Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Silnik: Zapchana odma a problemy z obrotami
Autor Wiadomość
szymko200 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42
Dołączył: 03 Mar 2005
Posty: 30
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Mar 2006, 21:42   [MK3] Silnik: Zapchana odma a problemy z obrotami

zapchana odma a problem z obrotami(wolno spadające obroty)
czy możliwa jest taka zależnaść
moim zdaniem jest to możliwe a myśl mi podsunął użytkownik eskorta z podobnym problemem z obrotami . u nigo nie zdawało egzaminu ani czyszczenie krokowca ani zabiegi opisywane na forum odnośnie reanimacji cpp a wyczyszczenie przewodów i zaworka od odmy pomogło
co na to???



może to jest rozwiązanie dla fiest cierpiących na wolno spadające obroty(oby to było to bo ja już jetem bezradny)

jak wyczyszcze to opisze reakcje fiesty na zabieg
_________________
###eoe###kurak###thc###
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Lut 2010, 19:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Michael 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 41
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 54
Wysłany: 28 Mar 2006, 19:05   

czekamy
_________________


 
 
 
szymko200 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42
Dołączył: 03 Mar 2005
Posty: 30
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Mar 2006, 19:56   

wyczyściłem te szystkie rurki wychodzące od pokrywy zaworowej odkręciłm pokrywe zaworową wybrałem z niej masło i nie było go mało wyczyściłem ten plastikowy srutututu wchodzący w obydowe filtra powietza i wszystko w sumia nic nie dało

tarpi mnie jeszcze jedna rzecz: osoba ,która zasugerowała mi wyczyszczenie tych wszystkich elementów z masła mówiła mi jeszcze o jakimś zaworku odmy lub zaworku w jej ok. miał on być ze sprężynką i mial chyba coś odpowietrzać czy coś takiego a ja takowego nie zlokalizowałem u siebie. może wy wiecie o jaki zaworek chodzi jeśli tak to proszę o pomoc w zlokalizowaniu go gdyż z tego co mówił mój kumpel drożność tego zaworka może mieć kluczowe znaczenie jeżeli chodzi o obroty
_________________
###eoe###kurak###thc###
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 30 Mar 2006, 23:50   

szymko200 napisał/a:
jakimś zaworku odmy lub zaworku w jej ok. miał on być ze sprężynką i mial chyba coś odpowietrzać czy coś takiego a ja takowego nie zlokalizowałem u siebie. może wy wiecie o jaki zaworek chodzi jeśli tak to proszę o pomoc w zlokalizowaniu go gdyż z tego co mówił mój kumpel drożność tego zaworka może mieć kluczowe znaczenie jeżeli chodzi o obroty
Ten zaworek jest w obudowie filtra powietrza. Jak ściągniesz dekiel i wyjmiesz filtr, to jest dokładnie nad tym "srutututu" co czyściłeś. Jest to taka gumka przyczepiona do otworu takim gumowym "cyckiem". Innego zaworka tam nie ma. A czy to ma kluczowe znaczenie, to niebył bym taki pewien. U mnie odma była tak zawalona syfem, że wywalało mi korek od oleju, a z obrotami nic dziwnego się nie działo. Prędzej sprawdź map sensor, ale on nijak się ma do odmy i jest daleko od zagrożenia masłem
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
basia
[Usunięty]

Wysłany: 31 Mar 2006, 09:03   

Witam,
ja wczoraj odebrałam fieściucha od mechanika,miałam czyszczony wtrysk,odmę wcześniej sama przedmuchałam sprężarką.I uważam że lepiej czyścić odmę na bieżąco,profilaktycznie,bo inaczej to białe gówno zapycha dalszy układ.Objawy-wolniej schodzi z obrotów,gaśnie,dusi się,auto jest mega mułowate.U mnie jeszcze coś się podziało z masą na sondzie lambda,więc objawy może przez to były nasilone.
Pozdro ;)
 
 
szymko200 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42
Dołączył: 03 Mar 2005
Posty: 30
Skąd: Łódź
Wysłany: 31 Mar 2006, 17:38   

jak sprawdzić mapsensor?
znacie jakąś metode
_________________
###eoe###kurak###thc###
 
 
KacpeRS
[Usunięty]

Wysłany: 31 Mar 2006, 17:42   

moim zdaniem problemy z obrotami mogą być równierz przez spaliny z odmy ale to wtedy gdy nie jest ona zapchana. Mapsensor trzeba kupić działający nie da się go naprawić bo jest niby nierozbieralny to znaczy można go rozebrać ale niszczy się przy tym elemęty wewnętrzne
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 1 Kwi 2006, 14:58   

basia napisał/a:
uważam że lepiej czyścić odmę na bieżąco,profilaktycznie,bo inaczej to białe gówno zapycha dalszy układ.O
a nie łatwiej zainwestować w 20 zł droższy olej na 4 litrach?
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
basia
[Usunięty]

Wysłany: 3 Kwi 2006, 13:50   

Problem w tym,że był tam olej fordowski,więc chyba nie najgorszy.Dopiero potem ja dolałam trochę lotosu,ale wydaje mi się,że majonezu było zbyt dużo jak na reakcję po mieszaniu.
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 3 Kwi 2006, 15:50   

jeszcze na to nikt chyba nie wpadł, ale ja bede pierwszy. wlej pólsyntetyk o gorszej klasie jakości i koniecznie małym TBN < 8,5. nie zapieni się, bedzie mniał gorsze własności myjące niż niejeden minerał (a półsyntetyk to i tak minerał) i uratujesz silnik szczególnie w zimie..
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 3 Kwi 2006, 21:46   

ja tam mialem zawalona odme i caly ten srutututu plastykowy ktory wchodzi do filtra pow. co wychodzi rurka do odmy i do serva od pompy bodajze i mi sie wylaczało wspomaganie hamulców z rana i odme mi ywwalało..wszystko przeczysciłem dokłądnie przemyłem...i obroty zaczeły normalnie spadac i odmy nie wywala takze to moze miec jakis wplyw
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Profil Facebook
 
 
 
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 3 Kwi 2006, 22:22   

Mi czyszczenie odmy, filtra, wtrysku, zalanie Valvoline 10W40 nie pomagalo na obroty i na majonez. Pomagalo natomiast wymienienie CPP, a na majonez kupno fiesty ze zdrowszym silnikiem CVH.
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 3 Kwi 2006, 22:40   

a w zimie spala wiecej oleju czy jak? Ja w lutym lałem olej a dzisiaj jade i mi blysnela lampka oleju patrze a tam na bagnecie nic nie ma dlaczego?? a silnik byl remontowany tzn uszczelniany przeciez jakies 5 miechow temu i nic nie kapie pod samochodem a moze to wina majonezu? :-/
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
michalford 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 17
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 4 Kwi 2006, 08:02   

odkrec pokrywe zaworow i bedziesz wiedzial ile masz "majonezu" chwila roboty a dla pewnosci warto sprawdzic!
_________________
fiesta 1.1i C 1990
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.