał to auto miało taka sama moc na zimnym jak i na ciepłym , to się stało w tygodniu
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 28 Wrz 2006, 18:44   

Temat obgadany na GG... teraz czekamy na efekty... ;) zeby rowno gadala...
_________________

 
 
 
gniew1971
[Usunięty]

Wysłany: 30 Wrz 2006, 15:57   

Wielkie dzieki wszystiim a zwłazcza"Fordon" wymiana pompy zmieniła auto
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 1 Paź 2006, 12:02   

Przyczyna slabniecia silnika byla zuzyta i rozregulowana pompa, ktora to nie dawala odpowiedniego cisnienia na wtryski, co powodowalo zbyt uboga mieszanke AFR (Air to Fuel Ratio) lub z polskiego na nasze stosunek powietrza do paliwa...a do tego silnik nie prawowal rowno bo sekcje podawaly rozne cisnienia... ;)

Pozdrawiam i mam nadzieje ze sie przyda... :-)
_________________

 
 
 
mdcs 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 161
Skąd: Płock
Wysłany: 7 Paź 2006, 15:39   

Co do pryskania olejem po wyciągnięciu bagnetu miałem identycznie w 1.8D. W Essim nie chlapie.
_________________
było
Fiesta 1.1i - 91r
Fiesta 1.8D ABS - 94r
Escort 1.8TD 90PS - 96r.

jest
Seat Cordoba 1.9TDI - 2000r.
140KM - 310Nm, climatronic, komp., ABS, kontrola trakcji, 15" alu...itd, itd ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.