Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Problem z grzaniem w środku - za wysoka temperatura
Autor Wiadomość
AeRJot
[Usunięty]

Wysłany: 10 Sie 2006, 09:34   [MK3] Problem z grzaniem w środku - za wysoka temperatura

pojawił mi sie mały problemik .... a mianowicie silnik ma temp w połowie skali, przez kratki leci chłodne powietrze (przy przełączeniu na zimne) .... a przy kopytach mam upał taki ze nagrzewa mi cały samochód ..... nagrzewnica tak wali ze to sie w pale nie mieści, ma ktoś jakiś pomysł?? nie jest to mile jeździć na ogrzewaniu nóg w takie temp ....
PS. dystrybutor powierza jest wymieniony i całkiem zamyka wszystkie wloty, samochód nie przegrzewa sie wiec .... brak pomysłów
Ostatnio zmieniony przez trzeci 23 Lut 2010, 08:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 10 Sie 2006, 09:45   

a może nie masz osłony aluminowej na katalizatoremi układem wydechowym - do wydechu podłoga też sie potrafi całkiem niezle nagrzać
_________________
 
 
 
AeRJot
[Usunięty]

Wysłany: 10 Sie 2006, 09:54   

problem pojawił sie wczoraj (wyjazd na badanie cisnienia) i niczego nie urwałem, i osłony wszystkie mam, a dlaczego mysle ze to kwestia nagrzewnicy ... bo cały kokpit mi sie grzeje ...., a radio strach było dotkąć
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 10 Sie 2006, 13:22   

zmien termostat i jak reka odjal...
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
AeRJot
[Usunięty]

Wysłany: 10 Sie 2006, 13:25   

hmmm, oki, wiec rozwiazanie mam, a czy ew. przyczyne? bo w poprzedniku tez maialem wywalony termostat i nie mialem takiego dziwnego zachowania
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 10 Sie 2006, 13:39   

kurcze ja nie wiem jak to u ciebie jest dokładnie. u mnie było podwójne dno. chłodnica i termostat. temp. w połowie skali.. wentylator na okrągło.. w środku jak w sunie... u cienie może być zapchana nagrzewnica i zrypany termostat. tylko może jeszcze troche puszcza na duży obieg i dlatego z ta temp jest jak jst. zreszta ja nie wierze we wskazówke temp. mi sie włączal went. w polowie wskazań a tu każy pisze że jemu przed czerwonym polem...

[ Dodano: Czw Sie 10, 2006 14:39 ]
a kedykolwiek zmieniany byl płyn w chłodnicy?
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
AeRJot
[Usunięty]

Wysłany: 10 Sie 2006, 14:03   

płyn był zmieniany przy wymianie przewodu chłodniczego (pękł) jakis miesiąc temu, a wentylator od początku zawsze włączał sie mniej więcej na 2/3 skali, choć w poprzedniku NIGDY nie właczył sie wiatrak (temp nigdy nie podeszła powyzej 1/2 skali)
wiec ... mam wymianiac wszystko po kolei??? (nagrzewnica i termostat)
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 10 Sie 2006, 14:08   

termostat to z przyzwoitości skoro sie często włącza wiatrak. teraz mi sie rzadko włącza po wymianie termostatu. zaś z nagrezwnica sie wstrzymaj..
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
AeRJot
[Usunięty]

Wysłany: 10 Sie 2006, 14:11   

obatimy ... jade kupic termostat .... wymiana w weekend, ralacja w poniedziałek :)
thx za pomoc i info
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 10 Sie 2006, 14:12   

a jaki to ból zdjąć delikatnie (delikatnie powtarzam, bo mi strzeliły zatrzaski) osłone nagrzewnicy i pooglądac to z bliska. z tego co pamiętam jest na takich wężykach i ostatecznie zawsze ją można sobie wyjąc i pooglądąc na jakimś warsztacie. no wieadomo z płynem trzeba zrobić najpierw porządek żeby nie zleciał...
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
AeRJot
[Usunięty]

Wysłany: 16 Sie 2006, 14:52   

termostat wymieniony ... (choc w starej 1,3 łatwiej sie to robiło) ale udało sie, efekty ... wentylator włacza sie w tej samej pozycji co poprzednio choc ... zadziej a co do sauny w nogach .... nic sie nei zmienilo, nagrzewnica nie cieknie, grzeje ewidentnie od nagrzewnicy nie od kata, a skoro jest goraca (przewód wychodzący tez) wiec znaczy sie ze jest drozna ..... wiecej pomysłów brak (ostatni to kawałek miedzianej rurki zamiast nagrzewnicy) ale to nie jest rozwizanie .... POMOCY
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 16 Sie 2006, 14:58   

nie wiem o co w tym wszystkim chodzi.. jak jeździłem z urwanymi zatrzaskami od osłopny naghrzewnicy to zima lato grzało nieźle od nagrzewnicy. jak podparłem to kołkiem (ja auta używam nie myję!!) to w nogi jest chłodno.. kurcze a czy ten węzyk przed i za nagrzewnica jest tak samo gorący?

[ Dodano: Sro Sie 16, 2006 16:01 ]
cholera.. a czy chłodnica nie jest przytkna?
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
AeRJot
[Usunięty]

Wysłany: 16 Sie 2006, 15:21   

oba maja podobną temp, a co do chłodnicy ... choreria nie wiem i nie bardzo wiem jak ją sprawdzic, choc nie mam problemów z temp silnika .... wiec ... nie wiem

a czy przy nagrzewnicy nie ma jakiegos zaworku, któy sie otwiera przy ogrzewaniu czy tylko jest ta klapka przy dystrybutorze ??

a moze ktoś miałby jakiś rysuneczek z całym układem chłodzenia ... połączeni przewodów temp
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 16 Sie 2006, 15:41   

AeRJot napisał/a:
co do chłodnicy ... choreria nie wiem i nie bardzo wiem jak ją sprawdzic
normalnie.. badasz temp na węzu wlot. i na wylot. sporawdzasz czy węże sa twarde czy nie. jak miękki to od razu widać jak w wyrównawczym chlupie płyn.
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
AeRJot
[Usunięty]

Wysłany: 16 Sie 2006, 15:46   

oba gorące ... ale miekkie, jak przycisne to wyrównawczy sie odzywa .....
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 16 Sie 2006, 15:48   

a niech cię diabli, cos ty kupił ?

[ Dodano: Sro Sie 16, 2006 16:50 ]
pytałes o jakiś rys. układu chłodzenia. nie mam go tej książce o mk3 co był w downloadzie kiedyś.
_________________
1% dla mojego syna
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 16 Sie 2006, 15:53, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
AeRJot
[Usunięty]

Wysłany: 16 Sie 2006, 15:52   

mam go roczek ... a problem od kilku dni .... :(
czyli jak sa miekkie ... to gdzie moze być problem?
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 16 Sie 2006, 15:54   

jest do diesla
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
AeRJot
[Usunięty]

Wysłany: 16 Sie 2006, 15:56   

tu tez nei ma odcinka któy mnie najbardziej interesuje a mianowicie nagrzewnicy .... a wracajac do tematu miekkich przewodów ... chłodnica do wymiany, a moze pompa ... czy gdzieś indziej jest problem?
Ostatnio zmieniony przez AeRJot 16 Sie 2006, 15:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 16 Sie 2006, 15:56   

pisze ci jeszcze raz.. saune miałem jak ty.

wymieniłem termostat i chłodnice, bo mnie szlag na miejscu chciał trafic. nagrzewnica grzała jak popieprniczona. zmiana termostatu otworzyła wreszcie duży obieg i węze zaczęly byc miękkie. druga sprawa chodnica dalej trzymała i grzało. chłodnica od Qzyna załatwiła resztę.
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.