Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:15
Szarpie na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
c9
[Usunięty]

Wysłany: 21 Lip 2006, 10:45   Szarpie na wolnych obrotach

Witam.
Mam taki problem, niedawno wymieniałem silnik i po włożeniu "nowego" odpalał i gasł praktycznie odrazu.
Oddałem do elektryka, ten wymienił jakiś czujnik (niepamiętam jaki) i przepływomierz. No i niby wszystko
OK, odpala i pracuje, elegancko wchodzi na obroty (na biegu jałowym). Ale jak zabrałem samochód i pojechałem do domu to w drodze po jakimś czasie jazdy (dodam że mam problem z chłodzeniem tzn. przewody przeciekały i dopuki niewymieniłem ich wlewałem wode zamiast płynu) zaczeły się problemy np. z ruszaniem z pod swiateł.
Wrzucam jedynke dodaje gazu a ona zaczyna się krztusić i szarpać, tak samo na dwujce. Potem już coraz lepiej, jak zmieniam z trujki na czwurke i dalej to niby jest dobrze. Mówię "niby" bo jak chciałem przyspierzyć bardziej agresywnie to po wciśnięciu gazu przez chwile praktycznie nic się niedziało, potem po jakichś 4-5s
dostawał kopa.
NO trochę się rozpisałem ale chciałem jak najdokładnie opisać problem :)

Z góry dziękuje za odp.
 
 
mulon
[Usunięty]

Wysłany: 30 Lip 2006, 21:23   

witam mam dokladnie to samo i nie wiem o co chodzi na 2 biegu jak mu dam mocno gazu to po paru sekundach gwaltownie przyspiesza!! :( moze komus udalo sie to naprawic filtry dobre i sonda tez
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 31 Lip 2006, 08:17   

c9, dowiedz sie co zmieniał ten elektryk
mulon, wyczysc cpp
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
c9
[Usunięty]

Wysłany: 31 Lip 2006, 09:14   

Z elektrykiem się pokłuciłem i powiedziałem że mu niezapłace, pacjent niebył w stanie mi nawet powiedzieć co dokładnie robił. Coś tam bełkotał o wymianie przepływomierza i wyczyszczeniu krokowca. Muwił że się czepiam bo jak odpalał samochód to przez 2 godziny silnik chodził i nic się niedziało, ale nieraczył k***a się nim przejechać pomimo tego że te objawy powstają tylko przy jeździe a nie podczas postoju.
Generalnie po wymianie silnika został wymieniony przepływomież, cewka zapłonowa, świece (Motorcraft Platinium), przewody chłodzenia i jeżeli wieżyć temu "elektrykowi" (co to niby 10 lat zajmuje się fordami) krokowiec jest po regeneracji i jakaś wtyczka od czujnika temperatury.

P.S.
Przedwczoraj zabrałem samochód oczywiście nic się niezmieniło, w drodze zachowywał się identycznie jak wcześniej, pojechałem odrazu do innego warsztatu no i tam go zgasiłem a po chwili niechciał się wogule odpalić. ... i tyle.
Straciłem już wszelką nadzieje :(
 
 
mulon
[Usunięty]

Wysłany: 1 Sie 2006, 12:37   

zrobilem tak jak mowiles poprawilem instalacje w cpp bo byla rozsypana przeczyscilem go tak samo krokowca i dalej jak mu nacisne mocno gazu to wolno sie wkreca na obroty :( a wlasnie i czemu po wlaczeniu zaplonu nie gasnie mi pompka paliwa tylko chodzi caly czas !
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 1 Sie 2006, 12:58   

bo pompka cały czas chodzi.. na poczatku słuchać jak robi ciśnienie a potem je utrzymuje i jej juz nie słychać. chyba że jestem jakiś nietejszy he he..

nie jestem specem od fiest 1.1i ale rónie dobrze to może byc zamulony wtrysk. swego czasu kupowałem płyny - diodatki do benzyny i powiem że była cholerna różnica.

p.s. mam takie tylko klikac trzeba pod mó opis. he he :jupi:
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
mulon
[Usunięty]

Wysłany: 1 Sie 2006, 15:10   

pozniej zobacze co z wtryskiem :/ a tak w ogole chcialbym sprawdzic komputer czy wszystko ok bo ida dwie specjalne wtyczki pod ktore trzeba podlaczyc kompa ale nie wiem jak a w salonie nie bede placi // moze zna ktos metode zeby jakos na zarowke zobaczyc i ilosc migniec bedzie oznaczalo dany blad .
 
 
c9
[Usunięty]

Wysłany: 1 Sie 2006, 15:13   

U mnie prawdopodobnie cały problem leży właśnie w pompie paliwa, wymienie to zobacze

[ Dodano: Wto Sie 01, 2006 15:18 ]
mulon napisał/a:
a wlasnie i czemu po wlaczeniu zaplonu nie gasnie mi pompka paliwa tylko chodzi caly czas !


Sprawdź ciśnienie jakie wytwarza pompka, u mnie ma być 300 kPa a jest 200 i podobie w tym leży cały problem. :-/
Jutro wymienie pompke to będę wiedział

[ Dodano: Wto Sie 01, 2006 15:20 ]
W 1.1i ma być od 2,4 do 3,8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 20:17
Mizer 59
Brak nowych postów [Inny] Gaśnie na wolnych obrotach, szarpie
Audi 80 91' LPG gaźnik
Freeman Mechanika 9 26 Lut 2011, 22:16
Freeman
Brak nowych postów [MK3] Szarpie i gaśnie na wolnych obrotach - 1.3
Kamias Mechanika 8 14 Kwi 2006, 08:25
Gość
Brak nowych postów Strzela, szarpie i gaśnie na wolnych obrotach
Leon_SSJ LPG 8 3 Paź 2007, 16:23
Leon_SSJ
Brak nowych postów 1.3 8V Duratec(70KM)- przerywa, szarpie na wolnych obrotach
goldberg Mechanika silnika 1 27 Paź 2016, 00:16
gruby907


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.