Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 15:50
[MK1] Kolejny dzień mija
Autor Wiadomość
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Paź 2012, 08:21   

ooo ten remont kent-a to będę śledził z uwagą bo mnie też czeka, żółw to jest oczywiście 1.6?
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 9 Paź 2012, 08:45   

van napisał/a:
żółw to jest oczywiście 1.6?


Oczywiście, choć chwilami dochodził do 2,35 lecz w miarę odkręcania kolejnych śrub pojemność wracała do bazowej :hahaha: :hahaha:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 3 Lis 2012, 19:29   

Kolejne dni za nami, więc kolejne ruchy poczynione.

Po pierwsze - wysprzątałem piwnice, więc Puma mamy gdzie mieszkać :)

Po drugie:



Czyli kolektor pod leżące gaźniki (jeden z dwóch, jakie będę miał do Kenta).

Po trzecie:



najdłuższa przednionapędowa seryjna czwórka forda :)
obok najlepiej zestopniowanej IB5 do CVH/X-flow to ciekawe zestawienie. Do tego przyda się górne mocowanie (choć będzie ono dublowało moje lepsze rozwiązanie dwóch przednich poduszek pod skrzynię)

Po czwarte:



dolna łyżwa od mk1 xr2.
Co prawda rozwiązałem problem dłuższego silnika wsadzanego do budy od 1.1 poprzez inne mocowanie/inne półosie/inne przeguby oraz inne kąty pochylenia kolumn (co spowodowało także poprawę kątów Akermana, ale ten patent przyda sie z dwóch powodów:
1. Zespół napędowy w mk1 xr2 siedział 10 mm niżej niż w 1.1, co powoduje obniżenie środka ciężkości.
2. Przesunę silnik i skrzynię w kierunku lewego drążka reakcyjnego, co spowoduje że będzie się on lepiej mijał ze skrzynią.

Po piąte:



czyli hokej od x-packa - będzie pasował zamiast gumy z poręczy jak ją Roman nazwał i idealnie przypasuje do moich poszerzeń.

Dodatkowo przyjechały tylnie lampy od mk1 oraz szyby i uszczelki :)

Buda jest już na miejscu operacji i w przyszłym tygodniu zaczynam jej wybebeszanie w celu wybebeszenia.

O niektóre z części zadba Rasta :)

narazie tyle :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 3 Lis 2012, 20:14   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Po pierwsze - wysprzątałem piwnice, więc Puma mamy gdzie mieszkać :)


świetnie, to już mamy dwa miejsca noclegowe. Twoja piwnica oraz mój domek/burdelnik :yes:

co do reszty moje zdanie znasz :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Lis 2012, 11:01   

nareszcie zaczynasz działać. Bo odkąd Romek wziął urlop ze swoją, to zaczęło wiać nudą bez MKI. :-)

Zmieniając kompensację Acermana auto teraz jest bardziej w działaniu anty-acermana (układ kierowniczy nastawiony na pracę w ciasnych zakrętach) czy pro-acermana( działanie na zakrety o dużym promieniu)?

PS. ktoś odbierze kiedyś ten boczek do BMW? :rotfl:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Lis 2012, 11:07   

ZUFF kiedy ten mat wypolerujesz ?
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 4 Lis 2012, 11:15   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Dodatkowo przyjechały tylnie lampy od mk1

Na prawdę ? Doczekam się tego momentu? Normalnie nie wierze...



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 4 Lis 2012, 16:40   

PumBa, - no to mieszkać mamy gdzie :D

luk, - z tym boczkiem to skomplikowane jest :)
Ale jak nie zawadza to potrzymaj go jeszcze chwilę - proszę :)

Mafios, - czarna błyszcząca rajdówka i do tego w budzie mk1 to byłby dopiero kibel :)


DziDzia, - nawet tylna klapa od mk1 będzie do tego i pełny zderzak z tyłu.
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 4 Lis 2012, 19:48   

cóż mogę powiedziec - po zwątpieniu czy Wanna jeszcze ujrzy światło dzienne radośc jest wielka widząc, że się dzieje i to w słusznym kierunku :yes:

Cieszy mnie również fakt, że do takiego projektu i części ode mnie się znajdą, bo tym będzie się można chwalic na każdej wspólnej imprezie :yes:

Trzymam kciuki żeby do lata udało się poskładac <8>
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Lis 2012, 21:57   

to i Ja się dołożę, rzuf mam trochę przepracowanego oleju to jak co będziesz miał na konserwacje :rotfl: hehehe

Jak się uda to poskładać tak jak masz to głowie, to po dupie wystającej z wanny klejonej gumą do żucia będzie ... dupa wystająca z fajowej rajdóweczki z aspiracjami do wygrywania :-)

PS. Spoko jeść nie prosi, tylko myślałem, że komuś to potrzebne :-P
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 5 Lis 2012, 12:01   

Żółwik Tuptuś, ale czy na pewno chcesz, żeby to Twoje padło wyglądało z tyłu jak mk1 :?:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 5 Lis 2012, 21:58   

DziDzia, po prostu wszystkie znaki na niebie i ziemi jasno wskazują że zbliża się koniec świata :rotfl:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 8 Kwi 2013, 16:18   



Nie zapomniałem o Tobie.
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 8 Kwi 2013, 16:57   

Jejku, nawet tutaj zaczynasz czepiać się takich dupereli :?: Nie poznaje Cię..
Co się z Tobą dzieje :?: Szampon do włosów zmieniłeś :?:

Eeee.. .Fajnie :ok:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 26 Maj 2013, 21:46   

Żufff poka jak to teraz wygląda, nudno tak troche :-P
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 23 Lip 2013, 18:14   

Dziś, po wielu perypetiach oraz dłuuugim oczekiwaniu Wanna wróciła do swojego miejsca, czyli garażu :)



Zrobiliśmy blachę i rozebraliśmy częściowo auto przygotowując do malowania.

Teraz dalsza rozbiórka, tak aby wszystko dobrze pomalować, a później składanie.
Dodatkowo kompletowanie rzeczy (tylna klapa od mk1 wymaga odświeżenia, zresztą podobnie jak reszta)







Swoją drogą - klatka robi swoje. Buda zgniła zupełnie nietypowo - żadnych miejsc konstrukcyjnych, a np na mocowaniu zderzaka, halogenów lub...
... lusterek :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 23 Lip 2013, 18:59   

Kurde fajnie widzieć znowu wannę, choćby i na zdjęciach, cieszy cieszy mnie, że cosik tam podziubiesz przy niej powoli
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 23 Lip 2013, 19:02   

no w koncu :-P
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Lip 2013, 21:00   

ty pamiętasz że u mnie masz maskę do odebrania ze Smerfetki ?

dobrze widzieć że się coś dzieje :ok:
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Lip 2013, 21:02   

wyciągnałeś ją z tego stawu w sokolnikach? bo glony na pasie zostały:D
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:38
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
van Mechanika ogólna 1 25 Cze 2013, 11:00
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
Laskosz Mechanika ogólna 2 7 Kwi 2010, 19:54
markos2101
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.