| 
		[MK3] Pasek klinowy - piszczy | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Długii  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`89 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Imię: Michał 
                  Wiek: 40  Dołączył: 24 Paź 2004 Posty: 31 Skąd: Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Gru 2006,  14:02   [MK3] Pasek klinowy - piszczy
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | to tak stary pasek był zużyty i nastąpiła wymiana na nowy .zarowno jak i pod konic zywota starego jak i na nowym przy ruszaniu i zmianie biegow do 3 lub powolnej jezdzie i naglemu dodaniu gazu piszczy.Pasek jest dobrze naciagniety.jedyne co to ucho z alternatora(to do regulacji naciagu )jest w połowie zerwane ale jest zrobione tak ze nie popuszca.Czy macie jakies pomysły by to zlikwidować???pasek jest Boscha dzieki | 
             
						
				_________________ Feel the good vibrations So many females , so much inspiration.. | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 27 Mar 2010,  15:14, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dday  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`96 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 44  Dołączył: 29 Gru 2004 Posty: 390 Skąd: wawa-anin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Gru 2006,  17:26   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               zmatowić koła pasowe     | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Gru 2006,  18:09   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | sprawdzić czy na spodzie nie brakuje którejś z 2 srub . Naciągnać pasek i skręcić najpierw góre potem dolne mocowania i jak bedzie piszczeć to jest specjalny preparat antypoślizgowych do pasków i pasów transmisyjnych w areozolu . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Długii  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`89 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Imię: Michał 
                  Wiek: 40  Dołączył: 24 Paź 2004 Posty: 31 Skąd: Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Gru 2006,  19:53   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | własnie tak zrobiłem pasek naciagniety ,skrecona góra potem 2 śroby na dole. Ten środek atypoślizgowy jest ogolno dostepny???I czy psikac na załaczonym silniku czy zgaszonym??? | 
             
						
				_________________ Feel the good vibrations So many females , so much inspiration.. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 anjko  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.8i16V/105KM 
                  Imię: Mariusz 
                  Wiek: 45  Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Gru 2006,  23:14   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Na kazdym z tych preparatów jest napisane jak uzywac przewaznie pryska sie na załaaczonym potem sie gasi i trzeba iles odczekac z tym ze to sa srodki dorazne i pomagaja raczej na chwile ale sprobowac mozesz.
 
Sprawdz czy nie masz przypadkiem krzywego koła pasowego albo czy alternator obraca sie normalnie bo moze łozyska ci  sie w nim zacieraja. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Gru 2006,  01:13   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | środek jest ogólnie dostępny w sklepach z paskami klinowymi zazwyczaj maja też łożyska i smarry w takich sklepach i rozwiązaniem doraźnym nie jest bo miałem już pare przypadków ze pomógł i efekt był trwały . Trzeba sprawdzić czy masz napewno właściwy pasek , ewentualnie założyć ciut szerszy . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mistrzuniu  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 41  Dołączył: 02 Maj 2005 Posty: 6 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Gru 2006,  14:40   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | podpinajac sie pod temat, alternator powinien byc mocowany na jedna czy na dwie sroby?? Ja mam dwie i mi "kosi" alternator :/ | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 basia [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Gru 2006,  17:36   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ja używam WD-40,jak tylko zaczyna piszczeć to zapodaję specyfik i na kilka dni jest spokój.Ja mam skrzywione koło pasowe,czy coś,bo pasek jest nowy,dobry i odpowiednio naciągnięty. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Gru 2006,  18:54   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               na dole dwie i do naciągania jedna . Co do paska i WD40 to przyznam ze nie najlepszy pomysł bo ma być przeciwpoślizgowy a WD40 jest olejem wiec zmniejsza współczynnik tarcia . LOGIKA    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.