Przesunięty przez: trzeci 18 Lip 2006, 13:45 |
Jak zabezpieczyć progi??? |
Autor |
Wiadomość |
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 3 Sie 2009, 11:50
|
|
|
kubakamer napisał/a: | Mówiąc "baranek" mam na myśli specyficzną strukturę i kauczukowo-gumowy charakter warstwy odpornej na lekkie uderzenia. Widziałem takie preparaty w spray-u, co jest dobrym rozwiązaniem dla kogoś, kto nie ma pistoletu i sprężarki. |
I masz rację ale mowimy o rozwiazaniach profesjonalnych ...nie pojedziesz całego podwozia sprayem ..warstwa bedze cienka ..a koszt wysoki ..bo troche ych puszek pojdzie i efekt marny ...baranek w spryu .nada sie jako uzupełnienie gdzies na progu lub jako preparat do podmalówek uszkodzonej warstwy bitumicznej |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 3 Sie 2009, 12:02
|
|
|
nie wierze w baranek w sprayu
jak ma sie to przez sprayowa dysze niby wydostac??
to musi byc jakis szit, ktory ladnie i obiecujaco wyglada w sklepie a w rzeczywistosci jest jak gówno w papierku
profi konserwa to koszt do 150zl u mnie, obejmuje cale podwozie i nadkola, wiec nie kombinuje |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
kubakamer
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kuba
Wiek: 40 Dołączył: 25 Lip 2007 Posty: 18 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 3 Sie 2009, 12:14
|
|
|
LOY, pełna zgoda. Ja mówię o rozwiązaniu nieprofesjonalnym. I taki właśnie baranek istnieje. Przecież nie mówię, że barankiem w spray-u załatwimy sprawę konserwacji podwozia. To jest rozwiązanie typu DIY, niekoniecznie trwałe i nadające się co najwyżej do dodatkowego zapezpieczenia pasa przedniego przed małymi kamieniami itp. Zaletą jest to, że każdy może sobie to zaaplikować przy niewielkim nakładzie kosztów.
Ad@mus napisał/a: | nie wierze w baranek w sprayu
jak ma sie to przez sprayowa dysze niby wydostac??
to musi byc jakis szit, ktory ladnie i obiecujaco wyglada w sklepie a w rzeczywistosci jest jak gówno w papierku
profi konserwa to koszt do 150zl u mnie, obejmuje cale podwozie i nadkola, wiec nie kombinuje |
Ano jakoś się wydostaje, ale wiadomo, że to nie ta sama konsystencja co profesjonalnego baranka.
Szkoda, że nie robisz w 3mieście, to bym skorzystał z Twoich usług przed zimą |
|
|
|
|
brusik [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Sie 2009, 19:26
|
|
|
Może ktoś wymieniał progi i powie mi czy składają się z progu zewnętrznego,środkowego,wewnętrznego czy tylko z zewnętrznego i wewnętrznego, mam fieste MK3 94r. dzięki. |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 4 Sie 2009, 20:49
|
|
|
z zew i wew tak jest u mnie w fieście z 91 roku. Myślę że w późniejszych latach się to nie zmieniło |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
brusik [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Sie 2009, 19:50
|
|
|
Dzięki Pe3edro za i nfo rmacje. |
|
|
|
|
speq
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzesiek
Wiek: 39 Dołączył: 03 Wrz 2009 Posty: 51 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 8 Wrz 2009, 07:47
|
|
|
A ja mam pytanie odnośnie progów ale w kontekście łatania.
Czy lepiej pospawać, zabezpieczyć brunoxem/podkładem/barankiem czy bawić się włóknem szklanym? Jakaś górna granica wielkości dziur, która dyskwalifikuje jedną z metod?
Na jednym z progów mam chyba przegryzioną na wylot dziurę (nie wiem jeszcze jak szeroka) o długości ok 10 cm. |
_________________ Historia Fiesty: http://www.fiestaklubpols...p=428743#428743 |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 8 Wrz 2009, 20:00
|
|
|
Jak rozgrzebiesz progi to może się okazać że jest gorzej niż się wydawało O włóknie zapomnij, jak chcesz by to posłużyło i było sztywne to tylko spawanie. Najlepiej całe progi, chyba że są w niezłym stanie i wystarczy kilka łatek. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
speq
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzesiek
Wiek: 39 Dołączył: 03 Wrz 2009 Posty: 51 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 9 Wrz 2009, 07:29
|
|
|
Z oględzin wydaje się, że wystarczy kilka łatek. A więc spawanie |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.