Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

ZLOT PODSTAWOWE INFORMACJE
Autor Wiadomość
Szopica 
Członek Honorowy FKP

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączyła: 10 Sie 2004
Posty: 282
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 4 Kwi 2006, 08:43   ZLOT PODSTAWOWE INFORMACJE

Ponieważ w tym roku nasze ukochane autko ma 30 urodzinki serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych na zlot pod nazwą:
30 lat Forever Fiesta Zlot
PLAN ZLOTU

Piątek 28.04.2006 – zaczynamy się zbierać w Niesulicach
Sobota 29.04.2006 – 9:00 wyjazd z Niesulic.
10:00 Oficjalne otwarcie spotkanie zacznie się o na terenie Autodromu w Starym Kisielinie.

1.Wyścigi po torze – objazd toru na czas z podziałem na klasy 8)
2.Klasyfikacja na najszybsze auto w klasie – wyścigi płaskie na około 1/8 mili. Będziemy się ścigać po 2 auta. :twisted:
3. Próba sprawnościowa dla Pań (garaż tyłem, zatoczka, ciasny slalom) g:pg
4. Najgłośniejsza Fiesta zlotu -pomiar głośności audio wewnątrz auta 8|
5. Miss Fiesta 2006 – którą Wy wybierzecie poprzez głosowanie :serduszka:
6 Konkurs na zwinne paluszki Panie kontra Panowie - Zmiana w FOFI żarówki na czas :hihihi:
7. Oficjalny puchar honorowy dla najstarszej wg nr nadwozia i dokumentów Fiesty obecnej na zlocie :V:
Około 18:00 Powrót do Niesulic

Niedziela 30.04.2006
– Bawimy się na miejscu w Niesulicach. Powiemy tylko, że do wygrania będzie skrzyneczka wyborowego napoju wyskokowego ;)

Podział na klasy:
Klasa 1 do 1300cm3
Klasa 2 powyżej 1300cm3
Klasa Diesel





REGULAMIN RAMOWY SPOTKANIA FIESTA KLUB POLSKA
30 lat Forever Fiesta Zlot
29-30 kwietnia 2006r.


1. W spotkaniu FKP może uczestniczyć każdy zrzeszony w FKP oraz sympatyk Klubu.
2. W konkursach organizowanych na spotkaniu klasyfikowane będą te osoby, które dokonały wpłaty z tytułu spotkania na rzecz FKP na kont0

Z zapisem: Zlot FKP 2006 / Nick /ewentualny rozmiar koszulki (S,M,L,XL,XXL) oraz ilość w sztukach[/b]

Opłata z tytułu spotkania, to kwota:
35 PLN od osoby jeśli deklarujecie, że chcecie koszulkę;
20PLN jeśli koszulki nie chcecie.
15PLN koszt dodatkowej koszulki


UWAGA! Liczba koszulek będzie ograniczona (taka jaką zadeklarujecie) i nie będzie można dokupić ich na zlocie.
Powyższe kwoty nie zawierają kosztów noclegu. Nocleg każdy załatwia i płaci we własnym zakresie.
W tej kwocie (35zł) zawarte są koszty związane z zakupem nagród, wynajmem autodromu, opłata ludzi z Auto Klubu ZG, zakup dyplomów, identyfikatory oraz opłata za grilla na autodromie i za koszulkę zlotu. To również koszt za przygotowanie wszelkich wytycznych, które otrzymają uczestnicy zlotu (np. mapki, opisy tras objazdu itp).
Opłatę należy przelać na wskazane konto do 16 kwietnia 2006 roku

3. NOCLEG
Osiadamy w Niesulicach k/Świebodzina:
Ośrodek Wypoczynkowy "Elterma"
Niesulice k. Świebodzina
Gm. Skąpe
tel. 068/ 38 121 28

Link do stronki
Koszt za osobę 23zł/dobę + 3 zł za autko(ale mozna ze spokojem zaparkować na zewnątrz ośrodka :) ) W domkach jest toaleta i prysznic i aneks kuchenny. Domki są 2, 4, 5 osobowe. Jakoś się dogadamy :)
Namiot 3zł + 3zł za ziemię na której stoi + 3 zł autko :)

Mamy zarezerwowane 50 miejsc. Rezerwację proszę robić u Szopicy do 15 kwietnia 2006 na PW lub gg: 4374281 Proszę podać daty od kiedy, do kiedy będziecie na zlocie oraz swoje imię i nazwisko
Jeśli będzie trzeba znajdą się jeszcze miejsca. Ale Szybciutko!! Bo to długi weekend :)

4. FKP ani osoby, które brały udział w organizacji nie odpowiadają za szkody i inne zdarzenia powstałe podczas spotkania.
5. Każdy kierowca Fiesty podpisując regulamin który otrzyma na zlocie oświadcza jednocześnie, że zarówno on jak i osoby mu towarzyszące zrzekają się wszelkich roszczeń wobec FKP i osób organizujących spotkanie, oraz że udział w zorganizowanych konkursach biorą na własną odpowiedzialność.
6. Uczestnik spotkania musi mieć ważne ubezpieczenie OC samochodu, którym przyjechał na spotkanie.
7. Osoby biorące udział w konkursach przewidzianych w trakcie Zlotu FKP robią to z własnej woli i na własną odpowiedzialność.
8. Osoby biorące udział w konkursach przewidzianych w trakcie Zlotu będąc pod wpływem alkoholu zostaną automatycznie wyproszone z imprezy


Życzymy udanej zabawy :V: :V: :V:

[ Dodano: Wto Kwi 04, 2006 09:50 ]
Sprawdźcie na liście poniżej czy wszystko się zgadza!!!

Nick / ilość osób
szopica /2
herrkam / 1
Trzeci /2
Łokmen / 2
WooYownik / 5-Frakcja (Pablo, Fordon+brat,Mackas)
Qzyn /2
Kratek / 2
Marcel234 /2 ( GienekWichura)
Molu/ 1
Ravnet / 2
Zefir / 2
Abla /1
Rasta /4
Mafios/ 2
Charpia/ 9 (dioda, Żółwik, Fred)
Andrew/ 2
Sowa/2
Stein/2
Osimek1/2-4 – NAMIOT
djPleban/6
PiotrePk/3
jaco11/2
maerick/2
Aerjot/1
Trakus/2 - NAMIOT
Mateusz/2 - NAMIOT

NAPISZCIE, NA TYM FORUM CZY SIę ZGADZA LICZBA OSóB !!!!




KONECZNIE PRZECZYTAJCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sprawa jest następująca. :
- ja z Herrkamem w przyszłą niedzielę jedziemy z tą listą (plus osoby, które jeszcze się zgłoszą) do tego ośrodka w Niesulicach załatwić wszelkie formalności. Jak się z kierownikiem rozmówimy, to podam Wam do niego namiary i Wy sobie JESZCZE RAZ, telefonicznie u tego kierownika potwierdzicie (podając imię i nazwisko) Wasze przybycie do Niesulic.

Ponadto!:

- dokonam u tego kierownika przedpłatę za noclegi w wysokości 500PLN. Poproszę część z Was (odezwę się do tych osób) o zwrot tych pieniążków już na miejscu bezpośrednio do mnie (żeby nie płacić mu 2 razy ;) ) Po prostu zapłacę za część z Was z własnej kieszeni. Reszta ludzi za nocleg zapłaci kierownikowi na miejscu. :yes:

- podkreślam, że nie wiem jak się rozlokujecie :? . Załatwiajcie to między sobą. Domki są kilkuosobowe i nie liczyłabym za bardzo na wyłączność (za wyjątkiem osób, które z konkretnych (ważnych) powodów prosiły o domek z wyłącznością – postaram się to załatwić )
Zresztą jak sobie przypomnę zeszłoroczny zlot ehhehe :hahaha: , to nikt się nie przejmował gdzie spać bo każdy zasypiał gdzie popadło ;) Więc do tych którzy nie byli w zeszłym roku – LUUUZIK :yes: :hihihi: Jedyne co mogę jeszcze obiecać, to mniej więcej postaram się nakreślić (zaznaczyć) kierownikowi ośrodka kto +/- będzie z kim np. Frakcja Bydgoszcz 5 osób – razem, Łódź 9 osób - razem
- większość z Was będzie w domkach. Ze względu na dużą ilość zgłoszonych uczestników
domówiłam jeszcze 15 dodatkowych miejsc za 20 PLN (+ 3pln za auto) w takim hmmm „bloku”. Tam są wspólne łazienki, dlatego cena jest niższa, a warunki ponoć bardzo posytywne.


Jej mam nadzieję, że wyraziłam się jasno. Miejcie wyrozumiałość i uwierzcie mi, że to strasznie trudne – organizowanie zlotu. ;-(
Pozdro..... :hihihi: :hihihi: :hihihi:

[ Dodano: Wto Kwi 04, 2006 09:54 ]
UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lista osób, które rezerwowały u mnie miejsca noclegowe została dostarczona do
Ośrodka. Lista jest na nazwiska.
Dzwońcie do kierownika i potwierdzajcie!

Frakcja Łódź jest zarezerwowana na nazwisko charpii, a Bydgoszcz na WooYownika
I to oni niech się kontaktują.
Dogadujcie się o domki,
o to z kim chcecie, z kim nie chcecie itd

PAMIĘTAJCIE!!!!
Biorąc domek tylko dla siebie i osoby towarzyszącej
pozbywacie miejsca na spanie pozostałe osoby
;-( ;-( ;-(
Pomyślcie sobie, że to jest zlot. Integracja! :he:
Na wczasy we dwoje będzie jeszcze czas ;)

Ośrodek Wypoczynkowy "Elterma"
Niesulice k. Świebodzina
Gm. Skąpe
tel. 068/ 38 121 28


P.S. W domkach przygotowane będą koce i pościel

I JESZCZE JEDNO!!!!! TO JAK PAN KIEROWNIK MA NAS ROZLOKOWANYCH PO DOMKACH TO JEDNO. A TO JAK SIę POROZKłADAMY I ZKIM, TO NASZA SPRAWA LUUUUZ



Pozdro...... :hihihi: :hihihi: :hihihi:
Ostatnio zmieniony przez Szopica 10 Maj 2006, 09:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
herrkam 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 50
Dołączył: 24 Sie 2004
Posty: 76
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 5 Kwi 2006, 07:46   

Info z ostatniej chwili.... byłem na rozmowach z PZMOT i po wielkich zmianach u nich okazało sie że KAŻDA impreza zorganizowna na torze jest płatna za zasadach kaucji za tor 5000 zl i oplata za imprezę jakos wyjściowo od 3000 zł.

Po targach udało mi się załatwic że jako FKP musimy wnieść opłatę na cele statutowe PZMot w wysokości 500 Zł. Więc o taką kwotę musimy pomniejszyć nasz budżet na zlot. ;-|
_________________
FIESTA MY FIRST RALLY CAR.....
impreza?? chętnie zwłaszcza WR BLUE
MK1 rulessss
 
 
 
Szopica 
Członek Honorowy FKP

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączyła: 10 Sie 2004
Posty: 282
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 5 Kwi 2006, 11:31   

Cytat:
500 Zł. Więc o taką kwotę musimy pomniejszyć nasz budżet na zlot. ;-|


Spokojnie.
Szop już kombinuje co tu zrobić żeby było GIT! ;)

Pozdro... :hihihi: :hihihi: :hihihi:

[ Dodano: Wto Kwi 18, 2006 14:18 ]
WPłACAć KOCHANI!!!!
WPłACAć PIENIĄżKI na zlot

TYLKO BłAGAM NIE POCZTĄ!!!!!!!!!!!!!!
bo idą 2 tygodnie!!!!

Pozdro.... :hihihi: :hihihi: :hihihi:
 
 
 
herrkam 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 50
Dołączył: 24 Sie 2004
Posty: 76
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 20 Kwi 2006, 10:22   

Uściślenia co do zlotu:
PODZIAŁ NA KLASY

1. do 1100 ccm + 1,6 D
2. od 1100 ccm do 1,4 ccm + 1,8 D
3. od 1400 ccm >>> + RST

SOBOTA

O godz 9.00 wyjazd zgromadzonych ekip z ośrodka w Niesulicach

Od godz 10.00 do godz 11.00 zjazd wszystkich na Autodrom w Starym Kisielinie i oficjalne otwarcie ZLOTU

O 11.00 stratuje okrążenie toru na czas i równolegle na parkingu obok toru konkurs na zwinne paluszki czyli wymiana żarówki w klasach PANIE i PANOWIE i oraz pomiar najgłośniejszej wewnątrz Fiesty

O 12.30 startuje na prostej próba sprawnościowa dla Pań mini KJS (bez podzialu na klasy)

O 14.00 stratują wyścigi na ca. 200m wg klas wygrywa najszybszy (eliminacja każdy z każdym w klasie)

Od 11.00 wybory MISS FIESTA czyli najładniejszej Fiesty na zlocie >>otrzymane kupony wypełniamy i wrucamy do wyznaczonej urny (wybór ze wszystkich obecnych aut) o godzinie 14.30 kończymy głosowanie i zaczynamy liczyć głosy.

UWAGI PORZĄDKOWE

Wjeżdżającym na tor (tym którzy wnieśli opłatę za zlot) zostanie wydany kupon na grill, wydany zostanie również numer startowy (kartka na szybe, do przyklejenia od wewnątrz na tylniej szybie od strony pasażera). W bramie trzeba będzie wypełnić ankietę w jakich konkurencjach będzie startował dany numer i jaka jest pojemność silnika. Wjeżdżający musi także podpisać regulamin z którym zapoznał się na forum.

Puchary przydzielane są za pierwsze miejsca i tylko w konkurencji dla Pań pucharami premiowane jest całe podium (1,2,3 miejsce). Za pozostale miejsca FKP przydziela dyplomy.

NALEŻY BEZWZGLĘDNIE PODPORZĄDKOWAĆ SIĘ POLECENIOM SĘDZIÓW Z AUTOKLUB ORAZ ORGANIZATORÓW. WSZYSTKIE FUNKCYJNE OSOBY BEDĄ UBRANE W KAMIZELKI JASKRAWEGO KOLORU.
_________________
FIESTA MY FIRST RALLY CAR.....
impreza?? chętnie zwłaszcza WR BLUE
MK1 rulessss
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Podstawowe informacje zlotowe
oraz pytania i odpowiedzi
trzeci VII Wiosenny Zlot FiestaKlubPolska - Lotnisko Bednary 17-19.06.2011 22 13 Gru 2011, 15:22
elmek13
Brak nowych postów Ogłoszenie: PODSTAWOWE INFORMACJE NA TEMAT ZLOTU
a także miejsce na pytania do organizatorów
trzeci V Wiosenny Zlot FiestaKlubPolska - Ułęż 2009 / 29-31.05.09 168 11 Cze 2009, 09:51
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: Podstawowe informacje na temat zlotu
Miejsce na pytania i odpowiedzi
trzeci VI Wiosenny Zlot FiestaKlubPolska - Rallyland Debrzno 2010 18-20.06.2010 78 18 Cze 2010, 07:12
DziDzia
Brak nowych postów Ogłoszenie: Informacje podstawowe, pytania i odpowiedzi
trzeci Youngtimer Party 2010 - Klasa Fiest 167 9 Paź 2010, 22:09
Żabcia
Brak nowych postów Ogłoszenie: Zlot 2013 - Informacje i zapisy
trzeci IX Wiosenny Zlot / 01-03.05.2013 / Tor Kielce 88 1 Maj 2013, 13:59
hansvonb


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.