Stożek w MK3 1.3i |
Autor |
Wiadomość |
Sobot
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 67 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 4 Wrz 2006, 19:52 Stożek w MK3 1.3i
|
|
|
Jako, że już dawno temu szukałem sposobu i cześci na podłączenie stożka do mojej FoFi wreszcie ubiegłej niedzieli (wczoraj ) zmalazłem na giełdzie samochodowej odpowiednie komponenty :lol: Stożek przyszedł dziś i odrazu zamontowałem. Efekt końcowy wygląda jak na razie tak:
W najbliższych dniach otrzymam conieco kwasówki, narazie aby oddalić stożek od kolektora. Jako następne będzie całwoite połączenie stożka kwasiakiem 75mm i zrobienie ekranu cieplnego.
P.S. przy okazji zakupu stożka skorzystał na tym mój synek : Teraz jego triak wykazuje o wiele większą mocą i bardziej rasowy wygląd:
Pozdrawiam |
_________________ ..::Fiesta Maximum Attack::..
Frakcja Bydgoszcz Z A P R A S Z A
Był Model:Fiat 126p '92 Wersja:FL 2d Silnik: 650ccm/~40KM (4)
|
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 4 Wrz 2006, 20:01
|
|
|
hej
z czego jest czapka na monowtrysk? jak sie to sprawuje na lpg (wolne obroty)duzo było dłubania przy montazu?
pozdro
i gratki oczywiscie teraz tylko rozporke zakladac |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
Marcinus
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 42 Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 176 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 4 Wrz 2006, 20:19
|
|
|
napisz z jakiego samochodu to kupiłeś i jak podłaczyłes odme jakies zdjecia z bliska ? |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 4 Wrz 2006, 20:59
|
|
|
Wygląda mi to na Opla ale ja myślałem o Volkswagenie czas pokaże co zamontuje u siebie
Pozdro |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Bit1
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 506 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 4 Wrz 2006, 22:16
|
|
|
Fajnie ci to wyszło, a jak przy odpalaniu na zimnym silniku? Co bedzie w zime? |
_________________
Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012 |
|
|
|
|
marcus_87
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 464 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 4 Wrz 2006, 22:42
|
|
|
Marcinus napisał/a: | jak podłaczyłes odme jakies zdjecia z bliska ? |
odme to mozna puscic luzem, lepiej napisz co zrobiles z przewodem podcisnieniowym i jak to sie sprawuje, czym zalepiles dziure z kolektora wydechowego?
polecam wymiane uszczelki pod klawiatura koszt ok 7zl w intercarsie.
ps. uklad recyrkulacji sam zakladales czy masz auto bez katalizatora seryjnie? |
_________________ Dołącz do Lublin Squad!
Fiesta calypso RS1300 sprzedana... |
Ostatnio zmieniony przez marcus_87 5 Wrz 2006, 00:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 4 Wrz 2006, 23:12
|
|
|
No widzisz Pawel teraz tylko do mnie przyjedz tzn. do Krzycha na stadnine i robimy zimna strefe z ryflowanego alu do twojej FoFi wszelkie nie dociagniecia poprawimy na miejscu
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
Sobot
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 67 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 4 Wrz 2006, 23:33
|
|
|
Cytat: | napisz z jakiego samochodu to kupiłeś |
Jest to cześć z VW Passat/Audi. Jest tylko mały problem bo średnica wewn tej "czapki" wynosi ok 120mm a średnica wtrysku 100mm. Zastosowałem gumową redukcję i porzsądną opaskę. Przedów gumowy jest nie wiem od czego (po prostu dopasowałem)
Cytat: | a jak przy odpalaniu na zimnym silniku |
Zobaczymy rano Jak dojade do pracy to napisze
Cytat: | co zrobiles z wezykiem do mapa i przewodem podcisnieniowym i jak to sie sprawuje, czym zalepiles dziure z kolektora wydechowego |
Przy seryjnen "patelni" miałem właśnie dwa wężyki - odma i jakiś podciśnieniowy. W tej "czapeczce" są okurat dwie dziurki na dwa wężyki Ze starej patelnii wytnę stary kruciec od podciśnieniowego wężyka (wydaje mi się że chodzi również o odpowiednią średnicę dziurki w krućcu)
Cytat: | ps. uklad recyrkulacji sam zakladales czy masz auto bez katalizatora seryjnie |
Układ był jak już go (FoFi) kupiłem, kat też był ale jużgo nie ma
Jak już pisałem układ dolotowy będzie jeszcze dopieszczany. Zrobiłem dopiero 2km na nim i jeszcze wszystko jest oki. Tylko jak jest ciepło to zaciąga cholernie dużo ciepłego powietrza no i nie ciągnie jak powinien. Spoko jest czas zrobie
Cytat: | teraz tylko do mnie przyjedz tzn. do Krzycha na stadnine i robimy zimna strefe z ryflowanego alu do twojej FoFi |
Dokłądnie też o tym myślałem. Jak bedzie czas to oczywiście się zamelduje
Dokładniejsze części podzespołów porobie niebawem
Pozdro i dobranoc
[ Dodano: Wto Wrz 05, 2006 12:48 ]
No i dojechałem do pracy. Rano (7:30) odpalił jak zwykle na gazie za 2 razem i nie było większych problemów. W czasie jezdy w okolicach 4000 rpm zaczyna jakby przymoolać ale przy ok 5000rpm znowu ciągnie jak poje****. Jak dla mnie to tylko uszczelnienie układu dolotowego, oddalenie stożka i zimna strefa i będzie oki.
Pozdrawiam |
_________________ ..::Fiesta Maximum Attack::..
Frakcja Bydgoszcz Z A P R A S Z A
Był Model:Fiat 126p '92 Wersja:FL 2d Silnik: 650ccm/~40KM (4)
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 10 Wrz 2006, 21:44
|
|
|
No i poprawki czas dostawic... rurki nie szukalem nawet bo czasu brak... ale na next weekend mozemy sie zmowic i porobic przy naszych Fionach...
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
Przepol
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40 Dołączył: 21 Wrz 2005 Posty: 170 Skąd: Anglia-Exeter
|
|
|
|
|
Sobot
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 67 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2 Paź 2006, 08:45
|
|
|
Przepol napisał/a: | Ja testowalem przewod od podcisnieia i wydaje mi sie ze mozna do zaslepic,
a auto chodzilo normalnie |
To w takim razie po co on wogóle jest ?? Przecież jakąś funkcję spełnia. Ja zrobiłem tak jak było seryjnie czyli podłączony przez króciec do czapki na wtrysk i jest ok,
Pozdrawiam |
_________________ ..::Fiesta Maximum Attack::..
Frakcja Bydgoszcz Z A P R A S Z A
Był Model:Fiat 126p '92 Wersja:FL 2d Silnik: 650ccm/~40KM (4)
|
|
|
|
|
Przepol
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 40 Dołączył: 21 Wrz 2005 Posty: 170 Skąd: Anglia-Exeter
|
Wysłany: 2 Paź 2006, 09:25
|
|
|
Zgoda po cos on jest, ale zauwaz ze wen wezyk łaczy sie porzez jakis trojnik z drugim i potem dopiero do mapa idzie, i zamiast trojnika zwykle kolanko wstawic to moim zdanie tez by bylo, bo fekt taki sam jak zatkanie tego wezyka. |
_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=MCGdXRCfP0s - FKP movie |
|
|
|
|
Kolin
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 4 Paź 2006, 08:53
|
|
|
a filter kolega jaki kupil? jakis spycjalny przeznaczony to Forda Fiesty?? czy jaki to bo ja dzis tez wyruszam na poszukiwanie obudowy wtryskiwacza |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
|
Sobot
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 67 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 4 Paź 2006, 11:22
|
|
|
Kolin napisał/a: | a filter kolega jaki kupil? jakis spycjalny przeznaczony to Forda Fiesty?? czy jaki to bo ja dzis tez wyruszam na poszukiwanie obudowy wtryskiwacza |
Filterek jest z allegro dopasowany do pojamnosci, nic więcej. Oczywiście nie ma co szalec filterek kupiłem troszkę tańszy niż np. Jacky-iego.
Link do filterków na allegro
--==klik==--
Pozdrawiam |
_________________ ..::Fiesta Maximum Attack::..
Frakcja Bydgoszcz Z A P R A S Z A
Był Model:Fiat 126p '92 Wersja:FL 2d Silnik: 650ccm/~40KM (4)
|
|
|
|
|
Kolin
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 4 Paź 2006, 17:59
|
|
|
Wiec tak jezdzilem dzis i dopasowalem czapeczke wtryskowa od Opla Astry 1.6i na mono:) lekko bedzie trzeba przerobic zaplacilem za to 50 zl stożek zakupiony tez i lącznik do power rury
http://www.allegro.pl/ite...sty_67_5mm.html
http://www.allegro.pl/ite...ess_od_s_s.html
jutro zaczne kombinowac jak towar dojdzie:) i bede dalsze relacje opisywal:) oczywiscie zdjecia porobie:)
[ Dodano: Sob Paź 07, 2006 14:05 ]
Dumalem kombinowalem i filterek zalorzylem:D gra i buczy wszytko jak nalerzy moje odczucia rowniejsza praca silnika szybciej sie wkreca na obroty,natychmiastowa reakcja na wcisniecie pedalu gazu,od 4 tys obrotow zaczyna huczec ladnie i ciagnac jak dzik:D |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
|
Tommy
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 2 Mar 2007, 10:48
|
|
|
Cytat: | Zgoda po cos on jest, ale zauwaz ze wen wezyk łaczy sie porzez jakis trojnik z drugim i potem dopiero do mapa idzie, i zamiast trojnika zwykle kolanko wstawic to moim zdanie tez by , bo fekt taki sam jak zatkanie tego wezyka. |
Ja wczoraj dopasowałem kopułkę z astry 1.6 na monowtrysku i oto do czego doszłem w związku z tym podciśnieniem: kiedy zostwaiłem ten przewód luźno, silnik na luzie pracowal na zdecydowanie wyższych obrotach niż przedtem, z kolei jego zaślepienie spowodowało ich spadek nieco poniżej normalnego poziomu (silnik nie przygasał, ale było odczuwalne lekkie drżenie), tak więc wychodzi na to, że ma on jakiś związek z sterowaniem obrotami na biegu jałowym. Dzisiaj po jego przedużeniu podłączyłem go do w/w kopułki i wszystko wróciło do normy. Tak więc moim zdaniem zaślepienioe tego przewodu nie jest najlepszym rozwiązniem. Lepiej chwilę się pomęczyć i go podłączyć ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
KacpeRS [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Kwi 2007, 02:48
|
|
|
polecam zrobić w 1.3i coś takiego mi to przyniosło troche odczuwalne efekty
moja teraz pali buty przy alusach 195/50 r15 |
|
|
|
|
marcus_87
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 464 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
KacpeRS [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Kwi 2007, 17:09
|
|
|
nie tylko polerowałem ale powiekszyłem kanały frezem |
|
|
|
|
Tommy
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 16 Kwi 2007, 20:02
|
|
|
A jak wygląda spalanie po tym zabiegu? |
_________________
|
|
|
|
|
|