Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Dławi się przy dodawaniu gazu
Autor Wiadomość
hbr 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Hubert
Wiek: 38
Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 114
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Wrz 2006, 23:27   [MK3] Dławi się przy dodawaniu gazu

Objawy:
dławienie się przy dodaniu gazu, nierówna praca na jałowych obrotach, słychać trzaski w pobliżu świec.

Przewody maja 6k km (Bosch), świece 8k. Jaka diagnoza? Znowu przewody? Czy może jakiś nowy bajer, kopułka np?
_________________
--== fkp wawa team ==--


"Fords are magnificent in every word" J. Clarkson
Ostatnio zmieniony przez trzeci 7 Mar 2010, 18:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 1 Wrz 2006, 23:30   

ten nowy bajer to zapewne silniczek krokowy
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
hbr 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Hubert
Wiek: 38
Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 114
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Wrz 2006, 23:37   

Cytat:
ten nowy bajer to zapewne silniczek krokowy


Nie sądzę. Po pierwsze obroty nie falują, tylko się przydławia na ok. pół sekundy, a po drugie ten objaw tylko na lpg występuje. Lpg jest bardziej wrażliwe na niedociągnięcia zapłonu, dobrze kojarzę?
_________________
--== fkp wawa team ==--


"Fords are magnificent in every word" J. Clarkson
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 2 Wrz 2006, 00:40   

hbr napisał/a:
Cytat:
ten nowy bajer to zapewne silniczek krokowy


Nie sądzę. Po pierwsze obroty nie falują, tylko się przydławia na ok. pół sekundy, a po drugie ten objaw tylko na lpg występuje. Lpg jest bardziej wrażliwe na niedociągnięcia zapłonu, dobrze kojarzę?

ja mialem to samo i wymienilem swiece i przewody ale dławienie bylo nadal wiec pojechalem do gazmanow na regulacje ktora i tak musiala byc bo po 25tyskm i teraz wszystko gra i buczy ponoc byly filter gazu zawalony...
pozdro :-)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
pawloplus 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 39
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 297
Skąd: Lublin
Wysłany: 3 Wrz 2006, 00:49   

hbr dołącze sie do postu... Umnie są takie same objawy tyle ze na gazie i na benzynie... Dodatkowo dochodzi strzelanie z gaźnika... Powiem tak ze przewody mają około 6 tyś km(BOSCH) tak samo jak świece(NGK V-LINE 7). W nocy zauważyłem tak zwane przebicia na 3 garach i świecenie przewodów na niebiesko... Znowu przewody??? Czy świece do wymiany??? Czy może coś innego??? Pomocy
_________________
Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....

THE END
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 3 Wrz 2006, 01:02   

po pierwsze trzeba ustawić luz zaworowy . Przewody i świece wymienia każdy a jak pokazuje moja praktyka najczęściej one sa niewinne .
 
 
 
pawloplus 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 39
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 297
Skąd: Lublin
Wysłany: 3 Wrz 2006, 01:14   

diodalodz a skąd wynikaja przebicia??? Dodam ze przebicia są w dolnej czesci przewodów....
_________________
Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....

THE END
 
 
 
hbr 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Hubert
Wiek: 38
Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 114
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Wrz 2006, 10:31   

diodalodz napisał/a:
po pierwsze trzeba ustawić luz zaworowy . Przewody i świece wymienia każdy a jak pokazuje moja praktyka najczęściej one sa niewinne .


Ustawiłem pare dni temu.
_________________
--== fkp wawa team ==--


"Fords are magnificent in every word" J. Clarkson
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 3 Wrz 2006, 12:04   

to generalnie trzeba sprawdzić MAP sesnor i liniowość CPP . Zrób diagnostyke kompa moze coś wyświetli .
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 3 Wrz 2006, 22:51   

Ok. Dioda
Zawory mam git regulowane po porażce w Boszkowie :ups: , kable nówka od szynszyla :) świece motocrafta, krokowiec i cpp chodzi jak złoto, autko sie zbiera i wszystko jest git..............tylko chwilę jak zimny ciutkę się dusi.... :? ?
Masz pomysł?
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Wrz 2006, 00:03   

chwilowo nie mam. Ale nie jest to zamknięta kwestia . Bo moze na coś jescze wpadne .
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 6 Wrz 2006, 23:59   

FKP Piter napisał/a:
Ok. Dioda
Zawory mam git regulowane po porażce w Boszkowie :ups: , kable nówka od szynszyla :) świece motocrafta, krokowiec i cpp chodzi jak złoto, autko sie zbiera i wszystko jest git..............tylko chwilę jak zimny ciutkę się dusi.... :? ?
Masz pomysł?
Jeśli chodzi o to przyduszenie przy gwałtownym dodaniu gazu, to nic nie zrobisz,bo to jest cholerne 1,1 i niestety tak ma. Ja mam silnik po kompletnej kapitalce i też mi się lekko przydusi gdy nagle wcisnę gaz. Zaznaczam że wszelkie czujniki mam na bank sprawne, a na 3000 km od remontu nie wziął oleju nawet milimetra z miarki (Castrol HighMileage) o 1,3 nie piszę, bo wolę wyremontować 1,8 130km i go wsadzić w budę od 1,3. A plany są w trakcie realizacji ;) ...
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Wrz 2006, 10:36   

No powiem tam 1,1 nawet na paliwie lotniczym z Apollo 11 nie ma wigoru :)
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 7 Wrz 2006, 13:51   

diodalodz napisał/a:
No powiem tam 1,1 nawet na paliwie lotniczym z Apollo 11 nie ma wigoru :)

a pamiętasz 1.1 od Staszka w ZG-jak na 1.1 miala wigor ;) a normalna seria jest:)
sorki za OT
pozdro :-)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
TicTac 


Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomasz
Wiek: 37
Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 71
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Wrz 2006, 18:36   

U mnie tez sie dlawi i ma zamiar czasem zgasnac...wogole obrotki nie sa do konca rowne. Diagnostyke przeszedl i silnik krokowy jest sprawny. CPP wymienione, swiece, kable i cewka nowe wiec juz nie mam pomyslu. Jutro jeszcze moze bede wywalal katalizator bo na przegladzie powiedzieli ze "slychac go", ale nie wiem czy to moze byc przyczyna ??
 
 
 
Marcinus 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 176
Skąd: Rumia
Wysłany: 7 Wrz 2006, 18:55   

Jak katalizator zapchany to może sie dławić i jest zamulny strasznie wrzuć rurke zamiast kata
 
 
 
ciaastus
[Usunięty]

Wysłany: 7 Wrz 2006, 20:22   

Ja mam 1.3 i też mi się zadławia na ułamek sekundy. Na benzynie to było zadławienie, a na gazie ... boom. I co: przewody (zamienniki) miały niecałe 2 miesiące. Swieciły w nocy tuż przy świecach. Na świecach (nówki, oryginał) porobiły sie aż ścieżki od iskrzenia.
Dziś kupilem świece i przewody motorcrafta, jutro wymiana, zobaczymy.
 
 
hbr 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Hubert
Wiek: 38
Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 114
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Wrz 2006, 22:19   

ciaastus napisał/a:
Dziś kupilem świece i przewody motorcrafta, jutro wymiana, zobaczymy.


Napisz koniecznie o efektach wymiany.
_________________
--== fkp wawa team ==--


"Fords are magnificent in every word" J. Clarkson
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 7 Wrz 2006, 22:49   

jackrzec, tak myślałem. Właśnie o to chodzi że przydusi się lekko tylko jak zimny na niskich biegach przy gwałtownym wciśnięciu. Po kilku minutach jest ok, jak tylko się troszkę zagrzeje i od razu reaguje na pedał gazu.

Cytat:
I co: przewody (zamienniki) miały niecałe 2 miesiące.

Też mnie kusi żeby moje w cholere wysłać, może było by lepiej . Kable mam nowe, ale nie oryginał.......Eeeee jeszcze poczekam.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 7 Wrz 2006, 22:53   

FKP Piter napisał/a:
jackrzec, tak myślałem. Właśnie o to chodzi że przydusi się lekko tylko jak zimny na niskich biegach przy gwałtownym wciśnięciu. Po kilku minutach jest ok, jak tylko się troszkę zagrzeje i od razu reaguje na pedał gazu.

Mam dokładnie to samo. Przewody i swiecie nowiutkie (ngk v-line i champion). Ale towarzyszy temu falowanie obrotow na luzie wiec mysle ze to krokowiec. Z tym ze jak sie troche rozgrzeje to wszelkie objawy ustaja. Bede musial go przeczyscic i sprawdzic miernikiem, a jak cos to mam zapasowy. Dam znac czy objawy ustaną ;)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: Ku przestrodze, czyli zdejmij nogę z gazu
Tutaj zamieszczamy linki i zdjecia dla piratow drogowych
Mafios Linkownia 583 30 Paź 2015, 14:54
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Chciałem/chciałam się przywitać....
Gość Hyde-Park 2067 19 Sie 2023, 15:14
bosscarpl
Brak nowych postów Przyklejony: CZYM SIĘ WOZI TEAM ZACHÓD
:) czyli nasza galeria i przywitalnia ;)
sowa Team Zachód 38 1 Maj 2013, 18:37
Howser


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.