Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: trzeci
18 Lip 2006, 13:45
Jak zabezpieczyć progi???
Autor Wiadomość
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 3 Sie 2009, 11:50   

kubakamer napisał/a:
Mówiąc "baranek" mam na myśli specyficzną strukturę i kauczukowo-gumowy charakter warstwy odpornej na lekkie uderzenia. Widziałem takie preparaty w spray-u, co jest dobrym rozwiązaniem dla kogoś, kto nie ma pistoletu i sprężarki.

I masz rację ale mowimy o rozwiazaniach profesjonalnych ...nie pojedziesz całego podwozia sprayem ..warstwa bedze cienka ..a koszt wysoki ..bo troche ych puszek pojdzie i efekt marny ...baranek w spryu .nada sie jako uzupełnienie gdzies na progu lub jako preparat do podmalówek uszkodzonej warstwy bitumicznej
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 3 Sie 2009, 12:02   

nie wierze w baranek w sprayu
jak ma sie to przez sprayowa dysze niby wydostac??
to musi byc jakis szit, ktory ladnie i obiecujaco wyglada w sklepie a w rzeczywistosci jest jak gówno w papierku :)

profi konserwa to koszt do 150zl u mnie, obejmuje cale podwozie i nadkola, wiec nie kombinuje
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
kubakamer 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kuba
Wiek: 40
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 18
Skąd: Gdynia
Wysłany: 3 Sie 2009, 12:14   

LOY, pełna zgoda. Ja mówię o rozwiązaniu nieprofesjonalnym. I taki właśnie baranek istnieje. Przecież nie mówię, że barankiem w spray-u załatwimy sprawę konserwacji podwozia. To jest rozwiązanie typu DIY, niekoniecznie trwałe i nadające się co najwyżej do dodatkowego zapezpieczenia pasa przedniego przed małymi kamieniami itp. Zaletą jest to, że każdy może sobie to zaaplikować przy niewielkim nakładzie kosztów.

Ad@mus napisał/a:
nie wierze w baranek w sprayu
jak ma sie to przez sprayowa dysze niby wydostac??
to musi byc jakis szit, ktory ladnie i obiecujaco wyglada w sklepie a w rzeczywistosci jest jak gówno w papierku :)

profi konserwa to koszt do 150zl u mnie, obejmuje cale podwozie i nadkola, wiec nie kombinuje


Ano jakoś się wydostaje, ale wiadomo, że to nie ta sama konsystencja co profesjonalnego baranka.

Szkoda, że nie robisz w 3mieście, to bym skorzystał z Twoich usług przed zimą :)
 
 
 
brusik
[Usunięty]

Wysłany: 4 Sie 2009, 19:26   

Może ktoś wymieniał progi i powie mi czy składają się z progu zewnętrznego,środkowego,wewnętrznego czy tylko z zewnętrznego i wewnętrznego, mam fieste MK3 94r. dzięki.
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 4 Sie 2009, 20:49   

z zew i wew tak jest u mnie w fieście z 91 roku. Myślę że w późniejszych latach się to nie zmieniło ;)
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
brusik
[Usunięty]

Wysłany: 6 Sie 2009, 19:50   

Dzięki Pe3edro za i nfo rmacje.
 
 
speq 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzesiek
Wiek: 39
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 51
Skąd: Poznań
Wysłany: 8 Wrz 2009, 07:47   

A ja mam pytanie odnośnie progów ale w kontekście łatania.
Czy lepiej pospawać, zabezpieczyć brunoxem/podkładem/barankiem czy bawić się włóknem szklanym? Jakaś górna granica wielkości dziur, która dyskwalifikuje jedną z metod?

Na jednym z progów mam chyba przegryzioną na wylot dziurę (nie wiem jeszcze jak szeroka) o długości ok 10 cm.
_________________
Historia Fiesty: http://www.fiestaklubpols...p=428743#428743
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 8 Wrz 2009, 20:00   

Jak rozgrzebiesz progi to może się okazać że jest gorzej niż się wydawało ;) O włóknie zapomnij, jak chcesz by to posłużyło i było sztywne to tylko spawanie. Najlepiej całe progi, chyba że są w niezłym stanie i wystarczy kilka łatek.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
speq 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzesiek
Wiek: 39
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 51
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Wrz 2009, 07:29   

Z oględzin wydaje się, że wystarczy kilka łatek. A więc spawanie :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Jak z Calypso zrobić Szklarnię
czyli przeróbka dachu w Calypso na szklany
trzeci Tuning stylistyczny 8 4 Paź 2012, 15:26
rufffio
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zapisać plik z Youtube lub Googlevideo
jackrzec Linkownia 31 30 Paź 2018, 14:27
mihaitydor


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.