| Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008,  20:15
 | POMÓŻCIE BLONDYNCE :((GAŚNIE I SIĘ DŁAWI | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | OLAXR2 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lip 2006,  20:17   POMÓŻCIE BLONDYNCE :((GAŚNIE I SIĘ DŁAWI | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam! Mam problem z moją fieścinką a dokładnie od momentu wyjazdu od mechanika gdzie robione było zawieszenie z wymianą tłumika i inne pierduły które raczej nie mają związku z tym , że samochód od tego momentu mi co kawałek gasnie a najczęściej jak zwalniam czy hamuję do tego doszło jeszcze dławienie tz najczęsciej zmieniając bieg  dusi się i nie ma mocy(nie przyspiesza) po chwili zaskakuje i zaczyna normalnie jechać
 Pojechałam na komputer  który nie wykazał błędów a mechanik odłączył mi czujnik drogi -chyba tak to się nazywa
  co oczywiscie nie pomoglo, potem wymienili mi popychacz hydrauliczny co tez nic nie dało a teraz zaczyna im sie nie podobać moja pompa paliwa :((( pomóżcie zanim wymienią mi cały samochód na nowszy model a ze mnie zrobią blondynkę
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Wojtass   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 27 Lut 2005
 Posty: 270
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lip 2006,  21:14 | 
 |  
               | 
 |  
               | Miałem tak gdy zalałem syfiastego paliwa lub gdy wogóle go brakło  ) 
 Ale na poważnie, to pompa paliwa faktycznie może to być, jesli nie wytwarza ciśnienia to paliwo wolniej dopłynie do wytrysków, w których też musi być odpowiednie ciśnienie i stąd ta "dziura".
 Kiedyś sam jednak tak miałem, mechanik powiedział, że równie prawdopodobne moze to być zajechany rozrząd, co raczej w CVH nie należy do rzadkości.
 Jest jeszcze wiele mozliwości, moze wymień filtr paliwa, spróbuj czy tak bedzie bez filtra powietrza... trzeba na żywca zobaczyć.
 
 Pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Lip 2006,  01:04 | 
 |  
               | 
 |  
               | skoro sie mechanik czepia pompy paliwa to najpierw wymieńcie filtr paliwa bo moze być zmieniany nigdy a w tedy ma prawo być zapchany. 
 Swoją dfrogą według mnie to jeszli by miało brakowac paliwa w górnym zakresie obrotów jesli by to miała być pompa paliwa.
 
 wyjaśnij jaki czujnik bo nie bardzo rozumiem oczym piszerz. gdzie on jest??
 
 Sedecznei witak kolejną Panią na forum
   
 PS: xr2i w 1990 roku miało silnik 8v a nie 16v jak to napisałaś w profilu
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OLAXR2 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Lip 2006,  07:26 | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam! Dziękuje wszystkim za odpowiedzi i przepraszam za wprowadzenie w błąd z silniczkiem , oczywiście 16 v to wyniosłam z warsztatu gdzie mnie Panowie mechanicy tak poinformowali
  W dalszym ciagu czekam na rady dotyczace dziwnych zachowań mojej fieścinki   Pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Lip 2006,  00:33 | 
 |  
               | 
 |  
               | sprawdź rurke  od koletora ssącego do serwa czy przypadkiem nigdzie nie pękł i czy wszystkie podciśnienia (rurki) sa podłaczone . Spotkałem sie już 2 razy z taka usterka po "mechanikach" ze uszkadzali rurki od serwa i pojawiały sie cudowne objawy . Przed wyminana pompy trzeba podłączyć manometr pod układ paliwowy i zobaczyc jakie daje ciśnienie na wolnych i wysokich  obrotach i gwałtowynch przygazówkach . Po tym bedzie wiadomo czy pompa teoretycznie na postoju jest dobra . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | maerik   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.4i/71KM
 Wiek: 42
 Dołączył: 13 Kwi 2005
 Posty: 722
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Lip 2006,  11:18 | 
 |  
               | 
 |  
               | Mi to pachnie silniczkiem krokowym lub TPSem/CPP (czujnkiem połoczenia przepustnicy). Jak auto zachowuje się przy odpaleniu? Obroty falują czy utrzymują się po nagrzaniu w granicach 900?
 
 Jedno jest pewne - zmień mechanika na takiego co zna forda.
 
 Aaaa... widze, że juz auto sprzedane ;(
 Mam nadziejez ze nie przez tą usterkę
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OLAXR2 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Sie 2006,  20:39 | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam! Autko już sprzedane z usterką oczywiscie znaną nowemu właścicielowi..
 A co do usterki do okazła się głowica a dokładnie nieszczelne zawowry.... a do tego doszedł wałek rozrządu... więc porazka :(
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Sie 2006,  15:07 | 
 |  
               | 
 |  
               | temat juz nieaktualny, no nie? |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.