niebieskie podswietlenie zegarow |
Autor |
Wiadomość |
Kacper [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Maj 2006, 17:55
|
|
|
Michael ( nie gosc ) napisał/a: | ja dzisiaj bede montowac u siebie takie diody - zrobie foto jak wyszlo - mam nadzieje ze uda mi sie wyciagnac to biale ustrojstwo co trzymaja sie na tym zarowki itd = 3mac kciuki!! |
wyciac, wyrwać...ale napewno nie wyciagnąć |
|
|
|
|
Michael
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 41 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 54
|
Wysłany: 9 Maj 2006, 21:35
|
|
|
no i jestem juz po - niestety troche sie ulamalo ale cale szczescie tak ze da sie skleic i nie bedzie widac - b.mocno to sie trzymalo ale juz wymienione.
zapomnialem aparatu zabrac na garaz ale jutro sie postaram zrobic foto - najgorsza rzecz to wywalenie wlasnie tego bialego plastiku a potem podlaczenie tego pod prad - nie da rady bez lutownicy |
_________________
|
|
|
|
|
Kacper [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Maj 2006, 22:44
|
|
|
Michael napisał/a: | no i jestem juz po - niestety troche sie ulamalo ale cale szczescie tak ze da sie skleic i nie bedzie widac - b.mocno to sie trzymalo ale juz wymienione.
zapomnialem aparatu zabrac na garaz ale jutro sie postaram zrobic foto - najgorsza rzecz to wywalenie wlasnie tego bialego plastiku a potem podlaczenie tego pod prad - nie da rady bez lutownicy |
plastik wyciac nożykiem, a lutowac to ty musisz wszystko w samochodzie, chyba ze chesz aby co 100km coś przestawało działać bo nie chciało Ci się lutować.... chyba ze kable na mocną skrętke robisz i taśmą izolujesz ale to juz niedaleko do lutowania się robi... |
|
|
|
|
oley
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Turbo
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 42 Dołączył: 24 Sie 2005 Posty: 59 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 10 Maj 2006, 00:59
|
|
|
Mafios napisał/a: | a jak wykonales cos takiego ? |
Nie jest to wielce skomplikowana sprawa. Właściwie to proste na maxa wiec na ta dolna cześć licznika (plastikowe białe) naklejasz diody. Oczywiście metoda prób i błędów jak najbardziej wskazana i łączysz je równolegle ze sobą. Nie wiem czy cokolwiek zrozumiałeś ale za kilka dni mam zamiar coś tam jeszcze modyfikować wiec rozbebeszę go specjalnie dla ciebie i porobię fotki i opisze szczegółowo co i jak. Zrobię poradnik |
_________________ Tylko zdolność hamowania daje ci prawo do prędkości!! |
|
|
|
|
opawelq
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Fun
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 11 Lut 2006 Posty: 74 Skąd: Libiąż
|
Wysłany: 12 Maj 2006, 20:06
|
|
|
http://www.foto-studio-labor.pl/new_page_2b.htm a jak sie robi niebieskie cyfry bo u mnie sa czarne na zielonym tle i jak wymienie zielona plastik i dam niebieski to bedzie czarne cyfry na niebieskim tle a jak zrobic niebieskie cyfry jak na tym linku? |
_________________ hello |
|
|
|
|
marcus_87
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 464 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 12 Maj 2006, 23:14
|
|
|
sa 2 rodzaje zegarkow z tego co wiem, wlasnie tak jak piszesz w jednych swieci tlo w innych cyferki |
|
|
|
|
Michael
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 41 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 54
|
Wysłany: 13 Maj 2006, 01:29
|
|
|
a to ciekawe ze sa 2 rodzaje - ja mam zrobiony tak ze swieci podswietlenei na niebiesko , cyfry sa czarne ale bardziej mi sie widzi zeby cyferki byly niebieskie |
_________________
|
|
|
|
|
iang [Usunięty]
|
|
|
|
|
eristoff [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Cze 2006, 18:56
|
|
|
tak apropo zobaczcie ile gość ma negatywów na allegro :yyy: |
|
|
|
|
oley
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Turbo
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 42 Dołączył: 24 Sie 2005 Posty: 59 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 6 Cze 2006, 01:13
|
|
|
Obiecałem Mafioskowi opis więc daje
diody kleiłem metodą prób i błędów aż podświetliły się ładnie wszystkie literki równo (220 nie wychodziło to diodę wpakowałem na samej tarczy wraz z podświetlaniem wskazówki )
Diody to zwykłe FLUX-y klejone bezbarwnym silikonem
podświetlanie paliwa i temp jeszcze prościej bo tam sa diody standardowe 5mm wkładane pomiędzy plastiki (jak rozkręcicie licznik będzie wiadomo o co chodzi) kilka plastików trzeba było przyciąć
regulacja jasności świecenia wyszarpnięta z BMW. |
_________________ Tylko zdolność hamowania daje ci prawo do prędkości!! |
|
|
|
|
Michael
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 41 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 54
|
Wysłany: 6 Cze 2006, 19:46
|
|
|
slicznie wyglada nie da sie powiedziec ;p
czy mi sie zdaje czy cos wycierales pod cyferkami z predkosciomierza bo jakos tak chocby byly od spodu porysowane. daj znac.
ja na wieczor wkleje moje podswietlenie, ktore zreszta do tego sie nie umywa
nie jest to jakies mistrzostwo swiata ale dla mnie OK, w realu wyglada to znacznie lepiej.
nie sa podswietlone kontrolki z lewej strony licznika i bardzo fajnie to wyglada jak np wlaczy sie kierunek. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Michael 7 Cze 2006, 18:45, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
|
maerik
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 14 Kwi 2005 Posty: 722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 7 Cze 2006, 16:07
|
|
|
oley - zadżebiście! |
|
|
|
|
hors_e [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Cze 2006, 13:45
|
|
|
a może tak ktoś da opis jak ściągnąć zegary w mk4?jestem od niedawna posiadaczem tego autka i nie bardzo wiem jak się zabrać do tego |
|
|
|
|
Kacper [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Cze 2006, 19:16
|
|
|
hors_e napisał/a: | a może tak ktoś da opis jak ściągnąć zegary w mk4?jestem od niedawna posiadaczem tego autka i nie bardzo wiem jak się zabrać do tego |
było na forum juz nie raz, ale mam dobry humor hehe.
Najpierw 3 srubki od plastiku, dwie przy zegarach na górze, i jedna przy nawiewach pod zaślepką (taki trojkat).
następnie wyjmujesz, odpinasz wszystkie kostki, i teraz pora na liczniki.... najpierw jednak sciagnij obudowe od kolumny kierownicy, pare srubek nie pamietam ile. demontaz awaryjnych (tzn przycisku).
zegary są na 4 srubach...z tyłu lina, która trzeba odczepic oraz dwie kostki. teraz albo dasz rade i signiesz łapą z tyłu, albo odkrecasz linke od skrzyni biegów i masz z 15cm wiecej
potem albosie meczysz i wyjmujesz juz rozlaczone zegary, albo rozdwajasz je w samochodzie, tzn 4 zatrzaski, wyciagnij najpierw zarówki od góry bo połąmiesz, i wyjmujesz jedna czesc a potem druga...osobiscie najpierw sie meczyłem, i dwa razy tak wyciagalem zegary, potem rozdwajałem bo juz nie mialem nerwów do tego hehe.
Powodzenia, bo to nie jest takie hej siup
KACPER |
|
|
|
|
Kamil
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kami
Wiek: 39 Dołączył: 02 Cze 2006 Posty: 182 Skąd: Grójec
|
Wysłany: 17 Cze 2006, 08:48
|
|
|
Witam.Ja troszku sie pobawiłem i w miejsce zielonej szybki nic nie wkładałem.Ten śrobek gdzie świecą żarówki obkleiłem białom folią z torebki.Jak wiadomo biały kolor lepiej odbija światło.W miejsce standardowych żarówek wstawiłem takie większe diody niebieskie ale nie tzw.punktowe i przetarłem je papierkiem 1500 lepiej rospraszają światło.Wskazówki na początku pomalowałem czarnym matem i było fajnie ale wpadły mi w łapki wskazówki od matiza i jest jeszcze fajniej.Jak tylko będe mógł wstawie foto. |
_________________ ..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..
WAWA Team |
|
|
|
|
Mackoooo
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Classic
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 39 Dołączył: 28 Sie 2005 Posty: 40 Skąd: KRAKÓW -RUCZAJ-
|
Wysłany: 31 Sie 2006, 22:44
|
|
|
ja tez sie musze pochwalić to jeszcz enie jest końcowy efekt ale juz widac roznice
Pozdrawiam |
|
|
|
|
abla [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Wrz 2006, 21:05
|
|
|
No nieźle, nieźle Mackoooo, prawie jak u mnie A jakich diod użyłeś bo dość wyraźnie widać punty podświetlenia. Ja użyłem diod walcowych, umieściłem je w pewnej odległości od tarczy (jakieś 1,5 cm może) i tak że nie świecą czołem w tarczę, tylko bokiem, i dzięki temu prawie nie ma różnicy w podświetleniu poszczególnych cyferek http://www.fiesta.abla.piwko.pl/mod_podswietl/ |
|
|
|
|
marcus_87
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 464 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
Mackoooo
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Classic
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 39 Dołączył: 28 Sie 2005 Posty: 40 Skąd: KRAKÓW -RUCZAJ-
|
Wysłany: 2 Wrz 2006, 22:39
|
|
|
abla napisał/a: | No nieźle, nieźle Mackoooo, prawie jak u mnie A jakich diod użyłeś bo dość wyraźnie widać punty podświetlenia. Ja użyłem diod walcowych, umieściłem je w pewnej odległości od tarczy (jakieś 1,5 cm może) i tak że nie świecą czołem w tarczę, tylko bokiem, i dzięki temu prawie nie ma różnicy w podświetleniu poszczególnych cyferek http://www.fiesta.abla.piwko.pl/mod_podswietl/ |
tak tak korzystałem z Twojej stornki a zamontowalem diody 12V walcowe punktowe tylko nie matowe :( musialem troszke je papierem sciernym przejechac zeby swiecily jak rozproszone ale nadal sa widoczne jasniejsze pkt :( a z tego co pamietam to rowniez bokiem do tarczy je ustawiłem..... lecz chyba blizej :( musze to zmienic jeszcze jak najszybciej Ale i tak rożnica z fabrycznym jets o niebo lepsza |
|
|
|
|
marcus_87
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 464 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
|