Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Stożek w MK3 1.3i
Autor Wiadomość
Sobot 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 67
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Wrz 2006, 19:52   Stożek w MK3 1.3i

Jako, że już dawno temu szukałem sposobu i cześci na podłączenie stożka do mojej FoFi wreszcie ubiegłej niedzieli (wczoraj :P ) zmalazłem na giełdzie samochodowej odpowiednie komponenty :lol: Stożek przyszedł dziś i odrazu zamontowałem. Efekt końcowy wygląda jak na razie tak:


W najbliższych dniach otrzymam conieco kwasówki, narazie aby oddalić stożek od kolektora. Jako następne będzie całwoite połączenie stożka kwasiakiem 75mm i zrobienie ekranu cieplnego.
P.S. przy okazji zakupu stożka skorzystał na tym mój synek : :-) Teraz jego triak wykazuje o wiele większą mocą i bardziej rasowy wygląd:


Pozdrawiam
_________________
..::Fiesta Maximum Attack::..
Frakcja Bydgoszcz Z A P R A S Z A
Był Model:Fiat 126p '92 Wersja:FL 2d Silnik: 650ccm/~40KM (4)
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 4 Wrz 2006, 20:01   

hej
z czego jest czapka na monowtrysk? jak sie to sprawuje na lpg (wolne obroty)duzo było dłubania przy montazu?
pozdro
i gratki oczywiscie teraz tylko rozporke zakladac :ok:
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Marcinus 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 176
Skąd: Rumia
Wysłany: 4 Wrz 2006, 20:19   

napisz z jakiego samochodu to kupiłeś i jak podłaczyłes odme jakies zdjecia z bliska ?
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 4 Wrz 2006, 20:59   

Wygląda mi to na Opla :) ale ja myślałem o Volkswagenie :) czas pokaże co zamontuje u siebie :)
Pozdro
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 4 Wrz 2006, 22:16   

Fajnie ci to wyszło, a jak przy odpalaniu na zimnym silniku? Co bedzie w zime?
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
marcus_87 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 464
Skąd: Lublin
Wysłany: 4 Wrz 2006, 22:42   

Marcinus napisał/a:
jak podłaczyłes odme jakies zdjecia z bliska ?

odme to mozna puscic luzem, lepiej napisz co zrobiles z przewodem podcisnieniowym i jak to sie sprawuje, czym zalepiles dziure z kolektora wydechowego?
polecam wymiane uszczelki pod klawiatura koszt ok 7zl w intercarsie.
ps. uklad recyrkulacji sam zakladales czy masz auto bez katalizatora seryjnie?
_________________
Dołącz do Lublin Squad!

Fiesta calypso RS1300 sprzedana...
Ostatnio zmieniony przez marcus_87 5 Wrz 2006, 00:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 4 Wrz 2006, 23:12   

No widzisz Pawel :) teraz tylko do mnie przyjedz tzn. do Krzycha na stadnine i robimy zimna strefe z ryflowanego alu do twojej FoFi :) wszelkie nie dociagniecia poprawimy na miejscu :)

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Sobot 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 67
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Wrz 2006, 23:33   

Cytat:
napisz z jakiego samochodu to kupiłeś

Jest to cześć z VW Passat/Audi. Jest tylko mały problem bo średnica wewn tej "czapki" wynosi ok 120mm a średnica wtrysku 100mm. Zastosowałem gumową redukcję i porzsądną opaskę. Przedów gumowy jest nie wiem od czego (po prostu dopasowałem)

Cytat:
a jak przy odpalaniu na zimnym silniku

Zobaczymy rano :) Jak dojade do pracy to napisze

Cytat:
co zrobiles z wezykiem do mapa i przewodem podcisnieniowym i jak to sie sprawuje, czym zalepiles dziure z kolektora wydechowego

Przy seryjnen "patelni" miałem właśnie dwa wężyki - odma i jakiś podciśnieniowy. W tej "czapeczce" są okurat dwie dziurki na dwa wężyki :) Ze starej patelnii wytnę stary kruciec od podciśnieniowego wężyka (wydaje mi się że chodzi również o odpowiednią średnicę dziurki w krućcu)

Cytat:
ps. uklad recyrkulacji sam zakladales czy masz auto bez katalizatora seryjnie

Układ był jak już go (FoFi) kupiłem, kat też był ale jużgo nie ma :-P


Jak już pisałem układ dolotowy będzie jeszcze dopieszczany. Zrobiłem dopiero 2km na nim i jeszcze wszystko jest oki. Tylko jak jest ciepło to zaciąga cholernie dużo ciepłego powietrza no i nie ciągnie jak powinien. Spoko jest czas zrobie :P

Cytat:
teraz tylko do mnie przyjedz tzn. do Krzycha na stadnine i robimy zimna strefe z ryflowanego alu do twojej FoFi

Dokłądnie też o tym myślałem. Jak bedzie czas to oczywiście się zamelduje :P

Dokładniejsze części podzespołów porobie niebawem
Pozdro i dobranoc

[ Dodano: Wto Wrz 05, 2006 12:48 ]
No i dojechałem do pracy. Rano (7:30) odpalił jak zwykle na gazie za 2 razem i nie było większych problemów. W czasie jezdy w okolicach 4000 rpm zaczyna jakby przymoolać ale przy ok 5000rpm znowu ciągnie jak poje****. Jak dla mnie to tylko uszczelnienie układu dolotowego, oddalenie stożka i zimna strefa i będzie oki.
Pozdrawiam
_________________
..::Fiesta Maximum Attack::..
Frakcja Bydgoszcz Z A P R A S Z A
Był Model:Fiat 126p '92 Wersja:FL 2d Silnik: 650ccm/~40KM (4)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 10 Wrz 2006, 21:44   

No i poprawki czas dostawic... rurki nie szukalem nawet bo czasu brak... ale na next weekend mozemy sie zmowic i porobic przy naszych Fionach... :D

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Przepol 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 170
Skąd: Anglia-Exeter
Wysłany: 1 Paź 2006, 22:23   

Ja testowalem przewod od podcisnieia i wydaje mi sie ze mozna do zaslepic,
a auto chodzilo normalnie
_________________



http://pl.youtube.com/watch?v=MCGdXRCfP0s - FKP movie
 
 
 
Sobot 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 67
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2 Paź 2006, 08:45   

Przepol napisał/a:
Ja testowalem przewod od podcisnieia i wydaje mi sie ze mozna do zaslepic,
a auto chodzilo normalnie


To w takim razie po co on wogóle jest ?? Przecież jakąś funkcję spełnia. Ja zrobiłem tak jak było seryjnie czyli podłączony przez króciec do czapki na wtrysk i jest ok,
Pozdrawiam
_________________
..::Fiesta Maximum Attack::..
Frakcja Bydgoszcz Z A P R A S Z A
Był Model:Fiat 126p '92 Wersja:FL 2d Silnik: 650ccm/~40KM (4)
 
 
 
Przepol 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 170
Skąd: Anglia-Exeter
Wysłany: 2 Paź 2006, 09:25   

Zgoda po cos on jest, ale zauwaz ze wen wezyk łaczy sie porzez jakis trojnik z drugim i potem dopiero do mapa idzie, i zamiast trojnika zwykle kolanko wstawic to moim zdanie tez by bylo, bo fekt taki sam jak zatkanie tego wezyka.
_________________



http://pl.youtube.com/watch?v=MCGdXRCfP0s - FKP movie
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 4 Paź 2006, 08:53   

a filter kolega jaki kupil? jakis spycjalny przeznaczony to Forda Fiesty?? :D czy jaki to :D bo ja dzis tez wyruszam na poszukiwanie obudowy wtryskiwacza :D
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Sobot 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 67
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Paź 2006, 11:22   

Kolin napisał/a:
a filter kolega jaki kupil? jakis spycjalny przeznaczony to Forda Fiesty?? :D czy jaki to :D bo ja dzis tez wyruszam na poszukiwanie obudowy wtryskiwacza :D


Filterek jest z allegro dopasowany do pojamnosci, nic więcej. Oczywiście nie ma co szalec filterek kupiłem troszkę tańszy niż np. Jacky-iego.
Link do filterków na allegro
--==klik==--

Pozdrawiam
_________________
..::Fiesta Maximum Attack::..
Frakcja Bydgoszcz Z A P R A S Z A
Był Model:Fiat 126p '92 Wersja:FL 2d Silnik: 650ccm/~40KM (4)
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 4 Paź 2006, 17:59   

Wiec tak jezdzilem dzis i dopasowalem czapeczke wtryskowa od Opla Astry 1.6i na mono:) lekko bedzie trzeba przerobic zaplacilem za to 50 zl :) stożek zakupiony tez i lącznik do power rury

http://www.allegro.pl/ite...sty_67_5mm.html

http://www.allegro.pl/ite...ess_od_s_s.html


jutro zaczne kombinowac jak towar dojdzie:) i bede dalsze relacje opisywal:) oczywiscie zdjecia porobie:)

[ Dodano: Sob Paź 07, 2006 14:05 ]
Dumalem kombinowalem i filterek zalorzylem:D gra i buczy wszytko jak nalerzy moje odczucia rowniejsza praca silnika szybciej sie wkreca na obroty,natychmiastowa reakcja na wcisniecie pedalu gazu,od 4 tys obrotow zaczyna huczec ladnie i ciagnac jak dzik:D
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 2 Mar 2007, 10:48   

Cytat:
Zgoda po cos on jest, ale zauwaz ze wen wezyk łaczy sie porzez jakis trojnik z drugim i potem dopiero do mapa idzie, i zamiast trojnika zwykle kolanko wstawic to moim zdanie tez by , bo fekt taki sam jak zatkanie tego wezyka.


Ja wczoraj dopasowałem kopułkę z astry 1.6 na monowtrysku i oto do czego doszłem w związku z tym podciśnieniem: kiedy zostwaiłem ten przewód luźno, silnik na luzie pracowal na zdecydowanie wyższych obrotach niż przedtem, z kolei jego zaślepienie spowodowało ich spadek nieco poniżej normalnego poziomu (silnik nie przygasał, ale było odczuwalne lekkie drżenie), tak więc wychodzi na to, że ma on jakiś związek z sterowaniem obrotami na biegu jałowym. Dzisiaj po jego przedużeniu podłączyłem go do w/w kopułki i wszystko wróciło do normy. Tak więc moim zdaniem zaślepienioe tego przewodu nie jest najlepszym rozwiązniem. Lepiej chwilę się pomęczyć i go podłączyć ;-)
_________________
Profil Facebook
 
 
KacpeRS
[Usunięty]

Wysłany: 8 Kwi 2007, 02:48   

polecam zrobić w 1.3i coś takiego mi to przyniosło troche odczuwalne efekty

moja teraz pali buty przy alusach 195/50 r15
 
 
marcus_87 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 464
Skąd: Lublin
Wysłany: 13 Kwi 2007, 23:37   

czyli ze polerka dolotu? czym to robiles?
_________________
Dołącz do Lublin Squad!

Fiesta calypso RS1300 sprzedana...
 
 
 
KacpeRS
[Usunięty]

Wysłany: 16 Kwi 2007, 17:09   

nie tylko polerowałem ale powiekszyłem kanały frezem
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 16 Kwi 2007, 20:02   

A jak wygląda spalanie po tym zabiegu?
_________________
Profil Facebook
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.