Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:50
[MK1] Kolejny dzień mija
Autor Wiadomość
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 3 Sie 2006, 23:27   

Jestem z ciebie dumny :D

Nie przesadzaj z moją pomocą bo tak naprawde sam odczytałeś jak byłeś u mnie jaką ma grubość mój kabel ;)

ciekawa uwaga tycząca sie kabla masowego.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 4 Sie 2006, 19:50   

no i bardzo pięknie Panie Żółwik :D

patent z aku w bagażniku już dawno zastosowałem (zaraz po kupnie fiestki) a co do tego stabilizzatorka silnika to musze przyznać że ciekawy pomysł... o wzmocnieniu mocować zespołu napędowego zacząłem myśleć jak na jednym z szybkich łuków nie mogłem zapiąć 3 biegu bo skrzynia sie przesuwała...problem rozwiązałem nie stabilizatorem ale utwardzając wszystkie 3 poduchy... silnik jest teraz prawie sztywno przykręcony do budy:D Drgania sa niemiłosierne do tego stopnia że przy wolnych obrotach ciężko cokolwiek zobaczyć w lusterkach ale o takim stabie jeszcze pomyśle :D Czekam na kolejne modyfikacje :) pozdro

PS. Myślał już ktoś o "lepieniu" lekkich elementów nadwozia??? :twisted:
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 4 Sie 2006, 22:11   

PUMA napisał/a:
sam odczytałeś jak byłeś u mnie

toć przecie nie daleko do mnie ;/ Żuffffffffffffffffff żeś zaje*ał jak dzik w sosne
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Mysz 


Model: Inne auto
Wersja: Turbo
Silnik: 0.9/35KM
Wiek: 45
Dołączyła: 23 Lut 2006
Posty: 22
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 5 Sie 2006, 11:08   

PUMA napisał/a:
Jestem z ciebie dumny :D

sam odczytałeś jak byłeś u mnie jaką ma grubość mój kabel ;)


Hmm, czegoś tu nie rozumiem. Chłopaki wytłumaczcie się! Bo chyba mnie coś ominęło Żółw podczas Twojej wizyty :D
_________________
....:::Ford Racing Puma:::....
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 5 Sie 2006, 15:40   

Mysz napisał/a:
PUMA napisał/a:
Jestem z ciebie dumny :D

sam odczytałeś jak byłeś u mnie jaką ma grubość mój kabel ;)


Hmm, czegoś tu nie rozumiem. Chłopaki wytłumaczcie się! Bo chyba mnie coś ominęło Żółw podczas Twojej wizyty :D


:rotfl: :hahaha: :rotfl: :hahaha: Dopiero teraz zajażyłem . ehh jak to mawiaja Żeby życie miało smaczek raz dziewczynka raz chłopaczek ;-)

Dzieki wszystkim za słowa otuchy i gratulacje :jupi:

Adi - w mk1 sytuacja jest jeszcze grosza bo belka pod zespołem jest bliżej poduchy silnika niżw mk2 - ale stabilizator mógłby Ci pomóc - choć zastosował bym jeszcze jeden z tyłu zespołu ( tam gdzie w mk1 xr2 był )

Puma co do kabla masowego - to wyszedłem z założenia że skoro jest kródszy to powinien być grubszy ale praktyka pokazuje że mogłem byćostrożny na zapas .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11 Sie 2006, 08:45   

Ciekawy temat :)
Dawno tu nie zaglądałem i już mam sporo zaległości w czytaniu.
A jest co czytać, oj jest. ;-)
Powodzenia w dalszym dłubaniu czarno-matowej!
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 11 Sie 2006, 09:55   

Dziś opis kolejnego moda którego uskuteczniłęm ostatnio ( choć przygotowania trwały jużdosyć długo ) .

Jako że wskaźnik temperatury oleju posiadam juz od dawna ( o dziwo wyskalowany tak że pokazuje temperaturę a nie wpływ pełni księżyca na potencję reniferów w laponii ) kolejnym modem który od dawna chodził mi po głowie była chłodnica oleju . Niestety skoro auto ma służyc do jazdy na co dzień musiałem poszukać adaptera ( czyli tego czukiereczek z którego wychodzą węże na chłodnicę ) który będzie posiadał termostat puszczający olej przez chodnicę tylko przy określonej temperaturze ( inaczej zimąjeździłbym cały czas na zimnym oleju ) . Jak to zwykle bywa nabyłem cośtakiego przypadkiem podczas rutynowej kontroli zawartości jednego z okolicznych szrotów :



Oczywiście jak to zwykle bywa adapter ten oprócz umycia potrzebował paru przerubek gdyż ni w ząb nie pasował on do fordowskiego bloku . Tak więc zabrałęm sieza dorobienie śruby mocującej adapter do bloku ( inna średnica i gwint ) co było najtrudniejsze gdyż śruba ta jest jednocześnie jednym z kanałów dpoprowadzających olej ) . musiałem przerobić także podstawę adaptera ( średnica podobna ale inny kształt ) oraz dorobić uszczelki ( gumowe pod adapter , aluminiowe pod śrubę mocującą ) .
Pierwszy etap polegał na założeniu adaptera oraz połączeniu węży wychodzących z niego na chłodnicę " na kródko " aby sprawdzićczy cały pomysł wypali ( tym bardziej że adapter jest do góry nogami w stosunku do pierwotnej pozycji pracy , a przykręcony do niego ( fordowski ) filtr oleju jest założony wylotem w dół ( główne obawy dotyczyły spływania oleju podczas dłuższego postoju auta ) .



okrągłe urządzenie na pierwszym planie to tył termostatu który jest jednocześnie zaworem zapobiegającym spływaniu oleju z weży i chłodnicy .

całośćna silniku wygląda tak :



choć przyznacie że na fotce mało widać ale jak siektoś przyjży zobaczy jakie miałem szczęście ( filtr oleju mija sieo 15 mm z kolektorem dzięki czemu łatwiej go wymienić jak był w oryginalnym miejscu , a pomiędzy wężami zasilania a maglownicą jest po 2 centymetry luzu )

W chwili gdy apadter przejeździł juz nieco w aucie zdając swój egzamin mogłem przystąpić do montarzu chłodnicy ( zawsze staram siedzielić robotę na etapy które da siezakończyć, w miaręmożliwości , niezależnie od siebie - powoduje to zmniejszenie ilości miejsc w których mpogą wyniknać nieprzewidziane problemy ) D wyboru miałem cztery chłodnice pochodzące z tzw " darów " najmniejsza z nich była chłodnicą od oleju w skrzyni od jakiegoś amerykańca ( była wielkość kasety video wiec pomimo jej zatel w postaci łatwego znalezienia miejsca do montarzu wyeliminowałęm jajakio za małą ) druga w kolejności była chłodnica oleju z landrovera ( niestety nie przetrwała próby ciśnieniowej ) , Kolejną była chodnica od klimy od forda Taurusa ( mój typ - niestety odrzucony z powodu braku miejsca ) Ostatnią która wpadła mi w rece była chłodnica oleju od ... Skody Rapid ( czyli dobra stara czeskosowacka produkcja ) próby ciśnieniowe przeszła pozytywnie wiięc zacząłem szukaćdla niej miejsca ( kto widział interceptora ten wie żę to nie takie proste )
Pierwsze miejsce to oczywiście okolice chłodnicy wody - niestety wąska komora silnika oraz pas przedni z pojedynczej blachy powodowały że zarzuciłęm ten pomysł ( musiałbym wymienićchłodnicę wody i rzeźbic w pasie ) .Nastepnie kombinowałem z upcha niem tego w którymś z nadkoli ( tutaj przeszkadzały pukle oraz podłużnice których , z wiadomych względów ruszaćtakże nie chciałem )
Ostatnim miejscem na które wpadłem , po konsultacjach z Pumą , była lewa część podszybia . Sprawe przed ostateczną decyzja skonsultowałem jeszcze ze specem od budowy modeli latających napędzanych silnikami spalinowymi ( MacGywer ) oraz znajomym magikiem ( Sławek ) i przystąpiłem do pierwszego ciecia :



w celu zapewnienia lepsego dostępu powietrza dołożyłem nieco kratek wlotowych . WLOTOWYCH gdyżpo konsultacjach ze specem od aerodynamiki dowiedziałęm sie że tędy powietrze przy wyższych prędkościach będzie wtłaczane do mojej chłodnicy ( spowodowało to koniecznośćdorobienia łapacza powietrza który msuiaem wstawić pod kratke ze zdjecia .

niestety w celu zamocowania chłodnicy musiałem wyciąć dosyć spory fragment osłony przegrody czołowej , która spełnia także rolę wzmacniającą - dlatego wyciety otwór wzmocniłem obramówką z blachy 2mm



na fotce poniżej idać wstawione kratki oraz ramkę - na dole foty widać częśćgłownej sprawczyni zamieszania czyli chłodnicy ( w głębi otworu łapacz powietrza z blachy ocynkowanej wyprofilowany tak aby omijał mechanizm wycieraczek a spad z niego był w kierunku wylotu wody ) :



Teraz pozostało tylko ppołączyc chłodnicęz adapterem poprzez świerzo dorobione węże ( ciśnieniowe , olejoodporne i z temp pracy do 150 stopni ) , niestety mogłem wykożystać jedynie końcówki od strony adaptera - końcówki od strony chłodnicy miały za małą średnicę i musiałem kupić nowe ( hydraulika siłowa ) końcówki musiały być zarobione tak aby wąż w żadnym miejscu nie był skręcony ani załamany . Chłodnicę przed zaożeniem musiałem także neico przerobic ( oryginalnie pracowała w pionie ) w śrubiemocującej końcówke weża na wejściu do chłodnicy msuiałem dać otwór niżej - w celu wymuszenia przepływu oleju przez całą chłodnicę . Jest ona umieszczona króćcami zasilającymi do góry gdyż znajduje się powyżej adaptera ( jest to kolejne zabezpieczenie przed spływaniem oleju podczas postoju ) . Chłodnicęprzed podłączeniem zalałem olejem ( zmierzyłem jej pojemnośćoraz skróciłem czas napełnienia układu ) .



po dokłądnym ułożeniu węży oraz podłączeniu wszystkiego dla pewności odpowietrzyłem jeszcze bez odpalania silnika cały układ i teraz caośćprezentuje sie tak :



Wnioski ? -
hmm olej nagżewa sie równie szybko jak wcześniej ale teraz jego temperatura nie przekracza nigdy 90 stopni , co ma wpływ także na jego ciśbnienie po nagżaniu ( wzrosło nieznacznie na biegu jałowym ) oraz jak mniemam na jego trwałość , pojemność ukłądu wzrosła o 0.5 litra . Mam nadzieje że przyniesie to nieco ulgi słabowitej fordowskiej hydraulice
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 17 Gru 2007, 20:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 11 Sie 2006, 12:07   

:brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo:
swietna robota Teres, nie omieszkam popytac o Twoj patent przy najblizszej okazji :)
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 11 Sie 2006, 12:08   

Widze że Pan rozpędza sie i słusznie. Napewno ten mod przedłuży żywotność silnika. Fajna robota też mnie to czeka.

Pozdrawiam
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 11 Sie 2006, 21:37   

Michal co Ty jeszcze nie wymyślisz? :ok: twoje mody nie dosyc ze to rzeźba itd to jak najbardziej praktyczne są :) :ok:
pozdro :brawo: :brawo:
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 11 Sie 2006, 23:35   

8) kozak z Ciebie i tyle :) ja nie mam takiego zaplecza i nie pije tyle co ty ;)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 14 Wrz 2006, 23:10   

mały dodatek po latach :)

kratka wlotu powietrza do chłodnicy po zgrubnym dogłaskaniu ( bo mię LIs męczył że jakaś taka parchata ) czyli parchata , nierówna i za szeroka ( brałem miarę z kratek od mk2 dlatego przerwy szersze wyszły cy cuś ) :cojest:





co do skuteczności wynalazku to jest super - temperatury oleju nie da siepodnieść powyżej 95 stopni - naprawde polecam :)

ps: Laskosz nie pisz że auto nie umyte kaput wiem wiem
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 18 Gru 2007, 19:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 15 Wrz 2006, 23:17   

kurde mój mistrzu żółwiu chyba też będe musiał pomyśleć nad takim czymś :ups: kurde cvh to nie przelewki w tak małej komorze silnika jak w mk1, wszystkie pieprzone niedoróbki zaczynają wychodzic na jaw, zwłaszcza martwi mnie niebieski dymek :cry:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 14 Lis 2006, 01:51   

witam wszystkich,

Po 2 tygodnaich walki z przewami dziś o 1:00 w nocy odpaliliśmy pierwszą w Polsce MK1 RS Turbo.

Do sedna:

Silnik pochodzi z mojej RS Turbo, został złożony z turbosprężarka T2 oraz seryjnym IC i seryjnymi wtryskami. Moc bedzie w przedziale 130-140KM 180-190Nm, co przy wadze 750kg robi z tego auta bardzo szybką zabawke :D


Oto kilka fotek:


Problematyczne było spiecie instalacji elektrycznej silnika z stara instalacja Mk1, ale sie udąło.

Tak naprawde weszlismy z Zówiem na gotowe ponieważ on sam przez lata dopracował komore silnika na tyle ze bez problemu można było wsadzić CVH z skrzynią 5 biegowa.

Nie należe do krasomówców wiec ja zakończe tutaj i niech Zółwik sam opowie i opisze oraz zilustruje cała operacje.



Ja jestem bardzo szcześliwy z kilku powodów:
1) udało sie odpalić co powinno uduwodnić że nie trzeba być w UK żeby mieć MK1 EFI,
2) mój silnik trafił w dobre rączki i wiem że bedzie o niego dbane :D i zapewne nastąpi rozwój tej jednostki.
3) Znowu OBR zubował najszybsza fieste na naszym forum :jupi: :jupi:

Dalej przekazuje wątek Zółwiowi i zaraem wnosze o przeniesienie go do aleji zasłużonych, bo uważam że tam jest jego miejsce.


Pozdrowienia z OBR-u
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 14 Lis 2006, 02:03   

Cóż mam powiedzieć . MK1 RSTurbo to fakt .

Kawał dobrej roboty ze strony PUMY i OBR-u , odrobina moejgo zrzędzenia i przygotowań i ...




... jeden browar na początek .

Tak wygląda przepis na mk1 RST made in Poland .

[ Dodano: Wto Lis 14, 2006 02:05 ]
opis tej drogi już wkródce
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 14 Lis 2006, 02:10   

powiem tyle : o qarwa :devil:

nie no teraz to juz nie mam pytań Puma tym wyczynem pokazales ze dla OBR-u nie ma rzeczy nie mozliwych :brawo: ,Zółw poprostu mnie zatkało :D :brawo: ,cholera ciekawe jak z trakcja bedzie :D :P heh

pozdro i naprawde wielkie gra :ok: :ok: :brawo: :brawo: tki
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 14 Lis 2006, 02:23   

Darek - po prostu wszystkie drogi prowadzą do OBR-u

Sorry ale nie mam słów by określićto co czuję

Puma , OBR - wielki szacunek
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
osimek1 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź
Wysłany: 14 Lis 2006, 05:57   

ozesz kurnasz :D no zółwik jestem dumny :P a tak na powaznie - to calkiem odwarzny czyn jak na moj gust - do tak lekkie auta taki silnik :D to przeciez prawie jak by to wsadzic do malucha :D

no to mysle ze teraz nie jedena osoba sie zaskoczy jak go mk1 wyprzedzi na trasie :D

pozdro
_________________
Model: Escort MK7'95 Silnik: 1.6i16V 90PS (3d) sprzedany ;(
Model: Opel Vectra B'97 Silnik: 1.6i16V 100PS (4d) +LPG Wersja:CD
Projektowanie stron internetowych
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 14 Lis 2006, 08:02   

Zólwik ja tylko chce zobaczyć wyraz twojej twarzy jak sie przejedziesz pierwszy raz :D to bedzie moment który już nigdy nie nastapi nawet jesli bedziesz podnosił moc. to bedzie jednorazowe oznanie 8)


Chciałbym dodac ze właściciel bra czynny udział w swapie i gdyby nie jego ciezka praca przy aucie przez ostatnie 5-8lat to by było gówno a nie MK1 RST.
My tylko powieliliśmy to co on zrobił wcześniej, dodajac do tego EFI i turbosprężarke. Ale tak naprawde to w najwiekszej mierze jego zasługa.

Co od poczatku spekulacji na temat szybkości tego auta to przypuszczam że bedzie prawie lub tak szybkie jak moja. Niby słabsza ale inna skrzynia - całkiem celowo, i masa mniejsza o 200KG co powinno dac nam przyspieszenie i osiagany czas na poziomie mojej FRST
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14 Lis 2006, 08:56   

moje gratulacje!! Kolejna FRST w klubie :) Tym razem mk1 :) :):) No to niema co gadać, najszybsza fiesta w klubie :)
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:38
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
van Mechanika ogólna 1 25 Cze 2013, 12:00
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
Laskosz Mechanika ogólna 2 7 Kwi 2010, 20:54
markos2101
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.