Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:17
Otwieranie bagaznika + centralny zamek
Autor Wiadomość
maks87
[Usunięty]

Wysłany: 8 Cze 2006, 14:35   Otwieranie bagaznika + centralny zamek

Witam Wszystkich!
Jestem nowym uzytkownikiem tego forum, chociaz juz od jakiegos czasu go przegladalem.
Tak jak wiekszosc (a moze i wszyscy?) jestem posiadaczem Fiesty 1.1 z 95 roku, 3drzwiowej. Jestem mlodym kierowca wiec nie znam sie tak jak Wy, ale to wlasnie dlatego tu jestem aby sie uczyc od najlepszych.
Temat o ktorym bede pisal byl juz kilka razy poruszany, jednak nie znalazlem wszystkich informacji jakie by mnie interesowany.
Chodzi o to ze chcialbym zrobic sobie otwieranie klapy bagaznika za pomoca przycisku. Przjrzalem posty na ten temat i prawie wszystki wiem. Jedyne moje pytanie jest takie: czy do tego wystarcza zwykle silowniki, takie jakie mozna za 5,10 czy 15 zl kupic na allegro? Ich uciag jest od 3 do 6 kg (zalezy ktory silownik). Jak mysliscie, czy to bedzie dobre trozwiazanie czy lepiej kupic cos mocniejszego?
Druga sprawa to centralny zamek. Chcialbym go sobie zalozyc w mojej fiescie jednak tez nie wiem wszystkiego. Po pierwsze to zamykanie jest za pomoca wciskania klamek, czy przy takim rozwiazaniu trzeba jakies inne silowniki niz przy "typowym" zamykaniu? No i tez czy takie zestawy z allegro za 30,50 czy 80 zl beda dobre? W niektorych aukcjach jest napisane ze dotyczy tylko tych "typowych" zamykan.
No a jesli juz bym zrobil ten centralny zamek i otwieranie bagaznika to mozna to jakos polaczyc? Tzn. podlaczyc bagaznik pod centralny i jakos za pomoca pilota go otwierac (niezaleznie od drzwi)? Do tego chyba jest potrzebny jakis przkaznik z dwoma kanalami, dobrze to rozumiem?
Troche sie rozpisalem ale mysle ze bedziecie wiedziec o co mi chodzi?
No i mam nadzieje ze znajdzie sie ktos kto pomoze nowej osobie na forum?
Z gory wielkie dzieki!