Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: centralny zamek, elektryczne otwieranie bagaznika, faq, mk3

Zamknięty przez: Fordon
2 Gru 2011, 22:14
[MK3] Elektrycznie otwierany bagażnik
Autor Wiadomość
lakiernik175 

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Wiek: 46
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 240
Skąd: Kraśnik Lub.
Wysłany: 24 Mar 2011, 19:23   

Najlepiej wykup cały sklep elektroniczny i alledrogo.Dlaczego ludzie lubią sobie robić problemy?A nie można było od razu kupić oryginalnego używanego siłownika w komplecie z linką.Montaż w 5min. i zero problemów.
_________________
Wyprzedaż części do mk6,głównie silnikowe(benzynowe),części zawieszenia,wnętrza,elektryka.
Zawsze gwarancja rozruchowa.Pytać na maila.Z braku czasu odpowiem wieczorem.
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 24 Mar 2011, 19:27   

lakiernik175 napisał/a:
Najlepiej wykup cały sklep elektroniczny i alledrogo.Dlaczego ludzie lubią sobie robić problemy?A nie można było od razu kupić oryginalnego używanego siłownika w komplecie z linką.Montaż w 5min. i zero problemów.

bez przesady, mam na zwykłym siłowniku i ze sporymi kombinacjami i jakoś od początku działa bez problemu :fox: każdy robi jak chce, wszystko kwestia umiejętności.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
lakiernik175 

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Wiek: 46
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 240
Skąd: Kraśnik Lub.
Wysłany: 24 Mar 2011, 19:46   

Ale jak widzę ten siłownik zamontowany na blaszkach z dziurkami to...Na pewno po takim montażu osoba ,która to robiła jest bardziej dumna z siebie niż ta która zamontowała używany oryginał. :greenpeace:
Tak samo nie mogę wytrzymać jak klient przyprowadza samochód i mam w nim zdjąć drzwi.Powinny po odkręceniu dwóch zawiasów i ogranicznika zejść bez bulu.Ale nie.Był już tam domorosły elektryk który montował sobie glośniki.Oczywiście rozpiął bym elektryczną kostkę bez problemu. Ale co zrobić z dwoma kabelkami, które biegną bokiem.Trzeba uchlastać.Potem lutować.
Jak jest możliwość ,róbcie to na oryginalnych częściach.Kupując siłownik do klapy nieoryginalny ile zaoszczędziliście?Przy zakupie używanego siłownika za parę groszy dostać można i wiązkę klapy tylnej.Montaż bezproblemowy.Zaoszczędzony czas.
_________________
Wyprzedaż części do mk6,głównie silnikowe(benzynowe),części zawieszenia,wnętrza,elektryka.
Zawsze gwarancja rozruchowa.Pytać na maila.Z braku czasu odpowiem wieczorem.
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 24 Mar 2011, 19:54   

robiąc samemu można zrobić porządnie i można zrobić na odwal się - nie temat na takie dywagacje.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Mar 2011, 22:22   

Uniwersalny siłownik kosztuje jakieś 3-4 zeta - taniej się po prostu nie da, a swoją funkcje spełnia równie dobrze jak jakiś zatyrany ori w niewiadomym stanie,,, tylko nie z zasilacza który ma pewnie kilkaset mA wydajności gdzie pewnie potrzeba kilka A w impulsie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
lakiernik175 

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Wiek: 46
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 240
Skąd: Kraśnik Lub.
Wysłany: 25 Mar 2011, 13:01   

Teraz rozumiem.3-4 zeta to faktycznie tanio.Za ta kasę to musi być na pewno wyprodukowany w CHRL.Jak kosztuje tak działa.6kg uciągu to tak jakby wiadro wody do góry miał podnieść.Powinien spokojnie dać rade pociągnąć ten zamek.A co do zaciuchanych używek to jeszcze nie słyszałem by się jakiś ori zepsuł.Nie ma tam takich przeciążeń i ciągłej pracy żeby się spalił.
P.s.Mam dwa komplety ori czyli siłownik z linką ,wiązka pod ten siłownik, przycisk.Ile jest wart taki komplet dla człowieka ceniącego czas i wygodę?
_________________
Wyprzedaż części do mk6,głównie silnikowe(benzynowe),części zawieszenia,wnętrza,elektryka.
Zawsze gwarancja rozruchowa.Pytać na maila.Z braku czasu odpowiem wieczorem.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Mar 2011, 17:01   

I daje rade, ale siłą siłownika nie bierze się z parametrów tylko z odpowiedniego źródła zasilana, a zasilacz stabilizowany takim nie jest,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mateo_c1 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 32
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Łańcut
Wysłany: 25 Mar 2011, 20:16   

JoeMix--> ale dzisiaj wszystko podłączyłem już pod lampkę bagaznika, sprawdzane kilkakrotnie słychac tylko cykanie jak próbuje otworzyć zamek, lecz bezskutecznie!.... no i nie wiem już czy coś z tego bedzie... kolejnego nie mysle chyba kupowac bo za tą cenę miałbym http://allegro.pl/silowni...1519384524.html jednak pytanie jaki uciąg ma ten siłownik?;>
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Mar 2011, 21:35   

kiedys prubowalem tego silownika w Mk4 i nie daje rady, wiec sobie go odpusc :sad:
_________________
Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 25 Mar 2011, 21:54   

mateo_c1, to aż niemożliwe co Ty opowiadasz. W mojej mk3 zwykły siłownik tak daje, że aż echo idzie! Coś albo źle podłączasz, albo źle montujesz - innej opcji nie ma. Nawet jakby ten siłownik faktycznie miał 2 kg uciągu, to i tak wystarczy na 150%. Zobacz jakiej niewielkiej siły trzeba użyć żeby otworzyć klapę kluczykiem! (chyba że wkładka jest skopana).Najlepiej zrób fotke jak Ty to zamontowałeś i pokaż, bo może nie wiesz że coś źle robisz. A może biegunowość zamieniłeś. Ale zasilanie musi być dobre tak jak JoeMix pisze.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
mateo_c1 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 32
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Łańcut
Wysłany: 26 Mar 2011, 00:22   

to teraz moze nie bede smigal robic zdjecia, ale opisze krok po kroku: silownik zamontowalem tak jak Ty Jackrzec, niebieski kabelek o ile pamietam poszedl do wycieraczkowej masy, a zielony do bolca w klapie, przez samochod przeciagnalem 2 zylowy kabelek z jednej stronki guziczek z bezpiecznikiem, natomiast z drugiej jedna zyla do wolnej spinki w kostce, a druga do plusa swiatelka bagaznika:) ot cala filozofia... nie wiem czy cos robie zle czy trafilem w obu przypadkach na wadliwe silowniki..:/
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Mar 2011, 17:31   

Odepnij siłownik od swojej dziwnej instalacji, podłącz 2 długie przewody, przerzuć przez wnętrze i zamknij bagażnika, przewodami dotknij do klem akumulatora, jak nie otworzy, to zamień miejscami,,, jak tez nie otworzy to faktycznie coś jest nie tak,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Mar 2011, 23:16   

mateo_c1 napisał/a:
niebieski kabelek o ile pamietam poszedl do wycieraczkowej masy, a zielony do bolca w klapie, przez samochod przeciagnalem 2 zylowy kabelek z jednej stronki guziczek z bezpiecznikiem, natomiast z drugiej jedna zyla do wolnej spinki w kostce, a druga do plusa swiatelka bagaznika:) ot cala fil

A na ch****e tyle kabli do jednego siłownika-Masz w rodzinie pająka czy co,że pajęczyne robisz? Czemu to ma służyć :fox:
Siłownik potrzebuje masy(-) i plusa (+) do działania :-P
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 27 Mar 2011, 08:18   

Na upartego dobrze zrobił tylko nie pomyślał chłopak, zamiast siłownik przyczepić sobie do plusa lampki w bagażniku, a do klawisza pociągnąć jeden przewód i przy kierownicy go zmasować klawiszem do czegokolwiek, to pojechał chłopak z łodzi do gdańska przez warszawę,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mateo_c1 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 32
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Łańcut
Wysłany: 27 Mar 2011, 12:35   

JoeMix, no faktycznie po dotknięciu do akumulatora +, siłownik bez najmniejszego problemu otwiera zamek... :) ucieszyło mnie to szczerze:P tylko w sumie dalej mnie zastanawia czemu moja wersja nie działa :sad: ale jutro spróbuje podpiąc tak jak mówisz ze będę sterował masą:) poki co dzięki wielkie za wskazówki :)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Mar 2011, 11:19   

Nie wiem komu pisałem na PW, ale po przemyśleniu, masę siłownika podepnij pod masę silniczka wycieraczek,,, do środka pociągnij przewód, przycisk, i gdzieś do +12V może być przez bezpiecznik, jak będziesz się podpinał np. pod stacyjkę, jak pod inny obwód już zabezpieczony to kolejny bezpiecznik nie jest potrzebny.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mateo_c1 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 32
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Łańcut
Wysłany: 28 Mar 2011, 21:28   

No.. wkońcu uporałem się z tym bagażnikiem:) zrobiłem tak jak pisałeś JoeMix, a zasilanie wziąłem z gniazda zapalniczki. Jednakże wszsytko działało, a nagle przestało... pomierzyłem miernikiem i wszystko wydawało się być w porządku, jednak po odpaleniu tylnej wycieraczki zauwazyłem ze nie działa... miałem problem z masą.. podczysciłem blachę, lekko papierem sciernym przykręciłem mocno a dalej nie działało... więc poki co z masą wpiąłem się do jednej ze srub mocujących silnik wycieraczki.. i narazie zdaje się działać:)Dzięki za pomoc:)
 
 
Kam'ol 

Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 44
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 129
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 1 Wrz 2011, 22:38   siłownik + mk3 automat

witajcie koledzy
dziś ja zaczynam walkę z tym tematem, uważnie poczytałem wasze posty i myślę ze jestem gotowy na elektrykę, mechanikę z wykorzystaniem wiertarki juz mam prawie zakonczoną, jutro postaram się doszlifować temat, moej podłączenie to niestety 3 pinowe jest, pewnie napotkam jakies babole po drodze jak dziś z wymontowaniem mechanizmu wycieraczki, faktycznie naprawdę jest w klapie bardzo mało miejsca :)
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 2 Wrz 2011, 09:02   Re: siłownik + mk3 automat

Kam'ol napisał/a:
witajcie koledzy
dziś ja zaczynam walkę z tym tematem, uważnie poczytałem wasze posty i myślę ze jestem gotowy na elektrykę, mechanikę z wykorzystaniem wiertarki juz mam prawie zakonczoną, jutro postaram się doszlifować temat, moej podłączenie to niestety 3 pinowe jest, pewnie napotkam jakies babole po drodze jak dziś z wymontowaniem mechanizmu wycieraczki, faktycznie naprawdę jest w klapie bardzo mało miejsca :)


jak ja montowałem u siebie to nie wierciłem dziur ani nie wymontowałem mechanizmu wycieraczki tylnej.
 
 
Kam'ol 

Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 44
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 129
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2 Wrz 2011, 18:07   

hejka,

- ja musiałem wymontować wycierakę z paru powodów, z ciekawości jak to ustrojstwo działa, przy okazji nastąpiła konserwacja i lubrykacja :p
- w moim przypadku siłownik to porządny kawał stali o sile uciągu 30 kg (wg producenta heh), dziurkę na wkręt wykonałem tylko jedną gdyż druga była juz fabrycznie w odpowiednim miejscu, mój siłownik jest na stalową linkę więc było sporo "zabawy" z przewleczeniem tego dziadowstwa przez uszko zamka ale się udało. musiałem poeksperymentować z napięciem linki gdyż zamek nie chciał chodzić na za lużnej i na bardzo napręzonej. po paru adjustacyjach i rzucaniu mięsem zamek zaczął reagować jak "człowiek" :) .

faktycznie masę (punkt) można śmiało wykorzystać z wycieraczek i także też zrobiłem.
jako, że mam automat i gniazdo z 3-ma bolcami a nie mam czasu na zabawe w dorabiane blaszek i jazdy po auto cmentarzach postanowiłem przewlec kabello przez klapę i gumowy kołnierz od spryskiwacza. to ważna informacja którą odkryłem jak to ja eksperymentując z tym co w garazu znalazłem, do przeciągania kabla wspaniale sluzą/y pręciki usztywniające wycieraczkę, łatwo poddaj ą się obróbką kombinerkami a są diabelnie sztywne i skutecznie mi pomogły w tym syzyfowym zadaniu, które zajęło mi bardzo dużo czasu bo ponad 2h!!..

ale nic to, potem tylko odczepianie podsufitki, puszczanie kabla pod gumą w oknie, pod tylnim boczkiem, odkrecanie progów, przewlekanie kabla tunelem z wiązkami innych kabli. uff.. udało się!!

kabel przy kierownicy (specjalnie wprowadziłem osobną instalację elektryczną do siłownika z osobnym bezpiecznikiem i autonomicznym podłączeniem do akumulatora).

przydała się kostka elektryczna do stworzenia odgałęzienia prądowego (+) i podłączenia go do przycisku, który w koncu po dlugich przymiarkach umiescilem z boku lewego pod s\załamaniem deski. przycisk posiadał w zestawie uchwyt na dwa wkręty. pozostało pożniej solidnie opatulić kable taśmą, założyć ekran rurkę i znów a piadz taśma. porządnie czarno i nic się w oczy nie rzuca. wiązkę można smialo schować koło puszki z bezpiecznikami i ją tam przytwierdzić zeby się nei majtała pod nogami.

Co ciekawe mój siłownik otwiera klapę co 3 pstryk heh :luzik: , się ma guzik się ma lans heh

jeżeli będziecie mieli pytania piszcie... znajdę czas chętnie odpowiem jak co i za ile i czemu tak długo :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.